De avondvierdaagse!
maandag 6 juni 2011 om 23:20
In veel plaatsen was het vanavond de eerste avond van de avondvierdaagse, wij hebben morgen de eerste avond, hoe is het jullie en jullie kinderen vergaan? Waren ze erg moe? Ik ben benieuwd! Ik loop vanaf morgen mee met de klas van mijn dochtertje van 5. Is het trouwens erg lastig lopen met een paraplu in geval van een plensbui?
maandag 6 juni 2011 om 23:56
Wij hebben hem gelukkig al gehad... Hoe leuk het is voor de kinderen, voor de ouders is het afzien. Gelukkig mogen ze hier pas vanaf groep 3 meelopen. Eerder mochten ook wel jongere kinderen mee, maar die hielden het niet altijd even goed vol.
Een paraplu lijkt me trouwens niet handig, zeker niet voor een kind. Bij ons loop je echt in de grote massa, levensgevaarlijk dus... Ik heb altijd die goedkope regencapes in mijn tas.
Een paraplu lijkt me trouwens niet handig, zeker niet voor een kind. Bij ons loop je echt in de grote massa, levensgevaarlijk dus... Ik heb altijd die goedkope regencapes in mijn tas.
dinsdag 7 juni 2011 om 13:35
Acht wat sneu grobbie, hadden jullie het niet koud? Hopen dat het vanavond droog blijft, het ziet er hier wel erg bewolkt uit. Ik kon hier in het dorp nergens meer een regenpak voor dochtertje krijgen, vanmorgen nog maar gauw naar de stad gegaan om er daar 1 te kopen. Voor mezelf heb ik zo'n regenponcho van Blokker. Ze beginnen hier heel vroeg, om 17.45 moeten we al verzamelen. Dus vroeg warm eten..
dinsdag 7 juni 2011 om 13:53
Wij hebben hem 2 weken geleden al gehad. Dochter van 6 heeft hem voor het 3de jaar gelopen. Ze vind het altijd helemaal geweldig. Dit jaar een aantal leuke klasgenootjes die meeliepen, de leukste tot nu toe. Volgend jaar gaan we met z'n 4-en, nu lopen man en dochter altijd samen en volgend jaar is zoon oud genoeg (4) en dan gaan wij ook meelopen. Heb er nu al zin in. Veel plezier deze week