Samsung Galaxy S - Wekker
dinsdag 7 juni 2011 om 14:40
Ik heb een Samsung Galaxy S, op zich een fijne telefoon, ware het niet dat bij mij de wekker nogal raar doet.
Om te beginnen doet hij het niet als de telefoon uitstaat. Vond het al raar, bij al mijn vorige mobieltjes kon dat wel. Nu sprak ik vandaag iemand met dezelfde telefoon, en bij haar gaat de wekker wel gewoon af als de telefoon is uitgeschakeld!
Raar, waarom bij mij dan niet?
Verder gaat mijn wekker vaak niet af als hij me 's nachts moet wekken. Op een of andere manier wel overdag, maar 's nachts laat hij het nogal eens afweten. (ja ik heb hem wel voor de juiste dag ingesteld, zie immers ook dat hij over bijv. 6.30 minuten afgaat...) Moet voor mijn werk vaak 's nachts op, dus dat is lastig. Overnacht ook veel in hotels, dus een werkende wekker op mijn telefoon is wel zo handig!
Heb hem al gereset (terwijl de telefoon aanstaat de batterij eruit, en er tenminste 10 minuten uitlaten) maar dat heeft niets geholpen.
Iemand tips?
Om te beginnen doet hij het niet als de telefoon uitstaat. Vond het al raar, bij al mijn vorige mobieltjes kon dat wel. Nu sprak ik vandaag iemand met dezelfde telefoon, en bij haar gaat de wekker wel gewoon af als de telefoon is uitgeschakeld!
Raar, waarom bij mij dan niet?
Verder gaat mijn wekker vaak niet af als hij me 's nachts moet wekken. Op een of andere manier wel overdag, maar 's nachts laat hij het nogal eens afweten. (ja ik heb hem wel voor de juiste dag ingesteld, zie immers ook dat hij over bijv. 6.30 minuten afgaat...) Moet voor mijn werk vaak 's nachts op, dus dat is lastig. Overnacht ook veel in hotels, dus een werkende wekker op mijn telefoon is wel zo handig!
Heb hem al gereset (terwijl de telefoon aanstaat de batterij eruit, en er tenminste 10 minuten uitlaten) maar dat heeft niets geholpen.
Iemand tips?
dinsdag 7 juni 2011 om 16:47
Ik heb er ook 1 en ken het probleem dat hij soms niet afgaat - bij mij kwam dat doordat hij soms voor een verkeerde dag staat ingepland. Onder de wektijd staat een balkje met madiwodo etc., daar kan je op klikken en dan de juiste dag aanvinken. En dan staat er: ingesteld voor 6 uur na nu, of bv 1 dag en 6 uur na nu. Ik zet hem nooit uit, maar wel op de vliegtuigstand, dan kan je niet gebeld worden maar gaat hij wel gewoon af.
dinsdag 7 juni 2011 om 21:48
Silverswan, ik hem hem altijd op de goede dag staan. Zie idd altijd over hoeveel tijd hij af gaat/zou moeten gaan. Maar dat gebeurt dus niet altijd.
Kleinhaasje, goed idee van die wekker app. Ga eens kijken wat ik kan vinden!
Vlammetje: Nee helaas, dat kan niet.
Misschien maar eens terug naar de winkel.... Zou fijn zijn als ie het eens goed doet
Kleinhaasje, goed idee van die wekker app. Ga eens kijken wat ik kan vinden!
Vlammetje: Nee helaas, dat kan niet.
Misschien maar eens terug naar de winkel.... Zou fijn zijn als ie het eens goed doet