Poes kwijt....

30-05-2011 23:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn lieve Oliviertje kwijt... Sinds gistermiddag is ze niet meer thuis geweest. Eerst denk je, die komt zo wel ergens vandaan piepen, maar langzaam word ik toch steeds ongeruster.

Het is jaren een binnenkat geweest, sinds twee jaar woon ik in een huis met tuin en is ze stapje voor stapje meer buitenkat geworden. Nu met het mooie weer is ze veel buiten maar ze is nog nooit 's nachts weg geweest en eigenlijk komt ze altijd meteen aanrennen als ik haar roep (of dan toch 5 minuten later).

Wil even mn verhaal kwijt... ik weet wat ik moet doen, heb al roepend door de buurt gelopen, morgen bel ik dierenbescherming en amivedi en als ze er 's avonds nog niet is ga ik briefjes ophangen. Maar mn poezenmoederhart is zo ongerust! Dat wou ik even kwijt...
Niet zwart/wit hoop ik?
-
*zit maar te f5-en in afwachting of het de poes van vanacht/vanochtend is*
Ga vanavond nog met een zaklamp en een pakje of bakje brokjes door de buurt lopen. Roepen, rammelen met de brokjes en met je zaklamp onder de struiken/auto's en in bomen en steegjes schijnen. Kattenoogjes lichten namelijk op door de lamp.

Succes en hopelijk heb je haar gauw weer thuis!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Niet fijn...

Misschien ergens opgesloten in een schuurtje oid?

Die van mij kwam na 4 dagen binnen lopen alsof ze nooit weg was geweest...

Sterkte ermee!
En, niet leuk om te doen, bel naar de dierenambulance. Dan kan je nl. vragen of zij misschien een kat hebben binnengekregen met haar signalement. Sterkte hoor!
quote:chocolover schreef op 30 mei 2011 @ 23:05:

*zit maar te f5-en in afwachting of het de poes van vanacht/vanochtend is*Flauwe grap of was er echt iets met een zwart witte poes? Ze is zwart wit namelijk, maar dat zijn er nogal wat in NL dus verklaar je nader..
quote:Juiaatje schreef op 30 mei 2011 @ 23:10:

Niet fijn...

Misschien ergens opgesloten in een schuurtje oid?

Die van mij kwam na 4 dagen binnen lopen alsof ze nooit weg was geweest...

Sterkte ermee!Ja, daar hoop ik voorlopig nog op.
quote:Olijfje_ schreef op 30 mei 2011 @ 23:12:

En, niet leuk om te doen, bel naar de dierenambulance. Dan kan je nl. vragen of zij misschien een kat hebben binnengekregen met haar signalement. Sterkte hoor!Dank! En ja, dat ga ik morgen doen.
Opmerking was nav dit topic.

Mist iemand een Zwart Witte kat ?
quote:Jorina schreef op 30 mei 2011 @ 23:17:

Opmerking was nav dit topic.

Mist iemand een Zwart Witte kat ?Dank je voor de link, Zuid Holland is gelukkig wel heul ver lopen hier vandaan...
anoniem_55430 wijzigde dit bericht op 30-05-2011 23:19
Reden: tiepvout
% gewijzigd
Sorry ik maak geen grap.

Vanacht is er een poes aangereden, een zwart met witte. Een forumster heeft haar op de foto gezet en een topic geopend. Ik forum mobiel maar als je zoekt op 'poes dood', vind je het topic. Daar zie je de foto ook.
quote:Sangsaa schreef op 30 mei 2011 @ 23:18:

[...]

Dank je voor de link, Zuid Hollans is gelukkig wel heul ver lopen hier vandaan...Gelukkig maar. Ik hoop dat je lieverd snel weer thuis komt.
Ok mosterd..

Dankje Jorina! Veul sneller zo
Chocolover, heb al link voor het topic gevonden. Het is niet de mijne gelukkig, ik woon ergens anders. Bizar dat er net vannacht zo'n topic was!
Ik hoop dat olivier veilig thuis komt. Succes met zoeken!
Ik heb het ook wel eens gehad met mijn kat. Ben je dood ongerust en komen ze er na 2 dagen weer rustig aanwandelen. En dan ben je zo nieuwsgierig waar ze zijn geweest!

Ik hoop dat hij straks aan komt wandelen Sangsa
Ja, ze komt vast doodleuk aanzetten morgen... omdat ze vast zat in een schuur of omdat ze de buurt aan het verkennen was ofzo. Ik ga nog even zoeken, alvast bedankt voor de lieve reacties!
Zul je altijd zien, open je een topic over het schaap, komt het doodleuk aanlopen als je nog één keer de tuin inloopt...

Olivier is weer thuis dus!
Echt waar? Oh wat fijn...!!! Extra veel knuffelen met Olivier!
Dit is mooi nieuws om de dag mee af te sluiten!

Knuffel-ze!
quote:Sangsaa schreef op 30 mei 2011 @ 23:49:

Zul je altijd zien, open je een topic over het schaap, komt het doodleuk aanlopen als je nog één keer de tuin inloopt...

Olivier is weer thuis dus!

En dan vooral met een blik van: hoezo was ik weg? Ik wist waar ik was, maar jij was er niet/

of:

Ik doe nooit zoiets, het is allemaal jouw schuld (of iets van die strekking)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja, dat is het irritante maar ook zo leuke van katten. Die doodonschuldige koppies (terwijl ze bijv. naast een kapotte vaas zitten..)

Sangsaa, check je Olivier wel even of ze helemaal ok is? Pootjes en buikje ff voelen of er geen verwondingen zitten ofzo.
@ Olijfje; ze is he-le-maal ok. Wil wel de hele tijd weer naar buiten, wat nog steeds mag natuurlijk. Misschien heeft ze wel verkering met die grote rooie van hiernaast ;)

@ de rest; jaaaaaaaaaaa, zo blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven