De ultieme kletsmajoren

06-06-2011 20:18 2450 berichten
Alle reacties Link kopieren
... Hier gaan we verder met topic nummer 14,5

Pas geboren:

Babyboy, zoon van DD

Binnenkort verwacht:

Caatbaby, een jongetje september 2011

Luusbaby, een jongetje december 2011

En as we speak wordt er gewerkt aan een nieuwe mini versie van Laal

Link naar vorige topic:

Wij mogen nergens over praten ;-)
Weet ik eigenljl niet Mien.. De to vroeg zich af of neuken zaligmakend was of dat de andere handelingen net zo leuk zijn, zoiets. Ik vond de titel dusdanig triggerend dat ik het hele topic heb gelezen

Edit: heb 2 topics door elkaar gehaald, er was een ander "hoe vaak doe je het " topic
Ik vind het ook een leuk kaartje DD! Zo leuk een geboortekaartje in de bus, heerlijke post is dat.

Krieb, ik doe dat ook heel vaak. Van alles shoppen en dan toch maar niet bestellen. Hoewel Bengelien nu wel echt veel kleding nodig heeft, 2 setjes per dag is geen uitzondering. Ze is dan zo vies dat ze echt iets anders aan moet.

We zijn er nog niet uit met de aannemer. Hebben 1 offerte liggen die echt veeeeeeeeels te duur is. Andere offerte komt deze week en dan binnen 2 weken nog een derde offerte. Wil toch een beetje kunnen vergelijken. Maar het is een flinke klus met een bijbehorend flink prijskaartje. Twee dakkapellen, dakraam en 2 kamers maken is een dure grap. Misschien kan ik vrijdag met Mard wat ervaringen uitwisselen Weer eens wat anders dan tips uitwisselen over webshops en schoenen.
quote:Beng schreef op 07 juni 2011 @ 21:30:

Sproet, hoe kom je nou bij Nautische communicatie?? Nima

Ik googlde op MarCom, toen kwam ik op Maritieme Communicatie uit Zal even verder googlen.

Krieb, dat doe ik ook altijd hoor! Ik heb nu weer 4 leuke t-shirts à $14,50-$16,50 + $7 verzendkosten in een winkelmandje zitten. Vrees dat die het ook niet gaan halen (zijn wel hele leuke shirts en ik wil ze dan alvast voor volgend jaar want nu heeft Sproetekind er al genoeg).

Dat zal inderdaad flink in de papieren gaan lopen Beng. Maar pas op dat goedkoop geen duurkoop wordt (zoals wel vaker in de bouw).

En Krieb, hoe vaak doet Mien het?
Mien doet het vaak zat. Maar dat zaligmakende topic was idd van vandaag. Zelfde als bij Krieb, de titel intrigeerde me en toen moest ik wel reageren.

Heb net mijn nagels goudkleurig gelakt. Niet echt mijn kleur, maar ja. Thema's thema's...
MarCom = Marketing Communicatie

Caatje had overigens het verhaal op de groep gezet van de buikpijn / uitstraling naar benen. Daarom kwam het je zo bekend voor Pien.

We zijn niet specifiek aan het shoppen voor de goedkoopste optie, we willen een degelijke offerte met een doorzichtige prijsopbouw. En dan ook afkomstig van een vakman. We vragen geen prijzen op bij kozijnenboeren die huis-aan-huis folderen en een financiering bieden. Die sturen nl. op provisiebasis een verkoper langs die nul verstand van zaken heeft. We willen in zee gaan met een echte timmerman en die zijn schaars....

We hebben vorige week op Bengman's verjaardag met iemand gesproken die aan het verbouwen is en die viel zowat van haar stoel af na het horen van de geoffreerde prijs voor 2 dakkapellen. Wij waren zelf ook geschrokken van de prijs.
Oh, Beng, ik bedenk me opeens dat mijn vriendin in 'jouw' Grote Stad door een hele goede timmerman de kozijnen en nieuwe voordeur (incl verplaatsing) heeft laten doen. Ziet er prachtig uit! Zal ik zijn gegeven voor je aan haar vragen?
Over oude topics gesproken, er staat er nog een uit de oude doos die weer "levend" is geworden. Reacties onder een oude nick, heb smakelijk gelachen om het afschuwelijke cadeau van 1 van ons (beetje cryptisch dit, maar anders is de oude nick en nieuwe nick in 1 klap duidelijk).
@Sproet

dat zou fijn zijn!

We hadden vanavond ook iemand "via via"

Deze timmerman is bij mijn ouders in de buurt bezig en die hebben wij zelf aangesproken. We kennen de mensen waar hij aan het werk is en zij zijn erg tevreden. Hij doet daar alle voorkomende klussen (dakkapel, uitbouw van slaapkamer, nieuwe kozijnen).
Morning!

Ben nu toch wel erg benieuwd wie van ons je bedoelt.. Kan het me zo snel niet herinneren namelijk..
jij was het zelf Krieb !
Huh? Echt?

Wat was het cadeau dan? En waarom kreeg ik het, was ik jarig?
Ik vind het ook een groot mysterie Beng. Enlighten us!
wc-blokje
Oh ja, ik heb een keer zo'n smerig stinkend ambi pur kaarsje gekregen als cadeau toen ik jarig was... Dat is waar ja!

(meteen weggegooid trouwens)
Morgen!!!

En ook ik ben heul nieuwsgierig hier. Kan het me ook echt niet herinneren.

Ik heb trouwens dé tip om een zitplaats in de trein te krijgen als je zwanger bent. Die buik helpt natuurlijk niet, maar vanochtend is het me zowaar gelukt.

Het lukt dus als je een sprintje moet trekken naar de trein, wat ik normaal niet zou doen, maar nu dus wel aangezien een of andere domme Duitser niet wist hoe hij een P+R moest binnenkomen en vervolgens dus vreselijk geïrriteerd (hormonen) de trap op sprint om toch nog die trein te halen waardoor ik dus mega buiten adem die trein instap. Gevolg; vrouwen zijn niet onder de indruk, maar de mannen kijken je zeer verschrikt met grote ogen aan. Eerst naar je buik en vervolgens naar jou (beeld hijgend nijlpaard met rood hoofd) en stamelen dan of je misschien wilt zitten??

Mission accomplished!

Volgens mij dachten ze dat ik elk moment kon gaan bevallen.
Wat is het rustig hier! En ik moet zo over een kwartiertje alweer gaan. Moet helaas lopen naar het station want ov ligt eruit hier.

En wil wel op tijd zijn, want pretecho vanmiddag!!

Lekker zwaaien straks naar ons kleintje.
Haaaai. Terug van zwemmen met Moom, Sjaak en mijn schoonzusje. Was weer heel leuk.

Ben alleen zo moe. Ga denk ik even liggen. Heel ernstig want ik ben niet eens zwanger ofzo.

Caat, de volgende keer gewoon vragen hoor of je mag zitten. Ook als je niet gesprint hebt. Ik vroeg het altijd gewoon als niemand op stond en ik het even niet trok om te staan (maar dat was eigenlijk alleen tegen het einde).
Oh leuk Caat de pretecho vandaag. Was het alweer helemaal vergeten. Ben benieuwd of hij ook terug zwaait.
Caat heb je al gezwaaid?

Gaan liggen is niet gelukt want Pienmini was na een klein uurtje alweer wakker. Nou ja dan maar op tijd naar bed vanavond. Ik heb gewoon echt last van menstruatieklachten maar menstrueer niet meer. Dat heeft maar 1 dag geduurd. En nee ik ben niet zwanger.
Haai!
Luus, hebben jullie het leuk daar?

En Caat, werd er flink gezwaaid? Waren er nog mensen mee (NL oma?) En hoe vond Caatboy het?

Ik moet toch maar eens verduisteringsgordijnen gaan kopen want uitslapen zit er nog niet in. Gisteren was het 06.45, maar vanmorgen weer 06.15 Verder wel jetlag vrij, gisteravond zonder gapen op normale tijd gaan slapen.

Het wordt hier vandaag 34C en morgen 37C! Even de schade inhalen van afgelopen maanden denk ik Maar daarna wordt het weer normaal. Helaas staat de auto bij de garage, dus we kunnen niet naar het zwembad morgen (ruim een half uur met Sproetekind fietsen vind ik te veel met zulke temperaturen). Misschien maar een badje in de tuin van de buren.

Ga nu het nog koel is maar even snel door het huis. Ik heb al boodschappen gedaan vanmorgen, dan kan ik alvast pastasalade maken voor morgen. Ik weet zeker dat ik dan geen zin heb om te gaan koken namelijk.
Caatje, kom even vertellen over je echo!!

Ben heel erg benieuwd hoe het gegaan is, en of caatbaby net zo schattig is als zijn grote broer

Sproet, 37 graden?! Dat is dan weer het andere uiterste!
Beng, bericht voor je op de groep.
Hai!!! Weer terug hoor. Half drie was de afspraak. NL oma en opa waren mee en Caatboy op het kdv. Die ziet dat toch niet en anders moet er telkens iemand zich met hem bezighouden.

Was echt superleuk! En weer betere kwaliteit als met Caatboy.

Net even de echo's met elkaar vergeleken, maar dit was echt een ander kindje zeg. Leuk! Ben heel benieuwd straks.

Zal vanavond eens kijken of ik een echo foto op de groep kan zetten.

Oh en kaartje van DD is binnen net op de dag dat ik haar een kaartje heb gestuurd en.... het lijkt wel telepathie wat betreft die twee kaartjes. Zo grappig. Zelfde soort kaartje gewoon.
Nouuuuuu Caat, vertel eens meer. Zwaaide hij? Deed hij nog andere leuke capriolen? Hoe vonden NL opa en oma het? Hoe was het voor Caatman?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven