Slaapseksen?

31-05-2011 18:00 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_126386 wijzigde dit bericht op 02-06-2011 04:31
Reden: Privacy
% gewijzigd
Nee, nog nooit meegemaakt.

Maar, welke wijn was dat?
Vond je vriend vast niet erg
Kan je me een paar flesjes van die wijn toesturen..??
Hoe reageerde je vriend? En wat voor bijzondere wijn drink je
Het gras aan de overkant is niet groen.
t bestaat wel, net als slaapwandelen

sexomnia? tis vast heel fout geschreven, maar zo heet t in t engels
HAHAHAHA!
anoniem_126386 wijzigde dit bericht op 02-06-2011 04:32
% gewijzigd
Niet doorhad wie je aan het pijpen was? Hoeveel opties heb je?
quote:Chica007 schreef op 31 mei 2011 @ 18:08:

Kan je me een paar flesjes van die wijn toesturen..??hahah! doe mij er dan maar ook 1.
Nou.. Beetje overdreven van em :P.. Je lag toch in jullie bed? Hoe veel mannen kunnen daar binnen wandelen?
anoniem_126386 wijzigde dit bericht op 02-06-2011 04:32
% gewijzigd
ja hoor, ben een tijd geleden boven op vriend wakker geworden, waar hij van wakker werd. (ik ga bijna nooit boven op dus we hebben het lekker afgemaakt!)
Mijn date/vriend/onduidelijk heeft het een paar keer gedaan, werd half slapend bovenop mij wakker. Levert vooral grappige momenten op.
quote:supercow16 schreef op 31 mei 2011 @ 18:27:

[...]

In mijn dromen een heleboel en ik kan het me niet meer herinneren, maar in deze droom was ik volgens mij niet met hem bezig..

Maar het is idd een beetje overdreven, ik mag aannemen dat hij er als man ook op los fantaseert met andere vrouwen, en tijdens zijn natte dromen het ook niet altijd braaf met mij doet.En terecht
Ja hoor, maar meestal was het andersom bij ons. Mijn vriend initieert regelmatig seks terwijl hij nog slaapt. En als ik er dan wel zin in heb, dan doe ik vrolijk mee. Soms wordt hij halverwege wakker en maken we t vrolijk af. Alleen soms (en dat is ontzetten frustrerend) wordt hij niet wakker en houdt hij er gewoon ineens mee op. En dan blijf ik een beetje gefrustreerd achter.

Ik heb t wel met hem besproken, omdat ik eerst niet wist of ik m dan tegen moest houden. Ik wilde liever geen seks met hem hebben als hij dat niet wil terwijl hij slaapt, maar hij had er geen problemen mee. We kunnen er vaak wel om lachen. Dan vraag ik m 's ochtends of hij zich nog iets herinnert.
ow en vorige week werd ik tegen halfslapende vriend aangetrokken... was ie met zichzelf bezig.. slapend of in ieder geval niet wakker.. kon zich er ook niets van herinneren:P
Als dat betekent dat het meeste me ontgaat doordat ik slaap dan hoef ik niet zo nodig hoor
wij hebben dat vrij vaak haha ! Dan geilen we elkaar blijkbaar op als we slapen, en dan worden we wakker en dan zijn we al praktisch bezig , zo vreemd .. maar ach als we er dan toch zijn ;) !
anoniem_126386 wijzigde dit bericht op 02-06-2011 04:33
% gewijzigd
quote:polizi schreef op 31 mei 2011 @ 18:04:

Nee, nog nooit meegemaakt.

Maar, welke wijn was dat?hahaha wat een grappige reacties hier. Heb het (jammergenoeg?) nog nooit meegemaakt.
Vroeger één keer meegemaakt dat ik ineens wakker werd terwijl ik mijn meisje aan het vingeren was. Na een moment van verbazing en intense opwinden maar fijn doorgegaan.

Wel heel appart
Ooit een keer wakker geworden bovenop een goede vriend. In het nieuwe logeerbed van hem en zijn verloofde.
anoniem_126386 wijzigde dit bericht op 02-06-2011 04:34
% gewijzigd
Soms zou ik graag willen dat mensen nadenken voordat ze iets op het forum zetten. Zucht.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven