Er gaat weer eens wat mis op het forum.. Zelfs de reklame doet het niet meer goed. Er kwam net een zonnebloem en een vlig in beeld zonder tekst erbij..
Ja roos ik heb ook een schijtdag vandaag. Jij ook las ik ergens anders. Waarom?
Ik omdat ik veel te weinig slaap tegenwoordig, en nog wat liefdesverdriet heb. En eens met Summer om het uit te roepen tot nationale Klote dag.
doeg Moon.
Anoniem_94998
woensdag 8 juni 2011 om 22:09
zo dat zijn aardig wat verslavingen. Goh dan valt het bij mij nog mee. een paar dagen geleden kwam ik in een la een pakje sigaretten tegen wat ik gekocht had toen patrick die hersenoperatie had er zijn er maar een paar uit en zit nu heel de tijd te denken aan die sigaretten maar nog niet gepakt goed he?
quote:Summerdance schreef op 08 juni 2011 @ 22:13:
Kan iemand me deze reclame even uitleggen...die met die spin?
Ik snap hem namelijk echt niet... ze hebben een stukkie weggelaten waarin de spin zo'n snoeppie eet , denk ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_94998
woensdag 8 juni 2011 om 22:16
zit ineens te bedenken dat ik wel altijd moet poepen van sigaretten roken en ik last heb van obstipatie. Zou het als een geneesmiddel mogen dienen *lekker praatje bij een kookprogramma maar ach*
Ik zat ff ergens anders te kijken dus heb die reclame niet gezien.
Anoniem_94998
woensdag 8 juni 2011 om 22:17
haha nou mag die sabrina nomineren dat verwacht je niet
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 juni 2011 @ 22:16:
zit ineens te bedenken dat ik wel altijd moet poepen van sigaretten roken en ik last heb van obstipatie. Zou het als een geneesmiddel mogen dienen *lekker praatje bij een kookprogramma maar ach*
Ik zat ff ergens anders te kijken dus heb die reclame niet gezien.
Heb ik ook een beetje last van, of eigenlijk een beetje boel
Als ik smorgens aan de koffie met een leuk zit.....rennen naar de wc!