Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 08 juni 2011 @ 21:25:

ik bel gewoon tegelijkertijd met het kijken

Ga je al weg dan?

Er is meer Gordy on the way hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 08 juni 2011 @ 21:25:

ik bel gewoon tegelijkertijd met het kijken Dat kan niet...ik praat te hard
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 08 juni 2011 @ 21:26:

[...]



Ga je al weg dan?

Er is meer Gordy on the way hoor nee joh gek! Ik wil geen minuut van Gordy missen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 08 juni 2011 @ 21:26:

[...]



Dat kan niet...ik praat te hard degene die ik nu aan de foon heb, kijkt zelf ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nee Hells Kitchen volg ik niet echt.



En ik moet nog afwassen..
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 08 juni 2011 @ 21:27:

[...]



nee joh gek! Ik wil geen minuut van Gordy missen! Nee, jij niet.....Anne!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gordy is veeeeel leuker dan de afwas hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
komijn HOORT in chili dames...echt!
Alle reacties Link kopieren
Haha jullie zijn echt erg!!
Alle reacties Link kopieren
zo blij met de vaatwasser...start over 2 uur met draaien...
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 08 juni 2011 @ 21:30:

Haha jullie zijn echt erg!! wij?????
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 08 juni 2011 @ 21:29:

komijn HOORT in chili dames...echt!

Echt??

Komijn hoort in pitjeskaas, maar verder gebruik ik het ook echt nooit

Maar goed, ik kook ook zelden.....





Kan iemand die Sabrina alsjeblieft even een ram voor haar bakkes geven?



Moon...ik vind dat wel een klusje voor jou eigenlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 08 juni 2011 @ 21:31:

[...]



wij?????ik distancieer me van deze discussie
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 08 juni 2011 @ 21:31:

[...]



wij?????Maar wel lief
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
waarom voor mij? ik ben een heel zachtaardig bunnywunnyMoontje...ik sla nooit!





(geloven jullie me?)
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 08 juni 2011 @ 21:29:

Nee Hells Kitchen volg ik niet echt.



En ik moet nog afwassen..

De afwas staat er morgen ook nog wel

Gordy niet!



Komt je moeder morgen langs?

Komt je schoonmoeder morgen langs?

Komt de Koningin morgen langs?

Loopt de afwas eigenlijk vanzelf de keuken al uit?



Indien het antwoord op deze 4 vragen nee is....U kunt gerust blijven zitten

De wereld vergaat niet als de afwas een dagje blijft staan



*uit, de kunst van het loslaten by Sumi*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 08 juni 2011 @ 21:33:

waarom voor mij? ik ben een heel zachtaardig bunnywunnyMoontje...ik sla nooit!





(geloven jullie me?) NEE!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 08 juni 2011 @ 21:33:

waarom voor mij? ik ben een heel zachtaardig bunnywunnyMoontje...ik sla nooit!





(geloven jullie me?) nee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
. sumi
Alle reacties Link kopieren
wrom niet? omdat ik getatoo-ed ben met staal door mijn lijf? Das rascriminatie!!!



maar ok heb wel een paar robbertjes vechten op de naam staan...maar sssttt dat was in mijn bedorven brokkie tijd
Alle reacties Link kopieren
Majsjes does LIEF!!



Anne als je in de buurt woont van de plaats waar nu Iron Maiden speelt, dan breng je de vaat maar hier...



zie ben ook cryptisch
Alle reacties Link kopieren
ik doe lief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
volgens mij ben ik daar niet in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
ja maar ja maar...je geloofde me niet!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven