Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
O ik open net een Topic dat ik het niet zo meer op Laila heb.. zie ik hier gewoon een giga over the B *lol*
Ze zijn allemaal begin 20 toch... Behalve Laila?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
karin praat een beetje classy...
Ja die ouders moeten zich toch rot schamen dat hun dochter hieraan meedoet??!!!
Die Karin spoort niet helemaal, volgens mij kan die behoorlijk vals worden. Dat kan nog wat worden tov Layla
Met een rotterdams-ish accentje. Lijkt het. Dat ze die probeert te verbloemen.

Ik ga slapen damesch.
.
Mijn God, gaat Layla haar kind ook nog hoereren op tv...
Haha dat moet ik echt zien dat etentje bij Karin thuis
Aiiiii....Karin is gewoon heul burgerlijk!!....
Everything you see I owe to spaghetti!
Tot volgende week dames
Oeh, dat zag er gezellig uit bij Karin. Die zat als een soort van pony haar eten te eten en sjagrijnig te kijken alsof ze wist dat ze nog haar huiswerk moest maken
Gezellig bij Karin en haar ouders...

Nou ja, we zullen volgende week zien hoe het afloopt....!
quote:bospad schreef op 08 juni 2011 @ 21:37:

[...]

Zouden jullie ouders hieraan meewerken? Die van mij absoluut niet en terecht! Zo hebben ze mij niet opgevoed Die van mij ook niet. Maar ik zou zelf ook nooit meedoen aan zo'n programma.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tot volgende week!
quote:Pippin schreef op 08 juni 2011 @ 21:38:

Oeh, dat zag er gezellig uit bij Karin. Die zat als een soort van pony haar eten te eten en sjagrijnig te kijken alsof ze wist dat ze nog haar huiswerk moest maken Oef ja!
Ben benieuwd volgende week. Lars wilt de familie alleen maar ontmoeten zodat hij de moeders kan zien. En dan inschatten hoe die vrouwen later gaan uitzien.

Nou Karin gaat er volgende week dus duidelijk uit! Heb je die moeder gezien!!!!
quote:misstwin schreef op 08 juni 2011 @ 21:42:

Ben benieuwd volgende week. Lars wilt de familie alleen maar ontmoeten zodat hij de moeders kan zien. En dan inschatten hoe die vrouwen later gaan uitzien.

Nou Karin gaat er volgende week dus duidelijk uit! Heb je die moeder gezien!!!! wahhahahhaha
Laila haar arrogantie maakt haar voor mij opeens ontzettend onaantrekkelijk. Ik mag het wel dat iemand recht op haar doel afgaat maar ze is te arrogant. Ze ziet zgn in niemand haar concurrent maar dat strookt niet met haar blikken als een van de andere dames ook een roos krijgt. Vervelend en geen oprechte vrouw.

mariella, ik vind haar een beetje te perfect overkomen, aantrekkelijke vrouw maar niet iets wat er bij haar uitspringt.

Feline, leuke meid en in mijn ogen een van de oprechtste daar in het huis.

Karin, ze heeft iets eigenaardigs, kan mijn vinger er niet opleggen maar heeft niet mijn voorkeur.

Lindy, leuk meisje, beetje te jong en zag de match niet zo tussen haar en de bachelor, maar wel aparte en mooie uitstraling, geen dertien in dozijn type qua uiterlijk en dat vind ik altijd wel leuk. Was wel te verwachten dat zij naar huis moest.

En Lars, blijft een kwibus..
Shit.. WÉÉR gemist..
Ik zou 't wel geinig vinden; zou 'm meenemen naar mijn pa en zijn man. Die zouden garant staan voor diverse genante vragen en opmerkingen !
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Blijf me nog steeds verbazen over de vrouwen en hun motieven en hun toneel spel en gefakete gevoelens...kan die Karin nóg iets nepper doen???!! Sjeez...!
Overigens denk ik al te weten wie gaat winnen :S.. Heb een van die dames ergens bij een programma gezien.. En ze had het over "Een klik vanaf het begin!"

Én bedankt....
quote:perseph0ne schreef op 08 juni 2011 @ 21:52:

Overigens denk ik al te weten wie gaat winnen :S.. Heb een van die dames ergens bij een programma gezien.. En ze had het over "Een klik vanaf het begin!"

Én bedankt....vertel vertel vertel
Wat zien die meiden toch in dat zo'n doorbakken gladjakker :-)

Go Layla!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven