Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Goedemorgen,

Enigma, gecondoleerd !

Berteke, heel veel sterkte en kracht!

Plom, hahah nee ze moet vandag echt naar de DA, het is en 3 weekse prikkuur, dus dat word straks echt piepen en janken. Na het prikje geef ik haar altijd wat extra's. Oogjes gaan niet goed, de zalf werkt voor geen meter, even kijken wat ze daar aan gaan doen ? zo zielig voor het mormeltje.

Vandaag iig de zon zon zon !!! ik heb besloten, vandaag een beetje sun op te doen, maar dan alleen achterin mijn nek en bij mijn oortjes (lees zuilen) dan vanavond was ik eht eraf en mag ze in mijn nek kruipen

Fijne dag allemaal !

X
Girl sterkte met Miep straks!

Vandaag ben ik in Armani - Diamonds edp.

Fijne dag!
hallo allemaal, bedankt voor het meeleven!

Hij was al vijf jaar ziek en de laatste 4 maanden echt aan bed gekluisterd en niet tot communiceren in staat, dus hoe clichématig dit ook klinkt, het is voor hem echt beter.

Berteke, ook veel sterkte toegewenst! en gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Ben vandaag vrij, nog geen parfum uitgekozen, ga maar eens een proefje uitkiezen.

Girl, sterkte met Miep!

Dalida, is je pakje al binnen? Dapper hoor, twee geuren ongeroken bestellen.

Fijne dag allemaal!
Goedemiddag,

Gisteravond mijn pakketje gekregen, en de geuren zijn heerlijk! Het zijn twee geuren van het Italiaanse merk Tesori d'Oriente, Marrakech Patchouli e Ginger en Ambra Indiana (Indian Amber).

Marrakech Patchouli e Ginger is een schone en kruidige geur, meer gember dan patchouli.

Ambra Indiana doet sterk denken aan Amandes Orientales van Montale.

Vandaag in Ambra Indiana - Tesori d'Oriente.

Fijne dag!

Enigma, ik had jouw berichtje nog niet gezien!

Ik bestel vaak ongeroken, ik durf dat wel aan.

Bovendien zijn dit goedkope geuren, ze kosten nog geen tien euro voor 100 ml.
Hoi lieverds,

Mijn schoonvader is vannacht overleden. Heel snel is het gegaan. Gelukkig is hij rustig ingeslapen en heeft hij geen pijn gehad.

Ik ben dus weer even wat minder de komende dagen.

Berteke, gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Wat is het allemaal snel gegaan zeg.

Heel veel sterkte de komende tijd.
Jee, Berteke, wat snel ineens! Heel veel sterkte voor jou en jouw naasten!

Er komt nu ineens heel veel op je af, hoop dat jullie er niet alleen voor staan!
O d'azure van lancome,laat de zomer maar komen!
Goedemorgen,

Vandaag in Amber L`Occitane en Provence

Fijne dag!
Goedemiddag,

Vandaag in Marrakech Patchouli e Ginger - Tesori d'Oriente (en al één complimentje gekregen, altijd leuk).

Fijne dag!

Goedemorgen,

Berteke ,gecondoleerd met het verlies van je schoonvader .Heel veel sterkte en een knuf !

Dalida,fijn dat je geuren goed in de smaak[neus] zijn gevallen .

Vandaag in Chanel nr 5 EDP

(bad,body,deo)

Fijne zondag allemaal

liefs

Plom

Goedemiddag,

In Shalimar - Guerlain vandaag.

Fijne zondag!
Goedemiddag,

Vandaag in Palazzo - Fendi.

Palazzo: bergamot, lemon, orange blossom, jasmine, ylang-ylang, Turkish rose, Bulgarian rose, patchouli, pink pepper, sandalwood, guaiac wood, vanilla, amber.

Fijne middag/avond!

Girlxxx,heb over je posting gelezen ,shame on me ... maar sterkte met haar.
Goedemorgen,

Girl, hoe gaat het nu?

Vandaag in Showtime - Kylie Minogue.

Showtime: blackcurrant, wild strawberry, licorice, freesia, lilac, rose, Tiare flower, Brazilian rosewood, praline, vanilla, white musk.

Fijne dag!

anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 23-05-2011 11:14
Reden: -
% gewijzigd
Hoi,hoi

Dalida,hoe bevalt Showtime ?

Gilxxx, hoe gaat tie ? Hoe doet Miep het nu met medicatie ?

Taylor,Shalimar is jammie,goeie keuze !!

Vandaag in gepikte [dochter] She Emporio Armani.

fijne dag

liefs Plom

Goedemiddag meiden,

Berteke, geondoleerd met het verlies van jou schoonvader ik wens jullie veel kracht toe !

Plom, jij hoeft je niet te schamen ! whahahhaa ik lees zo vaak dingen verkeerd omdat ik nlk loens, tja dan kijk je door 1 oog he + scheel met der tijd!

Ben trouwens ineens een waardeloze parfum liefhebster he hihi.

Nou hier komt het verslag van onze Miep, uhm het is een girl dus we gaan haar maar laten wennen aan de parfums toch ?

Goed, afgelopen vrijdag heeft ze haar laatste prik gehad, ik met mijn speciaal voor haar aangeschafte reiskoffer meegenomen, en dat vond ze niet leuk, ze wist nlk al hoe laat het was ik melden bij de bali, gaat u maar zitten met Miepje. We worden binnen geroepen Mvr van Girlxxx en Miep komen jullie maar binnen. Beest werd eerst even beluisterd met de telescoop of het hartje wel goed was hahahhaa, maar nee dat was allemaal goed, het oortje zag er prima uit. De ogen komen helemaal goed want met een lampje heeft ie gekeken en hij zei, het is de nasleep, gewoon door blijven spuiten met de zalf arme Miepje, tot slot kreeg ze die naald in haar kont, ik moest haar tegenhouden, nou een gepiep en gejank joh !! ik kan er niets aan doen en schaam me kapot, maar ik barste in lachen uit, en niet gewoon lachen, nee ik schaterde het uit gelukkig moest de dierenarts ook lachen pffftttt ! Tot slot de afrekening......... nou ja het is betaald iig, had meteen geinformeerd over haar nageltjes want ik weet nu al dat ik zomaar 1 pootje van haar afknip, dus dat kan ik zonder dat ik in zweet en stress uitbreek voor 5,40 laten doen alle 4 de pootjes hoor dames !

Nu is het maandag en het is gewoon over, haar ogen zijn helemaal schoon en open, haar oor ziet er heel netjes uit, wel misvormd maar oke dat maakt haar uniqe toch ???????

Ze is vrolijk, fluit de hele tijd door mijn soaps heen grrrrrrrrr..... elk hapje dat ik sta te bereiden in de keuken moet zij ook even controleren en ik kan mijn kasten niet meer opendoen want ze denkt ah! ik krijg weer wat lekkers van vrouwtje... ze vreet heel veel en nu heb ik haar een balletje gegeven om te spelen... spijt spijt spijt! ik word er knetter gek van... maar ja afpakken is ook zo zielig voor het mormel !

Goed jullie zijn bij lang verhaal maar heyyyy jullie willen toch wel het uitgebreide gedeelte

Qua Parfum zaak: ik draag vandaag sunflowers van Elizabeth Arden en dan lekker overal waar ik wil, en Miep kan er tegen

Fijne dag nog,

X
Plom, Showtime bevalt prima, hij is lekker fruitig en zoet, en blijft ook lang hangen.

Het was een cadeautje van Taylor (een tijdje terug alweer) en ik ben er erg blij mee!

Girl, leuk verhaal!

Ben blij dat het beter gaat met Miep!
The One
quote:Chipper schreef op 23 mei 2011 @ 16:43:

The OneHeerlijke geur!
Breek even in op dit topic: heeft iemand een tip voor een lekker zomerse geur in de categorie Creed Virgin Island water of REM? Ik las ook iets over sweetsun van dior maar volgens mij niet meer verkrijgbaar. Dus kokosachtig oid.

dank vast.
Goedemorgen,

Dalida,dank je wel ! Heb deze geur zien staan maar niet geroken,ga ik zeker wel doen .

Girlxxx,heb genoten van je verhaal,zie het helemaal voor mij ! Ook je reactie,giechelen terwijl je weet dat het niet echt op het juiste moment is ,zo herkenbaar ! Fijn dat Miep weer Miep is .Je gaat je toch echt hechten aan die huismormels he .En ik loens niet maar ben behoorlijk kippig zonder mijn leesbrilletje ,die ik dus niet altijd op heb .Ach ja ijdel he ,terwijl hier alleen maar een hond in huis is meestal [die het dan ziet ]

Taylor,wat een mooie verzameling heb je nu

Runningmonster ,ik pas ,maar je zult vast wel tips hier krijgen !

Vandaag in Sun Jil Sander ,hoop zo in de tuin een uurtje te kunnen zonnen,rustig dagje .

fijne dag allemaal !

Plom

Dank je Plom!

Girl sterkte met Miep.

In Just Cavalli Her- Roberto Cavalli vandaag

Kokos..ik vind Tahitian Holiday wel zomers, heerlijke geur! Dalida weet nog meer!

Fijne dag!
Goedemorgen,

Runningmonster, zomerse geuren met kokos zijn Reb'l Fleur van Rihanna, Miami Glow van Jennifer Lopez, Laguna van Salvador Dali, Taj Sunset van Escada en (iets duurder) Intense Tiaré van Montale en Vittoria Apuana van Profumi del Forte.

De geur die Taylor noemt, Tahitian Holiday (van Avon) is ook erg lekker. Succes!

Vandaag in Frapin 1697 Parfum Absolu - Frapin.

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven