***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lara, Morris krijgt weer tandjes, en dan slaapt hij slecht. Hij heeft de borst dan nodig om in slaap te vallen, hij heeft niet echt honger. Overdag doet hij nog maar één slaapje. Arme Max, wat zielig dat hij ziek is! Hopelijk slaapt hij wel een beetje vannacht.

Ik ga naar bed, welterusten allemaal!
Heel veel beterscahp Punkie! Hopelijk voel je je snel weer beter!

Wat was dat dan voor iets..eten in het donker!

Micha, wat een fijne motivatie ook weer van jou voor de aanschaf van de luiertas.. , die met hertje hebben ze op dit moment bij de Oilily-winkel in de Kalvertoren met 30% korting, dat is dan deze: . Op Marktplaats staat hij ook (nieuw) te koop!
Lara, over dat speelgroepje van Micha.. in A. zijn heel veel van dat soort groepjes. Vooral in buurtcentra. Bij mij op mijn werk hebben we bijvoorbeeld 2 keer per week ouder-kind inloop. Moeders kunnen elkaar hier ontmoeten en de kinderen met elkaar spelen. Bij ons is het open voor moeders (en vaders) met kinderen tussen de 0 en 3 jaar. Andere buurtcentra noemen het speelochtend- of middag of kruipochtend. Soms is het ook op leeftijd ingedeeld (0-2,5 en 2,5 - 4 jaar) Bij sommige groepjes zit er ook begeleiding op, dan worden er ook spelletjes georganiseerd en liedjes gezongen e.d. Bij jou in de buurt is er ook wel zo'n groepje! Ik kan je zo wat adressen geven als je wilt en over de groepjes in de binnenstad kan ik je ook wat meer over vertellen! Daarnaast is het ook leuk om lid te worden van een speel-o-theek. Daar komen ook veel ouders spelen met hun kinderen (en natuurlijk speelgoed lenen).

Haha... dit is dus helemaal mijn vakgebied..
Swissie Tommy verslikte zich in het begin regelmatig nog wel eens in de rijstewafel.(doodeng!) Aan de soepstengel liet ik hem pas gaan toen hij 2 ondertandjes had zodat hij kon 'schrapen'

Nu heeft Tommy bijna 6tandjes en verslikt hij zich zelden nog...Af en toe blijft er wat hangen, maar hij haalt het met een kleine moeite weer omhoog!

Volgens mij heeft het ook met dat slikreflex te maken wat zich steeds beter ontwikkeld...
zwijmel wat een mooie olilytassen allemaal......

Ik zag laatst op straat ook een mooie! ik zat echt te staren....Ook 1 met een plaatje van iets..een aap ofzo...
owwww dat hertje...ik wil ook!!!!!!
Micha: helpt het Italiaanse tandenspulletje niet?

Fachat: bedankt voor de tip! Ik pluk je mailadres even van msn, dan mail ik je even waar ik precies woon.

Ik vind dit een hele stoere tas. Ik vind het belangrijk dat mijn vriend er ook mee kan lopen. Bij ons is het verzorgingsmatje in de bermudadriehoek verdwenen ofzo. Die bermudadriehoek ligt ergens in Framkrijk overigens, dus hij komt ook niet meer boven water. Daarnaast heb ik hem natuurlijk weer veel te vol gestopt en is een stukje uitgescheurd... (acht maanden oud, ik ben het ook niet waard! )

Gelukkig, Max slaapt nu en ik hoop ook voor voorlopig. Ik heb een half uur met hem op schoot in het donker gezeten en dat werkte blijkbaar. Iedereen even duimen voor een portie goede slaap voor hem!
Ik heb een luiertas van kitsch en kitchen en die tassen zijn dus wel ijzersterk!

(jammer genoeg....)
Arme Framboos...!

Volgens mij gaan soepstengels ook zonder tanden prima, want ze sabbelen het gewoon een beetje week. Ik vind het met die tandjes juist meer oppassen geblazen omdat Max van die grote happen neemt.
haha die max! Dat doet tommy nu ook heel vaak!grote happen nemen...

Dan zit ik weer met kromme tenen toe te kijken als hij ineens 3cm soepstengel naar binnen werkt!
Kleine schrokopjes!

*bluh...mijn vriend kijkt autoprogramma's. Saaaaaaaaaaaaaaiiii*
owwww top gear zeker???Gelukkig had vriend+onze huisvriend dat al gezien.

Tis een HH. Maar verder is er niets leuks op tv, dus je mist niets!
(daarom zit ik ook hier!)
Framboos, jij bedoelt deze tas zeker!
owwwww fachat dat is gemeen!!!! Die tas was het! Nu wil ik hem helemaal hebben!!!

Ja, top gear inderdaad. Saai!!

Oh Fachat wat ben jij gemeen vandaag!
Stoere tas! Die wil ik ook! Even kijken wat hij kost.
Ben ook voor top gear gevlucht en las net dat Framboos een meisje krijgt, gefeliciteerd! Wij krijgen een jongetje en hebben een dochter, april 2007. Wel ff wennen vind je niet? En natuurlijk heel erg leuk natuurlijk!

Groetjes Brigitte
Haha, gemeen ben ik hé! Die tas vind ik ook erg leuk!!! (BTW hij kost ¤135,-)

Lara, ik heb wat info naar je gemailt!
ow Brigitte leuk dat je even langskomt! Wat grappig en leuk!!Dat jij nu een jongen krijgt! Gefeliciteerd!!

Ik vind het ook een enorme omschakeling (maar wel een leuke!) Ben zo ingesteld op een jongen....Het idee dat ik ineens een dochter heb straks vind ik nog zo onwerkelijk...Ook dat ik nu ineens in winkels naar meisjes kleertjes mag kijken vind ik maf! Alsof ik het stiekum doe ofzo???haha

Moet er nog een beetje in groeien....
Lara, beterschap met Max vannacht. Ga je hem nog temperaturen vannacht?

Werkte de para nu wel trouwens? Bij Ruben duurde het ook even, maar werkte het wel.

tassen tassen tassen tassen ik kan wel een winkeltje beginnen met mijn collectie. Ik heb een zomer en winter luiertas en dan gebruik ik eigenlijk altijd mijn eigen tas als luierstas, haha.

Lekker slapen famkes.
pfff...maar dat is wel duur zeg!

Fachat: dank voor de info! Ik ga dit weekend even uitgebreid reageren.
Icke: lief dat je het vraagt! Hij slaapt nu en vanacht ga ik alleen even voelen of hij nog zo warm voelt. Hoe lang duurt het bij Ruben voordat de para werkt?

Brigitte: gefeliciteerd met de goede echo! Jongens zijn enorm leuk!
ik zag die van bambi voor 80euro op MP dat gaat nog...Maar 135 vind ik van de zotte!
Heb ik ook, vond jongenskleertjes altijd veel leuker, maar heb nog niets gekocht, raar! Meisjes zijn leuk hoor framboos! Volgens mij is het nu een raar idee, maar straks weer heel gewoon!

Geloof dat er op jullie forum een hoop al weer kriebels hebben? Leuk!

Lees nog steeds wel eens bij jullie, maar met dochter, werk en die leuke kwaaltjes komt er weinig van terecht! Jullie kunnen in elk geval erg goed shoppen! Heb al vaak gebruik gemaakt van jullie "shop tips"! Toch handig dat internet!

Groetjes en welterusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven