Stomme momenten

07-06-2011 18:49 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je het weer hoor.

Ben helemaal chaggerijnig, waarom? Weet ik niet.

Soms krijg ik van die buien dat ik overal om kan zitten zeuren en dan ben ik later alleen maar boos op mezelf dat ik zo zit te zeuren en me overal aan zit te ergeren.

Hebben jullie dat ook wel is? En wat doe je dan?

Ik ga dan zitten denken/denken en dan word ik nog drukker in me hoofd.
quote:bloem55 schreef op 07 juni 2011 @ 18:49:

Daar heb je het weer hoor.

Ben helemaal chaggerijnig, waarom? Weet ik niet.

Soms krijg ik van die buien dat ik overal om kan zitten zeuren en dan ben ik later alleen maar boos op mezelf dat ik zo zit te zeuren en me overal aan zit te ergeren.

Hebben jullie dat ook wel is? En wat doe je dan?

Ik ga dan zitten denken/denken en dan word ik nog drukker in me hoofd.Nee. Ik heb dat wel eens.
hormonen...
quote:xalvadora schreef op 07 juni 2011 @ 20:24:

hormonen...dat zo en zo sowieso
quote:xalvadora schreef op 07 juni 2011 @ 20:24:

hormonen...Tsjja, of gewoon niet goed opgelet bij Nederlands......
Is, is is. In deze blog staat ook een knoeperd van een fout...
Maar gelukkig heb je wel 'word ik' goed geschreven.
quote:SeptemberGirl schreef op 07 juni 2011 @ 19:30:

[...]

Dat wordt dan beschaafd conserveren onderling

Lijkt me heerlijk!Conserveren?

Als je maar goed conserveert, dan is er niks aan de hand

Even serieus, TO, voor dat soort buien helpt het bij mij om te gaan bewegen!! Een rondje hardlopen, een uurtje yoga.. Maakt een stofje los in je brein waardoor je je beter gaat voelen.

Van chocola zegt men hetzelfde, maar ja, daar zitten nadelige effecten aan hè.. is het niet dat je er dik van wordt, dan wel dat je je na het positieve effect ervan alleen maar nog kutter voelt :-S

Als je dan toch iets wilt eten om jezelf beter te voelen, eet dan pasta! De koolhydraten die daarin zitten geven je ook een oppepper en die houdt een stuk langer aan!!

En voor de zeikneusjes en zuurpruimpjes van de spellingspolitie kan dit waarschijnlijk ook geen kwaad!
[quote]aninha schreef op 08 juni 2011 @ 04:52:

Even serieus, TO, voor dat soort buien helpt het bij mij om te gaan bewegen!! Een rondje hardlopen, een uurtje yoga.. Maakt een stofje los in je brein waardoor je je beter gaat voelen.

Van chocola zegt men hetzelfde, maar ja, daar zitten nadelige effecten aan hè.. is het niet dat je er dik van wordt, dan wel dat je je na het positieve effect ervan alleen maar nog kutter voelt :-S[quote]

Intensieve lichaamsbeweging helpt inderdaad vanwege o.a. de stofjes die in de hersenen vrijkomen; na het sporten voel je je i.h.a. ontspannen, rustiger en blijer. Chocolade idem...

En als je van chocolade houdt: je kan het ook combineren, lekker eten en daarvoor/erna flink sporten! Om het nadelige gevolg van chocolade (de vetten) te compenseren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven