Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Alles was goed!!!!!! Ik ben zoooooo blij!! (en man natuurlijk ook!)

Het hartje klopte mooi en het termijn klopte ook helemaal met eigen berekening!

Over 3 weken mogen we weer komen, en krijgen we weer een echo!

Ik ben 19 januari 2012 uitgeteld! En 28 juni mag ik weer naar de vk.
Annika: wat goed van S!

Ik moet van de vk morgen even met de huisarts overleggen wat ik kan krijgen voor de misselijkheid, dus dat ga ik morgen meteen even regelen (weliswaar onder werktijd, maar ik maak er wel even tijd voor!)

Fan: ach die arme M, net voordat jullie weggaan ziekjes worden...
Deb, heel goed !! Daar moet je zeker even tijd voor maken. Wat fijn trouwens dat het hartje zo mooi klopte. En wat staat het alweer "gek" ... 2012 !!! Hihihihi.

Ja ik moet heel eerlijk zeggen het bevalt me niet dat ze koorts heeft zo vlak voor vertrek... het bevalt me echt he-le-maal niet...
Ach fan, wat een stress zo kort voor jullie vakantie! Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt, dat wordt je met een ziek kind natuurlijk nooit, maar in het buitenland is dat natuurlijk toch extra vervelend. Mss morgen alvast even langs de HA, kan hij even oortjes checken (ook ivm vliegtuig).

En jihoe deb! Een kloppend hartjes! En een leuk januari kindje! Die zijn echt zo leuk!
anoniem_53993 wijzigde dit bericht op 08-06-2011 19:31
Reden: rare verschrijving
% gewijzigd
Hè bah Fan, wat vervelend! Daar zit je niet op te wachten (en die arme M. ook niet natuurlijk..) Hoop dat ze snel weer opknapt en dat je weer gewone pre-vakantiestress hebt..

Gefeliciteerd Justdeb, wat fijn!! Wow, een 2012 kindje al! En inderdaad, januarikindjes zijn leuk (mijn vriend in ieder geval wel, ha ha!) En goed dat je naar de huisarts gaat voor die misselijkheid! (ik vind dat je ondanks die misselijkheidsellende wel heel gelukkig klinkt, mooi!)

Wat stoer van S. Annika!

Fijn dat alles goed was Duuv!

Speec, hier hetzelfde probleem met de beschikbaarheid.. Jij en ik dan maar minimeet doen..? Kunnen we Berend en Fje vast uithuwelijken..
ach, wat irritant fan!! gelukkig komt het bij die kleintjes vaak snel op, maar houdt het nooit zo heel lang aan.. hopelijk is ze vrijdag wel vakantie-fit!

justdeb, wat fijn!! 2012 hahaha, ik zit net berekening te maken voor 2016 dus vind 2012 heeeel dichtbij klinken

vwb meet lijkt mij dat iedereen die geen opvang voor kinder heeft ze gewoon mee mogen nemen hoor!
Kath: ondanks de ellende van de misselijkheid BEN ik ook dolgelukkig hoor

Nee, zonder gekheid, het leven gaat wel door met de misselijkheid erbij, dus ik moet wel... kan we de hele dag gaan zitten denken dat ik zo beroerd ben, maar daar schiet ik ook niets mee op natuurlijk.. dus ik doe gewoon mijn ding, alleen gaat alles iets minder snel..

Morgen ga ik mijn collega's inlichten, want ik trek het op deze manier niet om op volle snelheid door te werken tijdens de ochtendzorg!

En ja.... 2012... wat lijkt dat nog ontzettend ver weg! Maar voor we het weten is het alweer zover
ohja, en even zeuren: mijn moetsie is kapot!!! de wielen zwabberen opeens zo erg dat ze gewoon dwars komen te staan. viel niet meer mee te lopen!! maar kreeg zonder probleem een leen-frame mee terwijl mijn moetsie voor reparatie gaat...
Wat een mutsen-wagen moom, dat ie d"r nu al de geest aan geeft

En berekening voor 2016??? Nou daar ben ik nog niet mee bezig hoor, ik heb wel al een afspraak gemaakt met mijn belasting man voor de aangifte van 2010. Vrees dat we moeten bijbetalen, dus ik was niet zo happig om snel een afspraak te maken
ja, belachelijk, maar goed, de RvB wil het he, dus doen we dat weer braaf. en was echt link om die moetsie, maar goed, werd zo netjes zonder enig commentaar opgelost!
Oh shit moom, en hij is nog helemaal niet oud! Hier zwabberen de voorwieltjes ook best wel trouwens...

Ja Kath, doen we een minimeet! Als F valt op kleine dikke mannetjes die hard kunnen lachen, kan ze haar lol op. Qua haarstijl hebben ze in ieder geval dezelfde smaak.

Justedb, jiehoe, alles goed! Ik vind het ook knap dat je zo vrolijk klinkt hoor. Als ik m'n dagen overgevend zou doorbrengen, had ik vast meer geklaagd. En 19 januari, wow. Kan maar zo 28 januari worden (en dat is echt een héél geschikte datum voor een kind )

Duuv, weer lekker kunnen genieten dus van je meisje! En wat fijn dat het allemaal goed leek.

Oh jee fan, wat ontzettend balen dat M nu ziek is, zo vlak voor de vakantie.

En kleine H is dus ook niet helemaal fit. Zouden we hier wel eens een moment hebben gehad dat geen van de kindjes ziek was?
He bah fan, sneu dat M ziek is.. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter..

Hoera deb, een kloppend hartje, super!!

Iemand straks babyboom kijken?
ja ja ja ja ja! al begrijp ik dat het verhaal van vivian en marco vanaaf komt.
*zet alvast tissues klaar*

Heb vanmiddag die blog gelezen, wat ontzettend heftig zeg.. En die man heeft een onwijs schuld gevoel..
ik kreeg het niet helemaal gelezen. Vond het zo zielig. "en toen moest ik een begrafenis regelen. En welke maat kleding dragen de kinderen." Pfff
Ja, heftig hoor.. Moet je toch niet aan denken dat je zoiets overkomt..
Ik kijk mee!
Gezellig!
Ik zag je idd ook al op het babyboom topic duuv
en moom zit daar ook!
uiteraard, is toch het leukst tv kijken, laaif bitsjen.
ja, maar best vermoeiend en 2 topics bij houden en tv kijken.
Moom, wanneer kunnen we de tribune opbouwen?
Ja moom, wanneer?

Ben zo benieuwd wie de volgende is!
de volgende is leo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven