Alanya

29-05-2011 12:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan in Juli naar alanya, met ons dochtertje van 6. Wat zijn nou de echt leuke plekjes om met ons dochtertje heen te gaan? Heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt!
Met de hoge temperaturen daar in juli zou ik vooral verkoeling opzoeken bij het zwembad en aan/op zee.
Ik kan je een dagje Dimçay aanraden.Daar kan je heerlijk picknicken in de bergen op van die vlotjes in het water. Lekker verkoelend en je dochter vind het vast ook leuk.

Een bezoekje aan de burcht van Alanya met mooi uitzicht op Alanya zelf, de Damlatas grot is ook erg leuk.

Een dagje op een boot op zee is ook leuk, maar let op dat je dan een beetje een familieboot boekt anders zit je de hele dag met jonge lallende vakantiegangers die zich gedurende de dag laten vollopen.

Veel plezier!!
quote:viva1973 schreef op 29 mei 2011 @ 13:50:

Met de hoge temperaturen daar in juli zou ik vooral verkoeling opzoeken bij het zwembad en aan/op zee.

Dit lijkt me nogal logisch... Dat had ik zelf ook al bedacht.

@ Appeltje72 jij hebt wel leuke tips, hier heb ik wat aan! Dimçay, moet je dan eerst de bergen beklimmen voordat je gaat picknicken of is er een soort van lift? (ivm met mijn dochtertje)
Nou graag gedaan hoor
Er worden ook heel veel excursies aangeboden in de stad zelf, ik ben toen op jeepsafari geweest en ben wezen raften. Jeepsafari was leuk maar niet heel boeiend, wel lekker koel in de bergen. Raften was echt super leuk, midden in de bergen. We moesten daarvoor wel een eind rijden. Wat ook leuk is om op de fiets langs de kust te fietsen naar een rustiger strandje.
@Dizzy0, dat klinkt allemaal leuk, maar ik denk niet dat dat iets is voor mijn dochter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven