niet weer!!!!!

03-06-2011 19:52 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom, waarom?

Waarom gebeurt het me elke keer weer dat er mannen zijn die in 1 ruk mijn veilig ingepakte hartje bloot kunnen leggen?

Gisteravond gebeurde het weer.....

Situatie:

Stoere vent met een heerlijk betoverend lachje...

Ogen om in weg te smelten en een zelfverzekerdheid waar je niet omheen kunt. Danst tegen me aan zonder écht opdringerig te zijn...zo af en toe nét iets te langzaam....het knettert aan alle kanten...de belofte van een hele geile kus hangt in de lucht, maar hij laat me wachten. Hij kijkt diep in mijn ogen....lacht zijn innemende lach...zijn hand glijdt over mijn heup. En dan een hele zachte kus op mijn lippen..nog één...ik voelt zijn tong langs mijn lippen en beantwoord zijn zoen.

En ik? Ik ben totaal verloren.......Heel mijn lijf reageert alsof ik godverdomme al een jaar geen sex meer heb gehad...

Ik denk nog even: niet doen, niet doen! (Er is trouwens verder niks gebeurd)

Maar ik kan het niet laten.

En nu spookt die 'klootzak' de hele dag door mijn hoofd!

Shit, shit, shit!!!

Waarom kom ik nooit iemand tegen die me zo in vuur en vlam kan zetten en óók geschikt is voor een relatie??

Want 1 ding is overduidelijk: dát is hij niet! (player!)

Tja...over een paar dagen zal het wel weer over zijn.

Ik baal er zo van dat ik op zo'n moment gewoon door mijn lijf wordt verraden. (ja, oké...alcohol speelde ook een rol) Dat gaat gewoon haar eigen gangetje en luistert niet meer naar mijn verstand.

Herkenbaar????

En wat doe je eraan????
Je vraagt je af waarom leuke mannen dat nou nooit met je doen, dat vuur en vlamgevoel...Het ligt helemaal aan jouw verwachtingen. Je verwacht een geil gevoel te krijgen bij een ontmoeting met een leuke man?

Zelf verwacht ik (om het maar even zo te noemen) eerder dat hij prettig is om mee te praten, interessant (blijft boeien), me kan laten lachen. Tuurlijk wil ik iemand ook leuk om te zien vinden, maar een vuur en vlamgevoel..nee.

Dat krijg je van een foute, brutale man die je overal betast.

Het is maar net wat je zoekt. Ik ben voor de leuke man gegaan. Nooit spijt van gehad.
quote:pomodori schreef op 03 juni 2011 @ 20:36:

Je vraagt je af waarom leuke mannen dat nou nooit met je doen, dat vuur en vlamgevoel...Het ligt helemaal aan jouw verwachtingen. Je verwacht een geil gevoel te krijgen bij een ontmoeting met een leuke man?

Zelf verwacht ik (om het maar even zo te noemen) eerder dat hij prettig is om mee te praten, interessant (blijft boeien), me kan laten lachen. Tuurlijk wil ik iemand ook leuk om te zien vinden, maar een vuur en vlamgevoel..nee.

Dat krijg je van een foute, brutale man die je overal betast.

Het is maar net wat je zoekt. Ik ben voor de leuke man gegaan. Nooit spijt van gehad.Is hij je later wel gaan betasten??
Als je weet dat je niet tegen drank kunt, moet je gewoon niet zoveel drinken. Dan kom je ook niet in de verleiding om "zo'n mooie, verleidelijke maar o-zo-verkeerde-vent aan je te laten zitten. Heel simpel dus. Niet zoveel drinken. Blijkbaar krijg je dan een uitstraling, waardoor mannen denken dat ze jou op dié manier kunnen benaderen.

En ik spreek uit eigen ervaring, zo wás ik jaren geleden ook bezig....Totdat ik in de gaten kreeg dat het zeker voor 50% mijn eigen schuld was...
Ik had het over een ontmoeting of date, Ksenija.
quote:Circulair schreef op 03 juni 2011 @ 20:14:

Eén kus en je veilig ingepakte hartje ligt bloot? ..

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Totdat je wel de man vindt die je in vuur en vlam zet én ook nog eens zonder te zoenen, maar met een blik alleen...

Je verhaal is herkenbaar, maar wel van toen ik rond de 16 was en mijn hormonen alle kanten opgingen. Op mijn 25ste kwam ik de man van mijn dromen tegen, die me, zoals ik al zei, met een blik liet smelten
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Als jij die jongen zo leuk vind, waarom heb je zijn telefoonnummer niet gevraagd? Misschien vindt ie jou ook wel leuk.

Vindt het te kort door de bocht om te zeggen dat ie jou alleen maar stond op te hitsen of wat het ook mag zijn.

Als je zijn nummer hebt moet je hem gewoon een berichtje sturen en proberen uit te zoeken wat zijn bedoeling was.

Dan weet je waar je aan toe bent....
quote:pomodori schreef op 03 juni 2011 @ 20:50:

Ik had het over een ontmoeting of date, Ksenija.Daarom zeg ik ook later

(met je post eens, vandaar mijn opmerking als oog-opener voor to)
quote:xalvadora schreef op 03 juni 2011 @ 20:21:

Vanaf nu af aan is de disco voor jou taboe Jufdoortje,

maar pak je wekelijks een bibliotheekje.
Voor de mensen die zich afvragen hoe dat er uit ziet, zo'n ingepakt hart:

" Volgens mij heeft hij een vriendin " .... Had dat dan meteen uitgezocht; voor het zelfde geldt was hij wel single en had je lekker van klets-klats-klandere gekund.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ksenija schreef op 03 juni 2011 @ 20:46:

[...]

Is hij je later wel gaan betasten?? haha ik lig in een deuk
Herkenbaar?

Ja ! tot ik een jaar of twintig was.

Wat kun je eraan doen?

Niet gaan lebberen op de dansvloer!

Kwam er achter dat het toch wel smakeloos is om uitgebreid te gaan tongen op de dansvloer.

Als je dit in je hoofd houdt heb je sowieso al een grens en moet die lekkere gast meer moeite voor je doen en intussentijd kun jij hem beter leren kennen. Mocht het voor hem te veel moeite zijn dan weet je genoeg!

En was hij wel zo lekker? Vaak genoeg meegemaakt dat iemand in het discolicht, mijn drankconsumptie en met opzwepende muziek heel lekker leek..

Maar toen het licht aanging....
Dit was iemand die bedreven is in het veroveren van bedmaatjes en jij was de zoveelste die hem hierin bevestigde. Waarom zou hij de koe kopen als hij de melk voor niks kan krijgen?

Hij weet hoe hij vrouwen zwak kan krijgen. Het zullen de feromonen zijn,. Het is de bedoeling natuurlijk dat je hiervan iets leert.
Eens met eerste reactie van Bommie. Als jij dat soort dans beantwoord... zet jij jezelf op die ordi manier neer.
Eens met liesse en bommi. Blijkbaar WIL je het, anders laat je het niet allemaal toe in eerste instantie toch?

Ik ben heul saai van de leuke, grappige, interessante gesprekken waarin ik een man ontzettend aantrekkelijk kan vinden.

Als een of andere player tegen mij aan komt schuren dan draai ik me heel subtiel even de andere kant op.

Tenzij je natuurlijk zelf heel hitsig bent en er een one night stand in ziet.

Kort samengevat: je laat het toe, dus dan kun je er ook wat aan doen
Jufdoortje de volgende keer geef je de hitsige hitser nog voordat deze aanstalten maakt om tegen je aan te gaan schuren, pardoes een klap van je handtasje! Dat zal um leren, de ploert!
Pardoes een klap van je handtasje?? Ploert??

You just made my day
http://forum.viva.nl/www/smileys/smlach010.gif
Huh? Je bent doorgaans één van de grootste moraalridders hier. Je gaat nogal tekeer tegen iedereen die zich volgens jou te grabbel gooit of inlaat met gebonden mannen. Nu blijk je toch geen haar beter dan de rest van ons.

Goed zo. Je bent dus meer mens dan ik dacht en je durft daar in ieder geval hier voor uit te komen. Niet al te druk over maken, zou ik zeggen. Rustig wachten tot het over gaat, want dat gebeurt vanzelf. En je dit misschien herinneren de volgende keer dat je oordeelt over een ander?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
maar je kent die vent niet eens ...
quote:jufdoortje schreef op 03 juni 2011 @ 19:52:

En wat doe je eraan????Simpel, gewoon genieten van het moment
kom op zeg iedereen die ietsjes teveel gedronken hebben worden wat losser ,en het is normaal dat je lichaam daar op regeer alleen ja daar moet ik de andere weer gelijk in geven de mooie mannen die dit opwekken zijn meestal de verkeerde .
nou die Jufdoortje laat lang op zich wachten, ze staat nu toch niet te schuren in het fietsenhok met Arie de Beuker of Harrie de Dekhengst he

Je lijkt wel een vriendin van mij TO. Die staat binnen 10 minuten ook ondersteboven van elke man die een beetje leuk overkomt. Opvallend is dat het allemaal gebonden mannen zijn die (voor een keertje) met haar op de loop willen.

Komt gewoon omdat ze te vriendelijk is tegen elke man die ze tegenkomt. Dat wekt de indruk dat ze makkelijk te krijgen is, dat straalt ze gewoon uit. En welke man zou daar geen gebruik van maken als hij het op een persenteerblaadje krijgt aangereikt.

Je eigen (hitsige) houding staat zeer centraal in deze situatie. Gewoon dit soort gedrag van mannen niet meer toelaten als je er mee zit, heel eenvoudig.
quote:nummerzoveel schreef op 03 juni 2011 @ 19:54:

Niet meer drinken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven