masturberen met?
dinsdag 31 mei 2011 om 16:37
Eens met voorgangsters
Dingen die je gewoon in huis heb (lees: boodschappen en huishoudelijke apparatuur) zijn niet bedoeld om je vagina te steken. Tenzij je met afgebroken komkommer in je vagina op de SEH wil verschijnen. Komkommer zou ik gezien dodelijk bacterie sowieso even mijden. Maar dat ter zijde....
Dingen die je gewoon in huis heb (lees: boodschappen en huishoudelijke apparatuur) zijn niet bedoeld om je vagina te steken. Tenzij je met afgebroken komkommer in je vagina op de SEH wil verschijnen. Komkommer zou ik gezien dodelijk bacterie sowieso even mijden. Maar dat ter zijde....
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
dinsdag 31 mei 2011 om 16:38
quote:MereldeMus schreef op 31 mei 2011 @ 16:37:
Eens met voorgangsters
heb ook nog nachtmerries van de aubergine van eehm Sex voor de Buch?
Eens met voorgangsters
heb ook nog nachtmerries van de aubergine van eehm Sex voor de Buch?
dinsdag 31 mei 2011 om 16:41
dinsdag 31 mei 2011 om 16:41
quote:bloem55 schreef op 31 mei 2011 @ 16:31:
Ik heb nog geen behoefte om een vib te kopen.
Ben wel benieuwd of jullie het met iets hebben gedaan wat je gewoon thuis hebt?
Jah, ik laat me een keer per dag oven mijn Dyson stofzuiger heenzakken.
En als daar net mee gezogen wordt dan pak ik het Senseoapparaat.
Ik heb nog geen behoefte om een vib te kopen.
Ben wel benieuwd of jullie het met iets hebben gedaan wat je gewoon thuis hebt?
Jah, ik laat me een keer per dag oven mijn Dyson stofzuiger heenzakken.
En als daar net mee gezogen wordt dan pak ik het Senseoapparaat.
dinsdag 31 mei 2011 om 16:43
Maar serieus vrouw, als je na gaat denken over wat je allemaal zou kunnen gebruiken, denk ik dat je in het stadium belandt ben waarop je niet meer onder een vieb uit komt.
Schaf er gewoon een aan.
Talloze vrouwen heb een plastieke fallus in hun nachtkastje liggen. Kun je ook gewoon met opgeheven hoofd langs de groente afdeling lopen.
Schaf er gewoon een aan.
Talloze vrouwen heb een plastieke fallus in hun nachtkastje liggen. Kun je ook gewoon met opgeheven hoofd langs de groente afdeling lopen.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.