Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
De afwas staat weer schoon op het druiprek.
Alle reacties Link kopieren
Huh Sabrina saves the day?

WTF?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ow das mooi AR mijn vaatwasser staat de afwas voor mij te doen aardig he?
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 08 juni 2011 @ 21:59:

De afwas staat weer schoon op het druiprek.Neeeeeeeeeeeeeee....vooral niet luisteren naar de wijsheden van Sumi
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
majsjus ik ga afscheid nemen voor vandaag en morgen...was weer gezellig maar ga ff iemand aandacht geven..



kussen en knuffels..!!
voorruit dan maar Mooncatcher! Fijne avond nog!
Alle reacties Link kopieren
Er gaat weer eens wat mis op het forum.. Zelfs de reklame doet het niet meer goed. Er kwam net een zonnebloem en een vlig in beeld zonder tekst erbij..
Alle reacties Link kopieren
Moon fijne avond en fijne dag morgen!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Moon, geniet van je prachtkerel morgen!



Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 juni 2011 @ 22:00:

ow das mooi AR mijn vaatwasser staat de afwas voor mij te doen aardig he?Das zeker aardig!!
hier is het forum wel wat sloom maar doet het nog wel
als we zo tv kijken zijn we dan tv-verslaafd of forum-verslaafd?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 juni 2011 @ 22:05:

als we zo tv kijken zijn we dan tv-verslaafd of forum-verslaafd?

Ik ben beide

En daarbij ben ik ook nog verslaafd aan:



Sigaretten

Muntthee

en cola flesjes..



Ik ben niet meer te redden!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Moon, veel plezier morgen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 08 juni 2011 @ 22:01:

[...]



Neeeeeeeeeeeeeee....vooral niet luisteren naar de wijsheden van Sumi Ik ben nogal eigenwijs af en toe.
Alle reacties Link kopieren
Ja roos ik heb ook een schijtdag vandaag. Jij ook las ik ergens anders. Waarom?

Ik omdat ik veel te weinig slaap tegenwoordig, en nog wat liefdesverdriet heb. En eens met Summer om het uit te roepen tot nationale Klote dag.

doeg Moon.
zo dat zijn aardig wat verslavingen. Goh dan valt het bij mij nog mee. een paar dagen geleden kwam ik in een la een pakje sigaretten tegen wat ik gekocht had toen patrick die hersenoperatie had er zijn er maar een paar uit en zit nu heel de tijd te denken aan die sigaretten maar nog niet gepakt goed he?
Alle reacties Link kopieren
Ibi, dat vind ik ECHT heel knap!

Het gekke is, ik kan nu stoppen met roken als ik zou willen

Maar dan moet ik wel eerst het pakje oproken.



Als er sigaretten liggen....dan moeten ze op!



Dus..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand me deze reclame even uitleggen...die met die spin?

Ik snap hem namelijk echt niet...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Moon had een rotdag, mijn dag was wel oke eigenlijk. Ben eindelijk weer een beetje op de rit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 08 juni 2011 @ 22:13:

Kan iemand me deze reclame even uitleggen...die met die spin?

Ik snap hem namelijk echt niet... ze hebben een stukkie weggelaten waarin de spin zo'n snoeppie eet , denk ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zit ineens te bedenken dat ik wel altijd moet poepen van sigaretten roken en ik last heb van obstipatie. Zou het als een geneesmiddel mogen dienen *lekker praatje bij een kookprogramma maar ach*



Ik zat ff ergens anders te kijken dus heb die reclame niet gezien.
haha nou mag die sabrina nomineren dat verwacht je niet
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 juni 2011 @ 22:16:

zit ineens te bedenken dat ik wel altijd moet poepen van sigaretten roken en ik last heb van obstipatie. Zou het als een geneesmiddel mogen dienen *lekker praatje bij een kookprogramma maar ach*



Ik zat ff ergens anders te kijken dus heb die reclame niet gezien.



Heb ik ook een beetje last van, of eigenlijk een beetje boel

Als ik smorgens aan de koffie met een leuk zit.....rennen naar de wc!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dat was gemeen van hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven