Samenwonen...
dinsdag 7 juni 2011 om 09:38
Ja dames ik vind het verschrikkelijk
LEUK
Ik ga over 2 weken samenwonen en het lijkt me heerlijk.
(das toch eens weer wat anders dan de topics:
- Mijn vriend heeft een teennagel; moet ik het uitmaken;
- Ik ben 71 en mijn vriend 33; is dat leeftijdsverschil te groot;
- Ikkannietschrijvenmaartochopenikeentopiczonderinterpunctiezodatelkeforummerdiehetleestcompleetgekwordt;
- Mijn vriend slaat me maar volgens mij heeft hij een goed hart, zal ik toch maar bij hem blijven;
- Mijn vriendin heeft poepsporen in haar tanga, zou het helpen als ze zwart neemt?;
- Mijn vriend wil met vrienden gaan stappen maar ik weet zeker dat hij dan vreemd gaat, zijn jullie dat met me eens?)
LEUK
Ik ga over 2 weken samenwonen en het lijkt me heerlijk.
(das toch eens weer wat anders dan de topics:
- Mijn vriend heeft een teennagel; moet ik het uitmaken;
- Ik ben 71 en mijn vriend 33; is dat leeftijdsverschil te groot;
- Ikkannietschrijvenmaartochopenikeentopiczonderinterpunctiezodatelkeforummerdiehetleestcompleetgekwordt;
- Mijn vriend slaat me maar volgens mij heeft hij een goed hart, zal ik toch maar bij hem blijven;
- Mijn vriendin heeft poepsporen in haar tanga, zou het helpen als ze zwart neemt?;
- Mijn vriend wil met vrienden gaan stappen maar ik weet zeker dat hij dan vreemd gaat, zijn jullie dat met me eens?)
dinsdag 7 juni 2011 om 15:57
Nee ik ga niet samen wonen met een man. Ik zei toch al eerder vandaag "mijn partner is een vrauw"?
Nou alles is eigenlijk wel geregeld:
Huishouden: zij kookt en doet boodschappen + was opvouwen (gruwelijke hekel aan)
Ik doe de rest van het huishouden.
Ze trekt bij mij in en ik heb een goedkoop koophuis dus financieel ook nog voordelig:-)
Huishouden: zij kookt en doet boodschappen + was opvouwen (gruwelijke hekel aan)
Ze trekt bij mij in en ik heb een goedkoop koophuis dus financieel ook nog voordelig:-)
dinsdag 7 juni 2011 om 16:02
quote:badmeester schreef op 07 juni 2011 @ 15:57:
Nee ik ga niet samen wonen met een man. Ik zei toch al eerder vandaag "mijn partner is een vrauw"?
Oh dat was me even ontgaan. Ik kan ook niet overal tegelijk zijn
Nou, dat is dan kat in het bakkie he. Hebben we verder niks om over te forummen. Maar mocht je nog ergens tegenaan lopen, we zijn er altijd voor je hoor
Oh dat was me even ontgaan. Ik kan ook niet overal tegelijk zijn
Nou, dat is dan kat in het bakkie he. Hebben we verder niks om over te forummen. Maar mocht je nog ergens tegenaan lopen, we zijn er altijd voor je hoor
.
donderdag 9 juni 2011 om 21:36
Jeezes Bad, het is niet zo dat als ik hard to get loop te spelen, dat jij dan ondertussen vrolijk samen kan gaan wonen met een ander? Okee, okee, 3 jaar is misschien een beetje té hard to get, geef ik toe. Maar dan heb je ook wat, uiteindelijk.
Nou okee, dan ga ik maar het klooster in. Ook een soort samenwonen.
Welgefeliciteerd heur
Nou okee, dan ga ik maar het klooster in. Ook een soort samenwonen.
Welgefeliciteerd heur
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 9 juni 2011 om 21:38