Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
oooh, ik dacht dat ze extra drukte op weg / rond stadion verwachtte met supporters ofzo. *nu snapik het.

ben beetje moe geloof ik. heb ook weinig uit kunnen rusten, helaas.
Idd Moom, is bij stadion. Geen wedstrijd rond die tijd, maar wel veel drukte op ringweg... Maar, fingers crossed morgen
Tssss, geen hormonen hier, wel tranen om film...
ohja, ik moet Babyboom nog terugkijken!
ohja, duuv, ook belangrijk of je vent ook de drager wil gaan gebruiken. mijnes heeft de doek wel eens gebruikt, maar dan alleen binnenshuis toen Atje nog heeeeel klein was, en zo slecht sliep overdag. denk niet dat hij er buiten mee gezien wil worden. dan is een ergonomisch draagsysteem toch wat mannelijker ofzow.
lbp en ebp
Becky,

Je kunt altijd een maandje uitstellen, het gaat maar om een maandje.

Char, succes vandaag

Bah ik voel me beroerd. J2 was om 5 uur even wakker, maar daarna kon ik niet meer slapen van de keelpijn. Heb zo ochtenddienst tot 9.30 en zou dan vanmiddag nog werkoverleg hebben, maar denk dat ik me daar voor afmeld. Kan beter even op de bank gaan liggen tussen de middag en dan morgen weer fit aan t werk.
07.10!! Ik draai nog even om.
voor beck, ben benieuwd wat je over de prikken beslist vandaag. Fijn dat je goed hebt kunnen slapen.

Char: succes !

Vriend draagt hier doek ook graag (een groene doek, dat scheelt).

Vriend is ook erg leuk met s, speelt graag en veel met haar. Ben ik naast alle andere strijd die we wel hebben dan wel weer erg blij om.
Vent is hier ook leuk hoor met M. maar merk wel dat hij soms meer moeite heeft met het loslaten.. nu het warmer is gaat ze soms wat later naar bed. Bijv. laatst bij schoonouders zegt ie eerst oh ze is zo lekker aan het spelen we laten haar nog wel. En nog geen minuut zegt ie, kom we gaan naar huis. Toen hebben we echt gezegd tegen hem dat hij gewoon even moest gaan zitten en dat hij zichzelf tegenspreekt...

(schoonouders wonen super dichtbij, in 5 min. zijn we thuis !)

Becks, crematie was zaterdag. Mooie dienst, veel gehuil natuurlijk...
quote:Becky26 schreef op 06 juni 2011 @ 07:13:

07.10!! Ik draai nog even om. jaloers!!! lekker zeg beckje!!! eindelijk is het jouw beurt!
Becky omdat je je niet happy voelt.

Maar wel fijn dat N. weer goed geslapen heeft!

Wat ga je doen met de vaccinatie? I. heeft van de bmr wel last gehad, de enige keer van alle prikken. Maar idd wel pas een week later.

Maya ik vond ook dat het heel hard ging met onweer! Mijn ouders vonden dat ik overdreef. De meisjes hebben er doorheen geslapen in ieder geval.

De rest van de dag is het droog geweest (om 20 uur nog even wat druppels) dus ons kraamfeestje was toch nog een groot succes buiten! Alle rondrennende kinderen het springkussen in, bediening hadden we uitbesteed, was erg leuk! Collega van man heeft een zoontje die 3 maand ouder is dan I. en die 2 zochten elkaar de hele tijd op, samen in de zandbak, samen op het trapje zitten wat drinken... En toen hij naar huis ging, kwam hij I. nog een kusje geven

Balen van je keelpijn, beterschap!

Ik zei zaterdag ook al tegen Maya dat we maar beter een meet met minder mensen door kunnen laten gaan en dan vaker iets afspreken, want wachten tot iedereen kan gaat echt niet zomaar lukken!

Charlotte succes vandaag!

Hier is man op zich wel geduldig met I. en vooral als ze buiten in de tuin zijn de grootste lol. Maar met eten en zo heeft hij wel eens minder geduld.
Stats van een hypere N. 9420 gram en 77 cm. Goed hè <3 geen bmr krijgt ze over drie weken. We willen eerst even genieten van een gezonde vrolijke N. Nu onderweg naar werk.
Husk, fijn dat het kraamfeest geslaagd was

Bekcy, heerlijk dat N weer zo goed geslapen heeft! en wat is ze goed gegroeid zeg!

Vent wilde met de doek niet dragen, bij de drager riep hij wel o dan kan ik J2 nu ook eens dragen, maar hij heeft t nog nooit gedaan.

vriend is ook heel leuk met de kids, kan heerlijk ravotten met J1 en "praten" met J2. maar met eten, verschonen end is hij wel wat ongeduldiger.
Wow, N is goed gegroeid. Fijn!

Hus, gelukkig is het feestje niet in het water gevallen. Klinkt goed, dat geflirt van I.

En inderdaad, een meet met iedereen lukt toch niet, dus dan maar af en toe wat kleinere bijeenkomsten, toch? Noordelingen?

Man heeft nog niet met bondolino gedragem Dat geknoop schrikt hem toch wat af. Hij heeft sowieso een hekel aan babydingen die hij niet goed snapt (inklappen kinderwagen, verstellen wipstoel, het lukt mij allemaal beter dan hem )

Berend was uitgeput gisteren na z'n nachtje bij opa en oma. Vanmorgen werd ie pas om 8 uur wakker. Helaas kon ik niet uislapen want om 7.45 stond er een monteur voor de deur. Die zou in de loop van de ochtend komen. Ik dacht dus rond een uur of 11.... Sta je daar met je ochtendjas aan en je haar recht overeind op je kop de deur open te maken....

Char, succes vandaag. Geen idee bij welke ingang man werkt. Ik rij er altidj gewoon naartoe.
quote:speculaas78 schreef op 06 juni 2011 @ 11:11:

En inderdaad, een meet met iedereen lukt toch niet, dus dan maar af en toe wat kleinere bijeenkomsten, toch? Noordelingen? Ja zeg, zo bedoelde ik dat niet!
Hihi, ik verwachtte al een reactie toen ik dat opschreef.
Nou, voor een eventueel volgende meet : Ballorig is nog geen succes hoor hier... Ze vindt alles stom (of eng... denk ik eerder), de ballenbak is haar grootste vijand.. ze wil niet klauteren.. de trampolines zijn helemaal 10000 keer niks... Het enige wat leuk is zijn de poffertjes die je na afloopt krijgt van papa en mama
Ik ben nog in gebouw van speecman geweest. Daar hadden we workshop.

Ben leidinggevende tegen gekomen van 4 jaar geleden, zij werkt nu voor uitzendbureau en wil mij graag plaatsen, dus ben benieuwd!

Én er is me functie aangeboden als commercieel binnendienst medewerker in mariss city.

Nu over denken én actie ondernemen. Heb wel veel leuke gesprekken gehad.

Geeft me weer zelfvertrouwen!

Hebben ook nog rondleiding stadion gehad, was echt gaaf. Zelfs in kleedkamers geweest!!
Becky, wat is N goed gegroeid!! Ze is nog zwaarder dan H!

(en je weet wel dat je zelf TO bent en nu de tabel ook voor jezelf moet veranderen?).

Pff, iemand een idee hoe ik mijn kind weer aan het brood krijg? Echt het is hier al weer weken slecht, eet nauwelijks brood. Vanavond speciaal voor/met haar lekker broodje gehaald, maar dat wil ze dan na 3 happen al niet meer. Verder eet ze echt alles, maar ik vrees gewoon dat ze in de verkeerde regio geboren is, ze zou volgens mij prima 3x per dag warm kunnen eten.
GW, weer eens nieuw beleg uitproberen? Is hier echt vaak de truc hoor... houdt ze van ei? Misschien een gebakken eitje op brood?
Ik heb echt al alle soorten beleg de revue laten passeren, maar zelfs chocolade-past doet hier de truc niet.
Geen brood eet tip hier. S eet het liefst droog brood zonder beleg en dan ook nog t liefst korsten of een kapje.

Als ze zo het een en ander heeft gegeten, wil ze soms nog wel een paar stukjes met beleg.

Ook best apart, maar ik ben allang blij dat ze brood eet.
Goeie dag voor jou dus char!

Ik ben voor meet op korte t termijn en dan nog een in september/oktober en tussendoor een noorderlingen meet
Oh en ik heb al de hele dag dat ik mijn eigen bloed hoor kloppen in mijn oor, zo irritant, heb mijn bloeddruk al laten meten, maar die was maar 100/70 dus daar ligt het niet echt aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven