Speeltuin + terras
donderdag 2 juni 2011 om 11:39
Misschien ken ik de plekken gewoon niet. Weten jullie of er een speeltuin is waar ook direct een terras bij zit? Rego Zuid Holland? De meeste plekken die ik ken zijn heel leuk voor kinderen om lekker te ravotten en te spelen maar voor ouders/verzorgers is er vaak niet eens een bankje neergezet. Waar ligt dat aan?
Alleen in de dierentuin weet ik de speelplaatsen met direct een terras ernaast. Of een binnenspeeltuin (maar dat is met dit weer geen optie) daar is vaak nog wel een horeca plek erbij. Strand is een idee maar daarna kan ik toch echt niets meer bedenken.
Er is natuurlijk geen nood aan de man. Een picknic is net zo leuk en gezellig maar ik wilde eens even een lui dagje en breek mijn hoofd waar ik dat samen met een speeltuin kan combineren.
Iemand tips?
Alleen in de dierentuin weet ik de speelplaatsen met direct een terras ernaast. Of een binnenspeeltuin (maar dat is met dit weer geen optie) daar is vaak nog wel een horeca plek erbij. Strand is een idee maar daarna kan ik toch echt niets meer bedenken.
Er is natuurlijk geen nood aan de man. Een picknic is net zo leuk en gezellig maar ik wilde eens even een lui dagje en breek mijn hoofd waar ik dat samen met een speeltuin kan combineren.
Iemand tips?
donderdag 2 juni 2011 om 11:45
donderdag 2 juni 2011 om 12:06
Speeltuin de Vaan in Vreewijk Rotterdam. Erg leuke speeltuin met als het warm weer is zelfs een waterfontijn die aan gaat. Schommels, een houten klim kasteel, trampoline, glijbanen noem maar op. Een kraampje voor ijs / snoep. Toiletten die worden schoongemaakt en veldjes waar je kan liggen. Genoeg schaduw. Voor de grote kids ernaast nog een voetbal en basketbal veld. Heel gezellig, midden in de wijk (achter het Ikazia ziekenhuis).
(ik ga er 1 keer per jaar met mijn klas naartoe en ze vinden het geweldig!)
(ik ga er 1 keer per jaar met mijn klas naartoe en ze vinden het geweldig!)
donderdag 2 juni 2011 om 12:16
In Rotterdan hebben ze het dus begrepen. IJs en snoep is nou net niet waar ik op zit te wachten. Zit meer aan lekkere broodjes te denken, salade, loungekussens, rose, etc,..etc,..
Maar nu draaf ik door hoor,.... Bedankt voor het meedenken. Blijkbaar is het niet zo'n gat in de markt als ik dacht gezien die ene die er bij sunemom was net failliet is,... Die waterfontein is wel een goed idee zeg!
Het wordt denk ik het strand,....
Maar nu draaf ik door hoor,.... Bedankt voor het meedenken. Blijkbaar is het niet zo'n gat in de markt als ik dacht gezien die ene die er bij sunemom was net failliet is,... Die waterfontein is wel een goed idee zeg!
Het wordt denk ik het strand,....
donderdag 2 juni 2011 om 12:37
Speeltuinvereniging Zuiderkwartier aan de Anjelierstraat in Leiden, vlakbij Station Lammenschans. Als je geen lid bent kost het 50 cent per kind, er is een vrij groot terras bij en consumpties zijn redelijk goedkoop. Het is een erg leuke ruime speeltuin zowel voor kleine als grotere kinderen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 2 juni 2011 om 13:21
Speeltuinvereniging De Kievit in Berkel en Rodenrijs (tegen Zoetermeer aan). Onwijs leuke grote speeltuin, met een heel ruim afgesloten deel voor kleintjes. Hoek met waterspeelgebeuren.
Er zijn ook 2 bescheiden zwembaden voor kinderen bij, daarnaast nog een leuk pierenbad.
Er staan bankjes zat, maar je kunt ook voor 50 cent een kuipstoel huren. Snoep, koffie, thee, limonade, ijsjes te koop, maar ook gezonde chips van paprika enzo.
Voor een leuke prijs, paar euro entree per persoon.
Je begrijpt, ik ben fan!
Er zijn ook 2 bescheiden zwembaden voor kinderen bij, daarnaast nog een leuk pierenbad.
Er staan bankjes zat, maar je kunt ook voor 50 cent een kuipstoel huren. Snoep, koffie, thee, limonade, ijsjes te koop, maar ook gezonde chips van paprika enzo.
Voor een leuke prijs, paar euro entree per persoon.
Je begrijpt, ik ben fan!
donderdag 2 juni 2011 om 17:52
donderdag 2 juni 2011 om 18:22
Wow,..wat een goede tips allemaal. Dank jullie wel!
Laat de warme zomer maar komen!
Op weg naar het strand kwamen we langs een heel leuk buurtinitiatief vandaag. In Den Haag, op het Huijgenspark, hadden ze een luchtkussenfestival georganiseerd. Oke,..geen lunchstoelen en alleen (gratis!) Ranja en geen Rose,..Verder fruit en een ijskraam! Helemaal leuk!
Dank voor het meedenken en wij gaan zeker deze tips nader onderzoeken.
Laat de warme zomer maar komen!
Op weg naar het strand kwamen we langs een heel leuk buurtinitiatief vandaag. In Den Haag, op het Huijgenspark, hadden ze een luchtkussenfestival georganiseerd. Oke,..geen lunchstoelen en alleen (gratis!) Ranja en geen Rose,..Verder fruit en een ijskraam! Helemaal leuk!
Dank voor het meedenken en wij gaan zeker deze tips nader onderzoeken.