Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 06 juni 2011 @ 19:02:

Neehee je zegt het fout Amaal, kort ROOD haar. Dat hoort bij vlot.
Mal, een voor jou. Fijn dat de prikken achter de rug zijn. Hoe gaat het nu met hem?
quote:Jinny schreef op 06 juni 2011 @ 22:08:

Nieuwste schreeuw van oudste: ik luister niet meer naar jullie, helemaal nooit meer. Ik hoef niet te luisteren want ik ben van mezelf en ik luister alleen nog maar naar mezelf (en dan loeihard al krijsend). Man, ben je vijf jaar. Daar ga ik nog heel wat mee te stellen krijgen .

om van achterover te slaan. dan sta je ook met je bek vol tanden of had je wel een antwoord klaar?

ja teek eruit gehaald, ik ben altijd goed voorbereid en heb dus altijd van alles bij en dus ook nooit nodig.. en deze vakantie dus vergeten en ja hoor uiteraard heb je dan je tassie nodig, haha

Ik vond het niks, maar het was ook de eerste keer dat ik een van dichtbij zag volgens mij.

Hebben jouw kinders veel last van teken dan?
Hel: Klinkt wel mooi, het strooien van je schoonvader. Lijkt me heel bijzonder en apart tegelijk.
Jinnyman heeft er een paar per week in het hoogtekenseizoen . Kinderen soms. Ik nog nooit.

Oudste zei het half in Jinnytaal. Zoiets als: ik luister niet meer OP jullie.

Dus ik zei: moet je het wel goed zeggen. Het is: ik luister niet meer naar jullie. Zo klopt de zin niet.

Ik moest stiekem wel een beetje lachen, wat een lef (en vervolgens wel luisteren hoor). Maar waar haalt hij het vandaan zeg. Kom op, hij is vijf!
shit ben steeds zinnen kwijt... vaag

opnieuw

gets een paar per week ik heb van 1 teek al stress genoeg ;)

Wat een lef inderdaad. wel knap hoe je dan reageerd met die zin, haha had hij vast niet verwacht.

Ik verbaas me zoiezo erg vaak over uitspraken van die ukken. Onvoorstelbaar wat daar soms uitkomt
Bijdehante oudste Jin. Moet ook wel lachen om dat soort dingen hoor, maar wat moet je er mee? Ach misschien is lachen het beste.

Hoi Bam! Doe je even lekker rustig aan jij?

Noujaaaa, word net gebeld dat de fiets van L gevonden is! Stond in iemands schuurtje. Die vader ging nu uitzoeken hoe dat kan, maar dat maakt mij niet uit. Had morgen ingepland een nwe te kopen. Hij mag ook wel een grotere maar deze kan ook nog wel even. Fijn! Kan ie door naar B straks.

Zag dat de zoon van de bellende vader in de bovenbouw zit dus ik zou als ik paps was zoonlief morgen even aan zijn jasje trekken. Niet zo handig, vooral niet omdat L;s naam erop staat

Joepie! Echt fijn, een teruggevonden fiets
Grappig amaal en fijn.

heb je dat met een sticker gedaan of gewoon ingekrast?

Hier ook 1 toe aan een grotere fiets, maar hij zingt het nog maar even uit. Hier staat een 20 inch en dan fietst ie mij eruit, hahaha

en hij zit er ook veel beter op.
Ik doe rustig hoor, ik denk dat dat het probleem is, haha ik doe echt helemaal niks..heerlijk
Amalia, fijn dat de fiets terug is. Leuk als je op kraambezoek komt! Er mogen wel meer mensen tegelijk mee hoor, als jullie dat leuk vinden!

Bam, gatver een teek! Ik heb er 1 keer eentje zien lopen over Mr J zijn been, die zat niet vast nog gelukkig. Vieze beesten. Doe jij een beetje rustig aan, acrobaat?

Jinny, dat is wel heel pittig, wat de oudste roept, maar hij heeft ook wel een drukke tijd als ik het zo lees.

Star, wanneer begint Starman bij zijn nieuwe werk eigenlijk?

Compu, succes met het gesprek. Heb jij dat ook dat je af en toe net een politie-agentje bent. De hele dag; nee niet doen, nee pas op, nee dat mag niet, nee nee nee. Ook niet leuk voor Mr J. Maar het lukt me niet om het positief te brengen en af te leiden.

Hel, ik zat te zoeken op Clarks (kende ze niet) en ik vond deze wel leuk (of word ik nu afgeschoten door Star en Suze )

Enka, hoe gaat het met je? Gaat het goed met het hardlopen, jij doet toch ook Evy, is dat een aanrader? (ik moet van mezelf nu ook wel iets gaan doen, maar ik haat sport)

Hier gaat het gelukkig goed met Prikje. Hij heeft ook wel lekker geslapen vannacht. Gisteravond wel koorts en nu nog wat verhoging, maar hij is wel lief en rustig verder.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal wat fijn dat V goed op de prik heeft gereageerd, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig was. Dat politiegevoel ken ik ook wel Dat zijn van die dagen dat er niets werkt.

En ik ben nog steeds blij met Evy, soms vind ik het ook een trut vooral tijdens et lopen als ik moe ben haha. Vanavond alweer les 18, Hel doet het ook, die ligt nog een paar lessen voor. Maar ik ben vooral blij met de opbouw en met het feit dat ze er steeds op hamert niet te hard te lopen.

Leuke schoenen trouwens!

Compu, fijn zeg dat jullie vandaag een gesprek hebben. Jij zegt dat jullie te zacht zijn met opvoeden, waarom?

Jinny, ik vind het echt knap hoe je het altijd weer zo luchtig kan vertellen terwijl het volgens mij best wel zwaar is. Heeft Oudste een beetje zin in het kamp of moet je hem echt voorbereiden? En hoe gaat het met de gezondheid van Jongste?

Suze voor je dochter! Echt knap hoor, eerst een soort van watervrees en nu als 1 van de eersten haar diploma!

Star, hoe gaat het met beide dochters? Bij Meetje de plekjes al wat aan het indrogen, niet meer zoveel last? En hoeis het op werk front?

Mamax, toch nog lekker uit eten geweest. Is Mini alweer beter?

Amalia, raar verhaal van die fiets, maar gelukkig weer terug. Hoe gaat het met de bijna jarige dame? Wat gaan jullie geven?

Bam, Zo dat is schrikken, wel op jezelf letten hoor. En een teek ieuw!!! Ik vind die beesten zo smerig, hier een teek aantrekkelijke hond, dus ook ongeveer wekelijks met de tekentang in de weer. Gelukkig nog niet bij de kinderen. In ieder geval nog veel plezier!

Hel, haha vlotte Hollandse vrouw. Maar ik kan me er wel wat bij indenken.

Ik zit ook met een schoenen dilemma, dus ik gooi zo even wat gekochte jurkjes hier neer en dan mogen jullie schieten.

Ik doe ze aan op de bruiloft, denk dus ook aan kasteel, kinderkopjes en grasveld.
jurkje 1

jurkje 2

Nou barst maar los
Hier verder alles goed.

Ik val gestaag af, met rennen gaat het lekker. Mijn zusje is langzaam herstellende van operatie 2 en met mijn vader gaat het gelukkig goed en is het afwachten wanneer hij wordt opgeroepen voor de eerste behandeling. Met de jongens gaat het lekker, T is gewoon een heerlijke kleuter met alle vragen en ideeën en L is een echte peuter met een eigen wil en groot kroelvermoegen. Dus ja, gaat lekker dus.

Oh ja afgelopen wo nog bij internist geweest en over twee weken weer terug moest weer bloedprikken...dus geen nieuws
Als je maar geen legging onder de jurkjes doen

Zijn allebei erg leuk.

Tja, kinderkopjes.. gras... dan maar een beetje op je tenen lopen want hier hoort een mooie hak onder!

Mal, ik vind het ook leuk om met een paar te komen hoor! Mij zou het beste uit komen op een donderdag. Dan vraag ik of mijn ouders B ophalen van de psz en heb wat meer tijd. Hoewel Aatje wel weer moet slapen maar die kan mss wel in de auto wat rusten.

Hier ook een prikkind. En ze moest slapen dus wow, wat kan ze schreeuwen! Heel zielig
Nee, geen legging. Allen een omslagdoek/shawl geval voor als het toch, 16 juli..., koud zou worden

Oh zielig moppie dus.
Tjonge, helemaal back to the old days, lezen en en reactie tikken in Word omdat ik anders de helft vergeten ben

Jin, heftige dag zo met Oudste en herinnering aan vorig jaar

Compu, ik vind Kluun een verschrikkelijk kerel, dus ik boycot alles wat met hem te maken heeft. Maar kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om naar te kijken.

Mal, lastig hè dat soort dilemma’s als met inentingen. Ik vond het ook zo raar dat mijn 2.5 kg wegende uk net zo’n grote dosis kreeg als een kind van 5 kg.

Suus, al gejuigd op Hyves, maar zo’n prestatie verdiend 2 keer gejuich;

Bam, niks bezeerd met je val? Arme Julian, die zal ook wel geschrokken zijn.

Jin, volgens mij schreef Amalia dat laatst ook al dat L. vond dat hij niet hoefde te luisteren. Die van mij heeft dat gelukkig nog niet bedacht, maar ben bang dat dat niet lang meer gaat duren

Amaal, fijn dat de fiets weer terug is! Ah, arme Aatje! Het is voor een goed doel zeggen ze dan…

Enka, fijn dat het met je zusje weer wat beter gaat!

Mini is inmiddels weer beter, nu is Maxi ziek. Gisteren nog wel naar de BSO geweest, vandaag waren ze thuis. Vanmorgen is Pamax thuis aan het werk geweest en nu ben ik thuis met werk mee.

Ik heb net een foto op de groep gezet, Maxi heeft zelf z'n pony geknipt...
quote:Jinny schreef op 06 juni 2011 @ 22:08:

Nieuwste schreeuw van oudste: ik luister niet meer naar jullie, helemaal nooit meer. Ik hoef niet te luisteren want ik ben van mezelf en ik luister alleen nog maar naar mezelf (en dan loeihard al krijsend). Man, ben je vijf jaar. Daar ga ik nog heel wat mee te stellen krijgen .Heel herkenbaar. Trouwens een heleboel wat jij schrijft is voor mij heel erg herkenbaar. Ook dat bokkige. Laatst wezen winkelen met mijn moeder en mevrouw wilde per se mee. Maar het was kennelijk toch niet wat ze ervan verwachtte, dus het was een drama.
Meetje is niet van mij hoor
Ja Mal, je wordt afgeschoten voor die schoenen ja

Starman wacht op afronding van het hele contractgebeuren, begindatum is 15 juli als het meezit.

Enka, dat paarsje jurkje is leuk!
Ik vind die paarse ook erg leuk! Ik was al even aan het kijken voor een mooie schoen eronder maar heb nog niet echt iets kunnen vinden. Waar ben je naar op zoek? Hoge hak, peeptoe?
Ben net naar de opvoedondersteuning geweest en ik ben een heel stuk wijzer.

Een kind met een verstandelijk beperkt vermogen kent geen grens.

Misschien is het op haar van toepassing en begrijp ik het nu een stuk meer (waarom ik er af en toe moedeloos van wordt). Binnenkort komen ze bij ons thuis.
Fijn dat je zo'n goed gevoel aan het gesprek over hebt gehouden Compu! Krijg je ook zo'n videotraining? Ziet er altijd wel nuttig uit, het is toch lastiger om te vertellen waar de knelpunten zitten dan wanneer ze het kunnen zien.
O dat groene jurkje moeten mooie groene hakken onder, dat begrijp je wel

Oei, pony geknipt? Eens zien op de groep.
quote:compu schreef op 07 juni 2011 @ 14:53:

Ben net naar de opvoedondersteuning geweest en ik ben een heel stuk wijzer.

Een kind met een verstandelijk beperkt vermogen kent geen grens.

Misschien is het op haar van toepassing en begrijp ik het nu een stuk meer (waarom ik er af en toe moedeloos van wordt). Binnenkort komen ze bij ons thuis.Wat is op haar van toepassing?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven