zwangerschapsondergoed
zondag 5 juni 2011 om 12:10
Waar kopen jullie je zwangerschapsondergoed? Het gaat in mijn geval vooral om slips. Ik hou niet van slips die onder mijn buik zitten, wil liever de oma-gevallen die over de buik gaan. Ik vind wel het e.e.a. maar dat is allemaal synthetisch en ik wil per se katoen.
Bij Prenatal kocht ik ze bij mijn vorige zwangerschap maar die hebben nu niet de simpele katoenen gevallen.
Ik heb maat 48 dus dat maakt het misschien ook iets lastiger.
Het liefst wat leuke kleurtjes, maar dat is geen vereiste.
Bij Prenatal kocht ik ze bij mijn vorige zwangerschap maar die hebben nu niet de simpele katoenen gevallen.
Ik heb maat 48 dus dat maakt het misschien ook iets lastiger.
Het liefst wat leuke kleurtjes, maar dat is geen vereiste.
zondag 5 juni 2011 om 12:14
Van noppies bij trade in haarlem of prenatal die heeft ze ook
En anders heb ik er ook nog een paar van de hema allemaal over je buik zitten heerlijk alleen met dat weer van gister (lees : voor zwangere nog warmer dan voor niet zwangere) heb ik toch liever 1 onder me buik haha maja die kan ik nergens vinden (zoek de boxer versie)
En anders heb ik er ook nog een paar van de hema allemaal over je buik zitten heerlijk alleen met dat weer van gister (lees : voor zwangere nog warmer dan voor niet zwangere) heb ik toch liever 1 onder me buik haha maja die kan ik nergens vinden (zoek de boxer versie)
zondag 5 juni 2011 om 12:26
Even nieuwsgierig hoor, maar waarom kan je niet je normale ondergoed dragen? Ik ben nu voor de 2de keer zwanger en nu 6 maanden en draag mijn gewone slips, strings en boxers nog.
Dacht dat zwangerschapsondergoed weer een verkooptruc was om nog meer te verdienen aan ons zwangeren.
Maar blijkbaar niet.
Dacht dat zwangerschapsondergoed weer een verkooptruc was om nog meer te verdienen aan ons zwangeren.
Maar blijkbaar niet.
zondag 5 juni 2011 om 12:29
zondag 5 juni 2011 om 12:30
Chica, bij mijn vorige zwangerschap droeg ik ook gewoon alleen normale slips, maar nu is mijn buik zodanig snel gegroeid dat ik het fijn vind wat extra ondersteuning te krijgen. Een onderbroek tot over mijn buik, zo'n charmant middenrifgeval, zit nu vele malen lekkerder.
Wat wilde ik nou toch typen?
zondag 5 juni 2011 om 12:31
quote:frederike80 schreef op 05 juni 2011 @ 12:29:
chicaatje mijn normale ondergoed komt nu tot onder mijn buik of maar een klein stukje over mijn buik en ik vind dat gewoon niet lekker meer zitten. De meeste van mijn vriendinnen dragen gewoon hun normale ondergoed dus het ligt niet aan jou eerder aan mij
Ah ok.
Maar dat kan inderdaad. Als het niet lekker zit, dan gewoon niet doen natuurlijk. En ik droeg bij de eerste gewoon vanaf het begin al voedingsbh's omdat mijn borsten zo gevoelig waren dat ik geen beugels meer kon verdragen.
chicaatje mijn normale ondergoed komt nu tot onder mijn buik of maar een klein stukje over mijn buik en ik vind dat gewoon niet lekker meer zitten. De meeste van mijn vriendinnen dragen gewoon hun normale ondergoed dus het ligt niet aan jou eerder aan mij
Ah ok.
Maar dat kan inderdaad. Als het niet lekker zit, dan gewoon niet doen natuurlijk. En ik droeg bij de eerste gewoon vanaf het begin al voedingsbh's omdat mijn borsten zo gevoelig waren dat ik geen beugels meer kon verdragen.
zondag 5 juni 2011 om 12:35
zondag 5 juni 2011 om 13:12
Hema valt erg. Ruim ik heb normaal maatje 38 40 en heb een L van de hema onderbroeken en die is eigenlijk best wel groot haha maja het zit wel lekker
Ieder zun ding tog
ik draag ook al vanaf 10 weken zwangerschaps onderbroeken.
Mun bjorn borgs passen nog wel maar het drukt op me buik vooral als ik zit en dan moet ik nog vaker plassen dan ik al doe ..
Dus ik zeg nix mis met zwangerschapsondergoed ...
doen waar je je goed bij voelt
Ieder zun ding tog
Mun bjorn borgs passen nog wel maar het drukt op me buik vooral als ik zit en dan moet ik nog vaker plassen dan ik al doe ..
Dus ik zeg nix mis met zwangerschapsondergoed ...
zondag 5 juni 2011 om 15:35
ik draag ook normale boxers, die zwangersondebroeken van de c&a vind ik juist voor geen meter zitten, maar dat is natuurlijk bij iedere vrouw anders. Ik had ook een zwangerschapspanty, wat een ellende dat ding, voor mij niks wat over mijn buik gaat, liever eronder.
ps) hema hebben ze (helaas) hie rnog niet
ps) hema hebben ze (helaas) hie rnog niet