Lijf & Lijn alle pijlers

bh shoptips??

01-06-2011 15:24 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb dus 70D en ik kan gewoon zelden leuke bh`s kopen hebben jullie tips waar ik dat wel kan?
Ga naar een goede lingeriezaak. (NIET Hunkemoller/Livera/Warenhuis)

Daar hebben ze perfect zittende en toch leuke bh's.
Saphh!
idd saphh wel wat duurder maar zit goed, en is eecht leukkk!
Don\'t dream your life, but live your dreams
quote:eeeveliiennn schreef op 01 juni 2011 @ 15:35:

idd saphh wel wat duurder maar zit goed, en is eecht leukkk!Ben ik het niet mee eens. Een merk past goed of niet. Wat bij jou goed zit, hoeft bij mij niet goed te zitten, het is gewoon een kwestie van verschillende merken en modellen passen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
die zijn inderdaad erg leuk en daar zit zeker mijn maat tussen , alleen is die dan iedere keer net uitverkocht , kan ik die toevallig niet ergens op het internet bestellen?
quote:roosdezoveelste schreef op 01 juni 2011 @ 15:38:

die zijn inderdaad erg leuk en daar zit zeker mijn maat tussen , alleen is die dan iedere keer net uitverkocht , kan ik die toevallig niet ergens op het internet bestellen?Is jouw google stuk?? Acherm...
Ik koop nog wel eens wat bij DDO.nl
This is not kosher!
www.wehkamp.nl

www.otto.nl

www.vd.nl

bij alle 3 hebben ze 70D, al moet je soms even zoeken.

Verder, ga naar een lingeriespeciaalzaak, zit in elke grote plaats.
ik heb pcies dezelfde maat en heb zat leuke bh's.

alleen goedkoop is het niet. bij winkels als HEma hebben ze mijn maat niet, en bh's van hunkemuller e.d. vind ik niet prettig.

ik ga het liefst naar een goede lingeriezaak of Bijenkorf.

ik heb een vreselijke hekel aan bh's kopen dus ik koop er meestal een paar tegelijk het liefst als het uitverkoop is.....
Laatst ook al ergens een topic over geweest (zelfde maat).

Toen ook al de tip gegeven over het merk Freya.

Een vriendin van mij heeft maat 65E... Niet te vinden in reguliere winkels, zelfs in de wat duurde zaken niet echt in overvloed aanwezig. Op dat andere forum zei iemand dat dit merk ook bij de bijenkorf te koop is... Het is echter niet goedkoop... Volgens mij is ¤60 - ¤90 voor een BH niet heel raar bij dergelijke merken.

Sinds ik mijn eerste Marlies Dekkers BH heb gekregen ben ik er uit... Qua pasvorm is dat helemaal mijn merk! Ik vind niet alle modellen mooi en neig dan ook vaak naar de modellen met weinig poespas (die niet op allerlei manieren onder mijn kleren uit komen, e.d.).
Saphh is toch niet duur?

Marlies Dekkers is duur, maar die heeft op zeker 70D
Ik heb 75E en ik bestel nooit BH's online. Ik vind dat je BH's echt moet passen om te zien of ze goed zitten en bij voorkeur met een kundige verkoopster in de buurt die ook goed kijkt op alle punten die je zelf minder goed ziet. Bij de betere lingeriezaken kun je vaak wel goed slagen qua pasvorm, maar dat is wel prijziger. Na een uitgebreide passessie heb ik er vaak maar 1 of 2 die echt goed zitten, mooi staan en ook nog eens goed ondersteunen. Als het er 3 zijn, dan ben ik in staat een feest te geven...
De beste bh's kun je kopen bij een lingeriespeciaalzaak, of inderdaad bij de de Bijenkorf. Mijn persoonlijke favoriet is het merk Freya / Fantasie (die twee horen bij elkaar).

Ik zou je alvorens tot koop over te gaan, wel eerst aanraden goed advies van een verkoopster te vragen. Er wordt vaak gezegd dat 80% van de dames een verkeerde maat draagt, en als ik zo eens om me kijk, dan geloof ik dat wel.

Voor een goede bh betaal je trouwens vaak inderdaad minstens 60 euro, maar dat is het dubbel en dwars waard.

Ik weet trouwens niet waar je woont, maar mocht dat in de Randstad zijn, dan kan ik je wel een aantal goede winkels tippen.
www.ellure.nl
Er bestaan hier trouwens al veel topics over, je zou die ook eens kunnen opzoeken en nalezen.
quote:roosdezoveelste schreef op 01 juni 2011 @ 15:24:

ik heb dus 70D en ik kan gewoon zelden leuke bh`s kopen hebben jullie tips waar ik dat wel kan?

Online bij shopvip of bodytalklingerie

bijenkorf.nl heeft ook veel.

Juist omdat het een rare maat is (ik heb overigens 70e, nog gekker) kun je aanbiedingen online vinden. Het is zo'n maat die overblijft als iemand het per ongeluk heeft ingekocht.
Hier ook 70D en heb eigenlijk nooit problemen. Zelfs Hunkemoller heeft deze maat.

Zelf koop ik meestal bij speciaalzaken en soms de Bijenkorf. Online kan ook.
Hier ook 70D, heel veel merken hebben deze maat in hun collectie. Alleen in de uitverkoop of bij de Hema kan ik nooit slagen, maar voor de rest lukt het prima. Esprit, MarieJo, Triumph, After Eden en H&M hebben veel. Ook bestel ik wel eens bij Victoria's Secret.

ps. Als je bij de bijenkorf online 70D invult krijg je 113 resultaten...
anoniem_83809 wijzigde dit bericht op 01-06-2011 18:03
Reden: even gegoogled
% gewijzigd
Sapph heeft die maat wel, maar maakt naar mijn mening (70F) geen goede bh's. Ze zijn duidelijk van mindere kwaliteit dan bijv. Marie-Jo, Triumph of Marlies Dekkers. Dat soort merken is inderdaad duurder, maar zo veel beter. Laatst ontdekte ik deze winkel www.zardonni.nl, daar is veel minder keus maar kun je met een kleiner budget wel prima terecht voor goede merken.
Ik heb ook geen makkelijke maat (70/75 D/E), afhankelijk van het merk) maar weet meestal toch wel goed te slagen. Online kopen is een optie, maar soms wil iets toch echt eerst even vastpakken voordat ik het koop en dan slaag ik meestal goed bij de Bijenkorf.

Ik vind zelf de modellen van Simone Perele heel fijn en mooi zitten, maar da's natuurlijk heel persoonlijk.

Dit is mijn laatste aankoop, wat mij betreft zeker een aanrader:

http://www.debijenkorf.nl ... cation=//catalog01/nl_NL/$s=Simone\u0020Perele&fh_eds=ß&fh_refview=search

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven