Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 1 juni 2011 om 21:05
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:02:
Ben jij een Indo Moon?
In mijn hoofd was je een lange donkerharige dame...
Beetje gothic achtig
En nee, ik heb totaal geen idee waarom
ben een halve...pindakaas dus...mijn mama is een pinda en mijn papa een kaaskop..
Ben niet lang maar 1,64 maar heb zwart haar (uit een potje) en groene ogen...die zijn trouwens wel echt..
eehm gothic ben ik ook een beetje, piercings, tatoo, leren armbandjes en hou van de muziek, dus eehm..scary shizzl there Sum hahahaha
Ben jij een Indo Moon?
In mijn hoofd was je een lange donkerharige dame...
Beetje gothic achtig
En nee, ik heb totaal geen idee waarom
ben een halve...pindakaas dus...mijn mama is een pinda en mijn papa een kaaskop..
Ben niet lang maar 1,64 maar heb zwart haar (uit een potje) en groene ogen...die zijn trouwens wel echt..
eehm gothic ben ik ook een beetje, piercings, tatoo, leren armbandjes en hou van de muziek, dus eehm..scary shizzl there Sum hahahaha
woensdag 1 juni 2011 om 21:06
quote:rogue_25 schreef op 01 juni 2011 @ 21:04:
Hey Summer en Kalliope!
Die jongen heet Sharone toch? die knappe. haha weet ik veel ik kijk pas sinds vorige week. Straks lekker Hells kitchen kijken.
Hoop dat die bitch sabrina dan naar huis gaat. Gordon is niet knap maar wel lachen.Hij is mooi van lelijkheid...charisma en rawrrrr
Hey Summer en Kalliope!
Die jongen heet Sharone toch? die knappe. haha weet ik veel ik kijk pas sinds vorige week. Straks lekker Hells kitchen kijken.
Hoop dat die bitch sabrina dan naar huis gaat. Gordon is niet knap maar wel lachen.Hij is mooi van lelijkheid...charisma en rawrrrr
woensdag 1 juni 2011 om 21:09
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:00:
oeh sjienees...lekkel lekkel...(zegt de indo)
Ik snap niet dat ze het zo moeilijk vinden. Mandarijn past heerlijk bij vlees en chinees eten. Leuke opdracht en goede keuze die mandarijnen. Eend hangt toch een beetje nauw qua bereiding, je moet niet nat gaan op je eigen keuze. Maar ook gevaarlijk om zoiets makkelijks te kiezen.
Leuke opdracht.
oeh sjienees...lekkel lekkel...(zegt de indo)
Ik snap niet dat ze het zo moeilijk vinden. Mandarijn past heerlijk bij vlees en chinees eten. Leuke opdracht en goede keuze die mandarijnen. Eend hangt toch een beetje nauw qua bereiding, je moet niet nat gaan op je eigen keuze. Maar ook gevaarlijk om zoiets makkelijks te kiezen.
Leuke opdracht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 1 juni 2011 om 21:09
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:05:
[...]
ben een halve...pindakaas dus...mijn mama is een pinda en mijn papa een kaaskop..
Ben niet lang maar 1,64 maar heb zwart haar (uit een potje) en groene ogen...die zijn trouwens wel echt..
eehm gothic ben ik ook een beetje, piercings, tatoo, leren armbandjes en hou van de muziek, dus eehm..scary shizzl there Sum hahahahaEcht??
Wow, ik ga op de kermis staan!
Doe ik Kalliope ook even:
Jij bent een stoere vrouw, beetje type jeans & boots.
Wel ook donker haar, en zo ongeveer 1.72
En en en.....
[...]
ben een halve...pindakaas dus...mijn mama is een pinda en mijn papa een kaaskop..
Ben niet lang maar 1,64 maar heb zwart haar (uit een potje) en groene ogen...die zijn trouwens wel echt..
eehm gothic ben ik ook een beetje, piercings, tatoo, leren armbandjes en hou van de muziek, dus eehm..scary shizzl there Sum hahahahaEcht??
Wow, ik ga op de kermis staan!
Doe ik Kalliope ook even:
Jij bent een stoere vrouw, beetje type jeans & boots.
Wel ook donker haar, en zo ongeveer 1.72
En en en.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 1 juni 2011 om 21:10
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 juni 2011 @ 21:09:
[...]
Ik snap niet dat ze het zo moeilijk vinden. Mandarijn past heerlijk bij vlees en chinees eten. Leuke opdracht en goede keuze die mandarijnen. Eend hangt toch een beetje nauw qua bereiding, je moet niet nat gaan op je eigen keuze. Maar ook gevaarlijk om zoiets makkelijks te kiezen.
Leuke opdracht.Ik snap het wel hoor MV, maar goed bij mij doen mandarijnen het alleen leuk op de fruitschaal
[...]
Ik snap niet dat ze het zo moeilijk vinden. Mandarijn past heerlijk bij vlees en chinees eten. Leuke opdracht en goede keuze die mandarijnen. Eend hangt toch een beetje nauw qua bereiding, je moet niet nat gaan op je eigen keuze. Maar ook gevaarlijk om zoiets makkelijks te kiezen.
Leuke opdracht.Ik snap het wel hoor MV, maar goed bij mij doen mandarijnen het alleen leuk op de fruitschaal
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 1 juni 2011 om 21:10
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:06:
[...]
Hij is mooi van lelijkheid...charisma en rawrrrrIeuwwww. Nope. En van mij zou hij iets minder mogen schelden. Ik negeer het maar ik zou er niet tegen kunnen als iemand zo tegen mij zou schreeuwen.
[...]
Hij is mooi van lelijkheid...charisma en rawrrrrIeuwwww. Nope. En van mij zou hij iets minder mogen schelden. Ik negeer het maar ik zou er niet tegen kunnen als iemand zo tegen mij zou schreeuwen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 1 juni 2011 om 21:12
woensdag 1 juni 2011 om 21:12
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:10:
[...]
Ik snap het wel hoor MV, maar goed bij mij doen mandarijnen het alleen leuk op de fruitschaal Hihihi. Moet meteen denken aan de aflevering van Keuringsdienst van Waarde hoe ze het velletje van de mandarijnen halen hahahahah. Ik zal dat nooit vergeten, maar ik eet ze nog steeds hoor. Vooral uit blik vind ik ze heerlijk zoet.
[...]
Ik snap het wel hoor MV, maar goed bij mij doen mandarijnen het alleen leuk op de fruitschaal Hihihi. Moet meteen denken aan de aflevering van Keuringsdienst van Waarde hoe ze het velletje van de mandarijnen halen hahahahah. Ik zal dat nooit vergeten, maar ik eet ze nog steeds hoor. Vooral uit blik vind ik ze heerlijk zoet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 1 juni 2011 om 21:14
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:10:
ik zou koe-loe-yuk maken met mandarijn, en varkensvlees...geen idee of het qua combi kan, maar zou het anders ook niet weten. Eend maak ik nooit...
Ja geweldige combi.
Ik heb een overheerlijke zoetzure saus (smaakt een beetje naar babipangangsaus) die goed te combineren is met mandarijnen. Ik had niet goed gekeken wat voor vlees ze mochten kiezen.
ik zou koe-loe-yuk maken met mandarijn, en varkensvlees...geen idee of het qua combi kan, maar zou het anders ook niet weten. Eend maak ik nooit...
Ja geweldige combi.
Ik heb een overheerlijke zoetzure saus (smaakt een beetje naar babipangangsaus) die goed te combineren is met mandarijnen. Ik had niet goed gekeken wat voor vlees ze mochten kiezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 1 juni 2011 om 21:15