Lootjes trekken Sinterklaas

27-10-2010 15:47 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet hoe ik via internet lootjes kan trekken zonder email adressen achter te laten. Het probleem is dat ik van iedereen die bij ons meedoet de lijstjes heb. Alleen heb ik niet van iedereen een email adres. Bij elkaar komen lukt niet, vandaar dat ik het via internet wilde doen.
ha nu ben ik hele omslachtige mosterd
Tja heb al heel wat afgegoogeled(?) maar niets kunnen vinden zonder het email adres te moeten vermelden.

Denk dat ik inderdaad maar zelf de namen bij elkaar doe. Ik was toch al degene die zou weten wie wie heeft. Maar ik kan m'n mond goed dichthouden en het gaat om de lol.

Dacht dat er sites zouden zijn waarop alleen de namen vermeld kunnen worden en dan husselen.
Borderwalk legt het een stuk duidelijker uit dan ik :D
quote:Evan schreef op 27 oktober 2010 @ 15:49:

@carrera. Er zijn mensen bij (echt waar) die geen computer hebben. Dat is dus een beetje het probleem. Vandaar dat het niet gaat via sites waar je email adressen achter moet laten.Hoe wou je het dan online doen??
Als het al niet gaat lukken om n kwartiertje bij elkaar te komen om de lootjes te trekken, kan dan iedereen wel op dezelfde avond komen om de suprises uit te pakken? ;)
Of iedereen maakt gewoon een surprise en koopt een cadeau zonder te weten voor wie. Lijkt me ook wel spannend
Er zijn erbij die nogal een eindje uit de buurt wonen, dus op korte termijn bij elkaar komen wordt dan erg moeilijk. Iets in december afspreken is gelukkig al wel mogelijk.

@Janna dat hebben we de afgelopen jaren gedaan en nu wilden we weer lootjes trekken.
Compleet met surprise en gedicht? En voor een groter bedrag? Ik ken het alleen als dobbelspel, met kleine cadeautjes.

Doet me eraan denken dat bij onze vrienden iemand een keer zichzelf had met de surpriselootjes. Hij had niets gezegd en in het gedicht stond steeds hoe goed en leuk en knap hij wel niet was. En hij had echt iets wat hij graag wilde hebben gekocht voor zichzelf
Heb je wel van iedereen een postadres?

Zo ja, dan doe je het als volgt: Maak voor iedereen een envelop met eigen naam/adres erop. Stop in elke envelop een opgevouwen lootje met de eigen naam erop. Laat de enveloppes open. Leg de enveloppes ondersteboven neer en hussel ze. Maak er vervolgens een kring van. Schuif alle lootjes 1 envelop op. Plak de enveloppes dicht, hussel ze opnieuw (zodat je ook zelf niet weet in welke volgorde ze lagen) en je hebt lootjes getrokken!
quote:Ikbenelfje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:47:

Heb je wel van iedereen een postadres?

Zo ja, dan doe je het als volgt: Maak voor iedereen een envelop met eigen naam/adres erop. Stop in elke envelop een opgevouwen lootje met de eigen naam erop. Laat de enveloppes open. Leg de enveloppes ondersteboven neer en hussel ze. Maak er vervolgens een kring van. Schuif alle lootjes 1 envelop op. Plak de enveloppes dicht, hussel ze opnieuw (zodat je ook zelf niet weet in welke volgorde ze lagen) en je hebt lootjes getrokken!Dat is een goeie! En als je de naam op de voorkant van de enveloppes zet, maar de enveloppes omdraait voor het husselen, zie je meteen al niet meer wie wie heeft.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-06-2011 12:54
Reden: spam
% gewijzigd
Je bent bij deze gestaft als SPAMMERT!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven