ervaringen pannenkoekenboot Rotterdam

31-05-2011 13:49 10 berichten
Ik weet niet bij welk topic dit eigenlijk hoort, maar heeft iemand

ervaring met de Pannekoekenboot in Rotterdam?

Ik zou daar graag heen willen met me familie, maar doordeweeks varen ze maar 1uur. Is dit niet erg kort?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatst met mijn dochter, moeder, broer en schoonzus naar de pannekoekenboot geweest (niet in rotterdam btw) en wij stonden met 5 kwartier weer buiten. Kan dus lang genoeg zijn
Erger u niet, verwonder u slechts!
Wel ervaring met Nijmegen,is geloof ik ook 1 uur maar dat was wel genoeg.Er zijn overigens wel langere vaarten.
Biekkie,dat klopt maar niet doordeweeks en het moet juist op een verjaardag van iemand zijn en dat is doordeweeks. En 2,5u lijkt me weer erg lang wat ze aanbieden.
Ik vond een uur juist erg kort, je ziet dan weinig van de Rotterdamse haven. 2,5 uur vond ik juist erg leuk, je kunt dan rustig een aantal pannenkoeken eten, lekker kletsen en buiten kijken en je vaart echt de haven in. Voor kleine kinderen is er een ballenbak, dus die vermaken zich wel!
Ik ben een jaar geleden in een debiele bui met mijn vriend gegaan.

Ik vond het niet leuk, kreeg een beetje 'dr op vreten, dr af ' gevoel.

In dat uur dat wij waren was het niet een uur varen, maar in een uur opladen, eten/varen en afladen.

Je gaat vanuit parkhaven net langs het tikibad en dan weer terug.

Ik vond het echt een bummer...t
oh en ik zou je aanraden om als je iets in r'dam wil doen bijv naar het havenmuseum, watertaxi pakken en dan naar hotel new york. Dat is wel leuk

je kunt ook de splash tour doen,

dat is een amfibie voertuig, dan ga je eerst de stad door en dan duik je het water in :-D
Langs het Tikibad? In 1 uur? Dat was met een speedboot zeker?

(ik denk dat je Tropicana bedoelt) :-)
Een uur lijkt mij ook erg kort. Met een beetje pech sta je best even te wachten tot er weer een aantal pannenkoeken klaar zijn.

Ik ben een keertje voor m'n verjaardag geweest (in Amsterdam) en heb niet zo veel van de rondvaart gezien (was donker). Ben voornamelijk druk geweest met het eten... *grijns*

Wil het nog wel een keertje doen, maar een uurtje? Nee... lijkt me echt te kort.
quote:ossiepossie schreef op 31 mei 2011 @ 16:08:

Langs het Tikibad? In 1 uur? Dat was met een speedboot zeker?

(ik denk dat je Tropicana bedoelt) :-) Ik dacht ook al, wat klopt er niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven