origineel trouwkado

06-06-2011 21:49 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan hele goede vrienden van mij trouwen, maar wat zal ik ze kado doen? Een envelopje is zo saai, de meeste kado's zo doorsnee... heeft iemand een goed idee?
een ballonvaart? (wel met een groepje doen anders is het wel erg veel geld)
Wat willen ze hebben?
Ga in therapie!
De mooiste cadeaus zijn naar mijn idee niet de 'originele' of 'hippe' cadeaus, maar de cadeaus die met zorg speciaal voor jou zijn uitgezocht.

Dus ze gaan trouwen. Waar houden ze van, hoe staan ze in het leven? Waar worden zij blij van?
Er zijn zoveel leuke cadeaus te bedenken. Ik vond al onze cadeaus leuk. We hielden het klein dus geen envelopjes, maar enkel zelf uitgekozen cadeaus. We hebben een prachtig beeld van 2 mensen in onze tuin staan. Iedere keer als ik daarna kijk denk ik aan onze trouwdag.
.
Ja, doe eens gek; geef een bowl-schaal, een soepterrine of een damasten tafellaken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ze zullen niet voor niets 'n envelopje vragen. Je kunt 't geld misschien origineler verpakken dan in 'n envelopje, maar geld is gewoon altijd gewenst omdat ze alle giften dan bijeen kunnen leggen voor iets groters wat ze willen hebben.
Scoor een leuk peper en zoutstel (eventueel met de foto´s van de bruid en bruidegom erop) en doe daar de inhoud van de envelop in.
Wel even dit liedje erbij zingen natuurlijk.
Wij hadden n tweepersoonskussen gekregen, echt heel tof, konden we meteen tijdens de huwelijksnacht gebruiken hihi. Nu geen nacht meer zonder. Volgens mij kun je m wel vinden op internet onder slaapaap denk ik
Grote zitzak die geschikt is voor 2 personen

Grote luie zitkussens in de maat 195x135 cm en leverbaar in 15 verschillende kleuren. Met deze kussens kun je in alle mogelijke posities zitten, liggen en chillen. Al deze kussen zijn voor zowel binnen- als buiten gebruik. Makkelijk te reinigen met water en zeep.

http://www.4-casa.nl/zitzak-extra-large-loungen
Foto poef 43x43x43 cm

2 persoons hangmat.

http://www.koopgoedkoop.n ... at-xxl-met-standaard.html

Een vuurschaal
.
Een naambordje ( als ze zijn achternaam aanneemt )

Wij kregen van onze beste vrienden een kerstboompje( trouwden in dec) met daarin briefjes van 10. Vond dat erg leuk en orgineel.

Ben wel beniewd wat het straks uiteindelijk word!
Whoeehahahaha een duokussen

Dan vind ik zo'n duo douche handiger persoonlijk
Het Viva forum is papaja.
wow bedankt voor alle ideeen. Het zijn twee vrienden met echt een eigen smaak, beetje designy. Dat tweepersoonskussen ziet er wel heel mooi uit, ik kende het helemaal niet. En ze houden wel heel erg van uitslapen
Toen mijn zus ging trouwen hadden wij contact gezocht met de fotograaf, wij mochten (voordat mijn zus de trouwfoto's zou zien) stiekum langskomen om alvast wat foto's te bekijken. De mooiste hebben wij eruit gezocht en op doek laten afdrukken en aan ze gegeven.

Foto op doek is misschien niet zo origineel, maar zij waren er iig heel blij mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven