Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel lachen. In mijn jaren dat ik samenwoonde ben ik in Amerika geweest en in China. Het Chinese eten is niet hetzelfde. Zelfs NL heeft geen Chinees eten wat ze daar eten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 juni 2011 @ 21:15:

[...]





Ja denk het wel, ik pak in de reclame de uitzending voor je erbij.Leuk, ben benieuwd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:15:

paarse broccoli?Ja die wil ik ook nog een keer maken. Ik dacht dat het niet Chinees was alleen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
IK val net weer binnen had even telefoon
Alle reacties Link kopieren
quote:Wow, ik ga op de kermis staan!



Doe ik Kalliope ook even:

Jij bent een stoere vrouw, beetje type jeans & boots.

Wel ook donker haar, en zo ongeveer 1.72



Ik zou nog ff oefenen voordat je op de kermis gaat staan.



Ik ben 1.61, 80 kilo, blondgeverfd haar met een enorme uitgroei omdat ik het laat uitgroeien. Draag het liefst pumps, heb sinds kort 2 spijkerbroeken omdat mijn ma die ene die ik had te weinig vond. En ik ben zo'n beetje alles behalve stoer, eerder een neurotisch, emotioneel onstabiele autist.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 01 juni 2011 @ 21:18:

[...]





Ik zou nog ff oefenen voordat je op de kermis gaat staan.



Ik ben 1.61, 80 kilo, blondgeverfd haar met een enorme uitgroei omdat ik het laat uitgroeien. Draag het liefst pumps, heb sinds kort 2 spijkerbroeken omdat mijn ma die ene die ik had te weinig vond. En ik ben zo'n beetje alles behalve stoer, eerder een neurotisch, emotioneel onstabiele autist. dat laatste zal echt wel meevallen
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 01 juni 2011 @ 21:18:

[...]





Ik zou nog ff oefenen voordat je op de kermis gaat staan.



Ik ben 1.61, 80 kilo, blondgeverfd haar met een enorme uitgroei omdat ik het laat uitgroeien. Draag het liefst pumps, heb sinds kort 2 spijkerbroeken omdat mijn ma die ene die ik had te weinig vond. En ik ben zo'n beetje alles behalve stoer, eerder een neurotisch, emotioneel onstabiele autist.

Ok, ok, ik ruim mijn kermistentje wel weer op



Ik vind je helemaal niet neurotisch hoor.

Moet wel altijd heel hard om je lachen, dat dan weer wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Okeejh, ik ben niet neurotisch. Maar wel emotioneel onstabiel en zeker een autist. Wel een hele grappige en intelligente, al zeg ik het zelf.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Mike echt zo'n leuk hoofd hebben. Da's die Aziaat, en hij heeft echt zo'n lief, dromerig hoof.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
en hoe zie ik er uit dan Sumi?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ahhhhh....Avis naar huis...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik ben helemaal niet grappig, al vindt de rest dat altijd wel...ik ben gewoon gek opgedroogd denk ik...



Momma Avis is gone!!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 01 juni 2011 @ 21:24:

en hoe zie ik er uit dan Sumi?

Ik hem maar steeds het gevoel dat jij heel erg op mij lijkt.

Lang, blond, slank, lekker druk, en jou zie ik ook wel dansen met een blikje chocolademelk op de salontafel....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Huh....2 eruit???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet big mamma.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:26:

[...]



Ik hem maar steeds het gevoel dat jij heel erg op mij lijkt.

Lang, blond, slank, lekker druk, en jou zie ik ook wel dansen met een blikje chocolademelk op de salontafel....huh als ik ga stappen bestel ik altijd chocomel...met een rietje hahahah
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:27:

[...]





huh als ik ga stappen bestel ik altijd chocomel...met een rietje hahahah

Jesus Moon, je hebt bezit genomen van mijn gedachten....





*heeft zelf gisteren nog op de tafel gedanst met een blikje chocolademelk*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Summer, hier is die. En bedenk, ik gruwelde ook maar heb nu ook een blikje weer gehaald om iets lekkers mee te maken hoor!!!



http://player.omroep.nl/?aflID=8598402
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
eehm nee, dat doe ik al sinds ik 15 ben...heerlijk...ben anders dan anderen enzo!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 juni 2011 @ 21:29:

Summer, hier is die. En bedenk, ik gruwelde ook maar heb nu ook een blikje weer gehaald om iets lekkers mee te maken hoor!!!



http://player.omroep.nl/?aflID=8598402Even Hells Kitchen kijken en dan kijk ik hem even ok?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
zou die kop van sabrina eraf willen rukken en ermee gaan voetballen...wat een graftak bah bah
Alle reacties Link kopieren
uh, chocomel vind ik wel lekker, maar de rest.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 01 juni 2011 @ 21:32:

uh, chocomel vind ik wel lekker, maar de rest.....

Niet..?



*ziet kermisklanten bestaan in rook opgaan*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ravioli met champignons, parmaham en basilicum...dat zou de mijne worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:32:

zou die kop van sabrina eraf willen rukken en ermee gaan voetballen...wat een graftak bah bahIk verwacht ook elk moment dat je gaat stampvoeten en als ze dan nog haar zin niet krijgt over de grond gaat liggen rollen en erbij gaat krijsen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven