Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

---
---
Phil, wat een ontzettend lief bericht heb je gisteravond geschreven Ik ben het helemaal met jullie eens dat we een bijzonder clubje hier hebben verzameld. Wat een klotezooi met je ex, leek het net weer de goede kant op te gaan, zit je weer helemaal aan de grond... Bah, verschrikkelijk!! Waarom doet hij nou zo??? Ik hoop dat het een beetje gaat met je...

MajMaj, leuk dat je weer terug bent, en wat een twijfels allemaal... Ik kan me je dilemma helemaal voorstellen. Ik denk dat je uiteindelijk moet doen waar je gevoel het meest naar neigt, want de papierhandel komt allemaal wel in orde, uiteindelijk. Gelukkig heb je nog even de tijd en zit je goed in je vel.

SD, leuk om te horen dat het goed gaat met jullie, en een verhuizing op touw! Goed nieuws, eindelijk iets gevonden!

Heidel, pfffff 67 dat is toch veel te oud om te werken? Hopelijk kom je daar onderuit, want dat vind ik helemaal niks hoor, als je zo'n zwaar werk nog zo lang moet blijven doen.

Viva, niet te veel sporten hoor, dat 'obese' slaat nergens op. Als je het sporten maar leuk vindt Jammer dat je je vriend wat minder kan spreken, maar geen nieuws is goed nieuws natuurlijk! Je weet, ik vertrouw op jullie, het levende bewijs dat een lange afstandsrelatie in zéér uitzonderlijke situaties WEL kan werken.

Ik probeer mijn bericht een beetje kort te houden, heb een lange schooldag gehad (van 9 tot 9) maar ik klaag daar niet over want we hebben het hele semester een luizenleven gehad. Morgen nog 1 dagje werken en dan zijn we klaar. Oh, en ik heb ook het punt terug van mijn examen van 1,5 maand geleden, toen ik me ook al zo klote voelde en ik me afvroeg of ik het wel zou halen... Heb ik gewoon een 10 Ik was erg verbaasd, en ook wel blij.

Vandaag had ik eigenlijk naar Rome moeten vliegen, maar het vliegtuig is vertrokken zonder mij erop, helaas. Ik voelde me de hele dag eigenlijk wel goed, totdat ik mijn kamer op kwam en opeens heel hard moest huilen. Het kan echt vanuit het niets komen, vreemd hoor! Wat een rotgevoel.

Ik weet niet hoe ik hier ooit overheen moet komen in de zin van vertrouwen hebben in een nieuwe man. Ik geloof er gewoon niet meer in, en dat heb ik in het verleden nooit gehad ook al had ik een gebroken hart. Hmmm, we zullen zien, misschien kom ik volgende week wel de man van mijn dromen tegen.... Je weet het maar nooit, toch?

Zo, ik heb de smiley's ontdekt vanavond.
Oh ja, en ik ga maandag lekker naar huis, kan ik bij mijn familie uithuilen, gezellig samen dingen doen, naar de bruiloft van mijn vrienden, lekker eten... Zal me vast wel goed doen!
Hi girls! Ik ben weer terug. Heb een heerlijke vakantie gehad in NL en helemaal geen tijd gehad om te internetten dus vandaar dat ik hier zo weinig van me heb laten horen. Ik hou het nu trouwens even kort want ik heb het gevoel dat het bedtijd is, maar morgen meer!!!
Hey Maj! Weet je, als ik je zo lees dan denk ik dat je gewoon heel bewust aan het nadenken bent en dus tot een juist besluit zult komen. De voors-en tegens klinken heel reeel en je dierbaren zover weg hebben weegt natuurlijk best zwaar. De hele procedure wat betreft vriend naar NL krijgen kan goed haalbaar zijn, maar is vaak ook een weg vol frustratie en tegenslagen, gaat niet altijd zo vlotjes zoals je hoopt.

Geniet nu vooral van de momenten daar en ik weet zeker dat de dingen dan vanzelf duidelijk worden.

Looola, een 10, wat goed! Dat kwam zeker even als een verrassing ja!

Verder wel een rare dag dus he, niet in Rome en ineens zonder relatie. Wat kan het leven soms raar lopen...

Zit hij daar nu wel denk je, was dat sowieso het plan? Fijn dat je binnenkort bij je familie bent.

MZ, welkom terug! Goede tijd ook in NL gehad dus, fijn! (NL komt wel erg positief uit de verf in dit bericht zeg, zeg ik toch: hartstikke leuk land! )

Huilbui hier is ook weer voorbij. Lig in bed en waai bijna weg, het stormt een beetje hier. En ja, ik heb gewoon een dak, maar mijn raam staat open. Lekker, die frisse lucht.
Maj,wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat.Kan je dilemma wel begrijpen,maar je bent nu natuurlijk net terug...veel indrukken weer,gepraat met je naasten. Laat het even allemaal op je inwerken, en inderdaad je hebt nog een tijdje om een eventueel besluit te nemen.

Ben al lang wakker...ga even kijken wat ik vandaag ga doen.
Come fly with me on a jetplane
Goedemorgen, fijne dag allemaal!
Goeiemorgen! Ik zit alweer op school. Vandaag moet het project af.

MZ, welkom terug in Scandinavië, wat heb je allemaal gedaan tijdens je vakantie? Nu weer druk aan de studie?

Phil, fijn dat jouw huilbui ook weer voorbij is, lucht wel op hè :-) Ik weet trouwens altijd precies waar hij is, want het schip volgt een vaste route. Hij is gewoon vandaag in Rome, ik zou hem over een uurtje of 2 ontmoeten. Vreemd inderdaad.

Heidel, wat een eikels hè. Ik vraag me ook af hoe ze kunnen slapen. Nou ja, die van mij zegt dat hij er ook niet van slaapt en dat hij er de hele tijd aan denkt, maar ja hij HOUDT ook zo veel van me hè. En wil alleen maar het BESTE voor me. Poeh, wat een sukkel.

Werk niet te hard straks en voorzichtig met de komkommers! :-)
Phil

Wat een eikel!

O, wat vind ik dit erg voor je. Ik had ook weer hoop voor jullie. Het leek even weer over een klein lichtje aan het einde van de tunnel was, maar hij wil er niet voor vechten en hij wil mogelijkheden bekijken, lijkt het wel. Hij ziet het inderdaad nogal zwart-wit. Nu moet je hem toch echt los laten gaan laten. Hij heeft dit al eens eerder gedaan, toen had je ook weer hoop en een dag later trekt hij zich weer helemaal terug. Ik denk niet dat hij het expres doet en hij zal zeker van je houden, maar hij volgt zijn verstand (hoe dom die is ook is ) en niet zijn hart.

Looola, ook een voor jou.

Je had nu bij hem moeten zijn. Wat een raar idee.

Jullie hebben dus nog wel contact? Want je zegt dat je weet dat hij er ook niet van slaapt en er de hele tijd aan denkt.

Heeft hij nog meer uitleg gegeven?

En heb jij er al bij neer gelegd?

MajMaj, ik sluit me bij de anderen aan. Neem de tijd met deze beslissing. Je hebt op zich nog tot januari. En ik vind het heel normaal dat je nu voelt dat je terug wilt naar Nederland. Maar is dit reeel, of gewoon omdat je er net geweest bent?

Geef het even de tijd. En geef je relatie ook even de tijd, voordat je besluit hem mee te nemen naar Nederland. Jullie zijn nog maar net weer bij elkaar. Geniet lekker van elkaar daar en van het leven, je hoeft vandaag nog niet te besluiten.

Pino, ga je wat leuks doen vandaag?

En heb je al besloten of je de baan gaat afzeggen?

Doe eens gek, neem een risico, ga voor het beste, dat ben je waard!

MZ, leuk gehad in Nederland? Lekker patat gegeten?

En nu voor volle moed aan de studie!

Heidel, geen komkommers eten nee, lijkt me niet zo verstandig.

Neem ook maar een lekker patatje. Ga ik dit weekend ook doen!

Ik vlieg vanavond naar Nederland en maandag weer terug.

Ik zal in de lucht nog even naar Looola, zwaaien! Of ga je met de auto?
Phil, hoe gaat het met je? Ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt. Wat een sukkel is het toch ook

Viva, veel plezier in Nederland! Hoop dat jullie een heel gezellig weekend hebben :-) Ik kom pas op maandag naar huis, en ik ga met de auto inderdaad. Is goedkoper en sneller dan vliegen, door de stomme verbinding met die uithoek hier. Ik had nu inderdaad bij hem in bed moeten liggen in plaats van alleen en verdrietig. Ik heb niks meer van hem gehoord! Ik zei het alleen omdat hij me dat eerder verteld heeft. Ik weet het ook allemaal niet meer, ik heb hem eigenlijk altijd geloofd en mijn gevoel zegt dat ik hem ook kon geloven... Maar doordat hij nu niet belt is al mijn vertrouwen gewoon WEG. Geen uitleg. Hoe kan hij dat nou doen?

Pino, ik vind ook dat je niet moet beginnen aan die baan. Zoek iets beters!!

Na weer een lange dag op school (van 9 tot 22) is het project ingebonden en klaar. Nog één examen en dan zit de helft van mijn studie er al weer op, de tijd vliegt... Ongelooflijk! Morgen is er een groot evenement gaande hier in de stad, dus dat klinkt wel gezellig. Ik moet me toch een beetje bezighouden :-) Verder zit ik alweer een beetje te broeden op plannen voor volgend jaar, aangezien al mijn plannen in duigen zijn gevallen door die eikel moet ik nu nieuwe dingen verzinnen voor mezelf. Zonder dromen kom je nergens. :-)

Ik ben moe, ik ga zo slapen. Welterusten allemaal!
Even snel een bericht, lees later goed bij. Zit in de trein naar huis van tweede L-reunie en die hakte er wel ietsje harder in. Ik heb een prachtig cadeau gekregen van daar waar ik zo blij mee ben! Maar het feit dat ik weet dat het nu in mijn tas zit maakt me haast misselijk, wat raar he. De hele avond heeft nu voor een vol hoofd gezorgd. Ook mijn NL vriendinnen van daar, die er ook waren net, voelen dat zo. Zulke mixed feelings over alles. Best veel over mijn ex gesproken ook en ik trek het momenteel echt weer even niet. Voel me heel erg machteloos vooral. Dank voor jullie lieve woorden nog!
Heidel, heb je lekker gewerkt gisteren? Wat een gedoe met de komkommers inderdaad...hopelijk is het snel onder controle en loopt het niet uit de hand ofzo.

Looola, fijn dat je project af is, hoera! De tijd vliegt wat dat betreft..wat voor een plannen heb je zoal voor ja je studie? Ben benieuwd..

En kun je je zinnen een beetje verzetten? Wat irritant dat je je vriend kunt volgen eigenlijk. Of ben je daar niet zo mee bezig? Raar idee als je je realiseert dat je anders nu bij hem zou zijn. Bah. Overmorgen lekker naar huis, lijkt me wel heerlijk om in je eentje zo’n autorit te maken. Muziekje erbij, fijn. Hoe lang doe je er ongeveer over eigenlijk?

Maj, kun je goed praten over je overweging om terug te gaan naar NL met je vriend en familie thuis, of is dit momenteel nog iets dat erg in je eigen hoofd speelt?

Pino, hoe is je weekend, heb je nog iets leuks ondernomen?

VG, jij zit ook alweer in NL, heel erg veel plezier met je vriendin!

Ik duik mijn bed lekker in, mail jullie later nog persoonlijk terug Pino en Looola, heb er nu even de energie niet voor. x
Phil, hoe gaat het vandaag met je? Mail maar gewoon terug wanneer je zin en tijd hebt, er zit geen tijdslimiet aan of zo. Ik hoop dat je je weer wat rustiger voelt en dat je nog een fijn weekend gehad hebt.

Ja, de tijd vliegt inderdaad... Ik denk dat mijn plannen afhankelijk zijn van hoe goed mijn stage bevalt en of ik daarin verder wil. Anders heb ik nog een plan B, plan C, plan D... Ik heb een druk en apart weekend gehad, ik vertel er later nog over want ik heb nu nog veel te doen. Morgen naar huis, de rit is 950km, daar zou ik dus eigenlijk zo'n 10 uur over moeten doen en dat ben ik ook van plan. Niet zoals laatst, 8 uur en een kwartier..... Belachelijk eigenlijk, maar ja, Deutsche autobahn hè...

De rest, hoe was jullie weekend?

Ik meld me binnenkort weer! :-)
Hey Looo, lekker op je gemakje naar huis rijden joh, of vind je autorijden sowieso niet zo leuk? Ik ben benieuwd naar hoe je weekend was en vooral dat 'aparte' gedeelte.

Heel goed van je dat je zoveel back-up hebt aan plannen, lijkt me heerlijk!

Ik heb de hele dag gereden en ben vanavond even met een vriendin ergens wezen eten. Status quo wat stemming betreft, alhoewel het buiten zijn me weer goed heeft gedaan.
Ik vind autorijden geweldig!! Eén van mijn grootste hobby's :-) Ik rijd dus altijd stevig door in Duitsland, daarnaast, het is toch best saai om zo'n lang stuk (en steeds hetzelfde stuk) in je eentje te rijden. Gelukkig heb ik de eerste helft gezelschap. Die plannen dat zijn maar dromen hoor, ik zie wel wat er allemaal nog komt. Ik voel me gewoon klote en er is eigenlijk niets waar ik me beter door voel, je kent het gevoel. Maar plannen maken en leuke dingen doen om het tijdelijk beter te maken, maar vanbinnen blijft het gevoel hetzelfde. Nou ja, het is nu drie weken uit, ik mag best even treuren. En bij jou is het ook weer helemaal knudde opeens, dus mag je ook treuren.

Nou, ik zal toch alvast even iets vertellen over het weekend dan. We hebben twee knappe jongens als logé's gehad, de één uit Californië en de ander uit Nieuw-Zeeland. Mijn huisgenoten zeiden al dat ze knap zijn, dat is waar, vooral de Nieuw-Zeelander. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar wat vind ik ze saaaaaai! Ze hebben echt niks te vertellen.

Toen gingen we dus naar het grote feest in de stad. Wat een drukte, wat een verkleedpartij, wat een boel dronken mensen. En mijn wekker ging al om half 8 's ochtends om te gaan feesten! Vreeeeeemd. Binnen een uur was ik al mijn huisgenoten kwijt, en de rest van de groep ben ik ook een paar keer kwijt geweest. Uiteindelijk was er altijd wel iemand, maar het was gewoon ontzettend druk, niet op een vervelende manier overigens. Het thema was 'Zoo' of zoiets, dus overal zag je mensen grappig verkleed als beesten, en rond een uur of 2 's middags kwam je overal dronken koeien en lamme pinguïns tegen. Ik ben uiteindelijk van de ene naar de andere plaats gegaan, de hele dag buiten geweest, naar een festival geweest, daarna nog naar een after-party... Uiteindelijk liep ik om 12 uur 's nachts in m'n eentje door de regen naar huis, moe maar voldaan. Eén van de meest aparte feestjes ooit in ieder geval, leuk om mee te maken.

Vandaag heb ik nog een gezellige middag gehad met twee Vlaamse meisjes, ook leuk. Ik verheug me ontzettend om naar huis te gaan maar van de andere kant ben ik ook een beetje bang voor hoe ik me ga voelen, ik zal waarschijnlijk wel weer veel moeten huilen. Maar het is goed voor me en ik heb er zin in!
Pino, jij gaat morgen dus toch niet werken? Ik hoop dat je snel een leukere baan gevonden hebt!!
Hah, klinkt als een leuk feestje Looo! Vooral dat gedeelte van het tegenkomen van al die bezopen beesten is erg grappig . Herinnert mij aan een heel klein concertje waar ik laatst was dat werd gehouden in een nachtclub op de dag dat het carnaval was. Concertje was vrij serieus maar duurde niet de hele nacht, ondertussen kwamen er ook verdwaalde carnavallers binnen en stond ik ineens oog in oog met Zwarte Piet. Die kwam ik dan steeds weer tegen en we moesten dan weer zo lachen

Als jij van autorijden houdt en je via Duitsland moet, dan zou ik niet weten waarom je niet lekker door zou kunnen rijden. Oh ja, veiligheid natuurlijk en het kost je misschien meer benzine als je scheurt. Ok, gewoon kalm aan doen dus!

Oh en die loge's van jullie, ach.., van een mooie tafel kun je niet eten...

Heel erg veel plezier bij je familie, doe er veel energie op, praat, huil en doe gewoon alles waarvan jij denkt dat het goed is voor je.
Jawel, ik ben WEL gegaan....! Kan het niet over mijn hart verkrijgen....druist tegen al mijn principes in als ik opgeef...

Ik heb gewerkt vandaag! Ik ging met lood in mijn schoenen, en nee het is nog steeds niet leuk.Heb wel mijn gal gspuid tegen mijn baas, ik ben nu eenmaal een open boek.Gezegd wat ik ervan vond, dat ie me niet goed heeft geinformeerd enz. Hij heeft naar me geluisterd en tja, dat is dan toch een welles-nietes spelletje maar ik ben t kwijt...in ieder geval.

Ik kijk deze week aan....nog 2 late diensten en 3 nachten. En pas dan beslis ik. Ik vind;wie A zegt moet ook B zeggen. JA het werk sucks, maar so be it. Ik kijk t een week aan..

Morgen 2e solli bij die andere sauna, en dan zie ik t wel. Ik kan niet zonder werk komen te zitten, heb ik nog never gehad....

Schouders eronder,verstand op nul en gaan....

Loola ik rijd ook zo ontzettend graag auto, het ontspant me zooooo! Heerlijk,hoe verder hoe beter. K heb een keer van El PAso naar Chicago gereden, 25 uur, zaaaaalig,kan me niet lang genoeg duren....

Ik houd jullie op de hoogte Veel liefs
Come fly with me on a jetplane
Ik ben er weer hoor, maar moet nu ook alweer weg.

Schrijf vanavond wel even.

Heel leuk weekend gehad in ieder geval.
Welkom terug VG, ben benieuwd naar hoe je weekend was en wat je allemaal hebt gedaan!

Pino, sterk van je dat je bent gegaan, dat moest vast heel zwaar zijn geweest! Goed ook dat je direct open kaart hebt gespeeld naar je baas toe, weet die ook gelijk hoe je erover denkt en dat je ogen openhoudt voor leukere banen. Hopelijk word je gauw uitgenodigd bij een ander leuk bedrijf.

Heidel, lekker gewerkt dus, fijn zo, zo kun je nu lekker van je vrije dag genieten!

Eigenaresse van paard twijfelt enorm merk ik, ze zegt het rijden wel leuk te vinden, maar het ook wel te kunnen missen. Ik vrees dus het ergste, alhoewel dit misschien niet op korte termijn zal zijn…

Ik ben ook weer aan het werk, moet eerlijk zeggen dat ik het een klein beetje gehad heb op deze werkplek (ja, nu al). Mis een team om me heen. Ik ga even goed lobbyen om er zeker van te zijn dat mijn werkplek van volgend jaar leuker wordt (alhoewel je dat nooit met zekerheid van tevoren weet natuurlijk..).

Fijne dag allemaal!
Hmm, autorijden! Dat is het enige nadeel van geen eigen auto hebben Voor de rest is het hier superonpraktisch, want we kunnen nergens parkeren en er is overal goed ov, maar ik vind autorijden leuk!!!

Phil, is het geen optie om het paard helemaal over te nemen?

Loola, veel plezier thuis in NL! En veel strekte. En ik vind je ex een heel Grote Flapdrol dat ie niets meer heeft laten horen. Verder klinken je back-up plannen spannend en avontuurlijk!

Pino, sterkte met je baan. Hoop dat je snel wat beters hebt gevonden.

Hier kan ik trouwens meepraten over solliciaties en ik vind solliciteren echt k*t. Gister had ik mijn eerste echte solliciatie gesprek en dat was loodzwaar. Allemaal moeilijke vragen zoals wat vinden andere mensen van jou, in wat voor team wil je werken, waar word je boos om... pfff. En dat allemaal in het engels dus best pittig allemal. Ook heb ik kennis gemaakt met de zweedse solliciatie gewoontes. Ik was net 10 seconden binnen en er werden meteen allemaal vragen op me afgevuurd. Weer een ervaring rijker!
Hey MZ!

Jij ook ale en autogek dus, volgens mij kunnen we er allemaal wel wat van. Zou het te maken hebben met de vrijheid die een auto je biedt?

Paard overnemen overweeg ik, maar zorgt ook voor veel verantwoordelijkheid die ik eigenlijk niet wil dragen, daarvoor hecht ik ook weer veel waarde aan mijn onafhankelijkheid. Een paard hebben betekent 24-uurs zorg en heel erg veel kosten. Maar goed, eerst maar eens zien hoe het loopt.

Je hebt pittige gesprekken gehad zo te lezen! Wanneer krijg je uitslagen en voor wat voor een baan was dit?

Oh, leuk nieuwtje, ben vandaag uitgenodigd door mensen in jouw land en heb besloten dat dat mijn zomervakantie wordt. Enorm strak plan, heb er veel zin in, want leuke mensen en ben stom genoeg nog nooit die kant op geweest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven