HELP, geen mail.Storing bij online?

08-06-2011 07:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht een super beleangrijk mailtje deze ochtend ivm een school voor mijn zoon. Moet ook direct reageren.

Nu haalt mijn mail programma mijn mail niet binnen en de webmail-pagina laadt ook al niet!

Hebben meer mensen 'online'? Hebben jullie ook dit probleem?

Internet en telefoon doen het wel gewoon....
quote:Danayla schreef op 08 juni 2011 @ 19:55:

God***, ik word er nu echt chagrijnig van! Komt me wel zo slecht uit deze storing. Een paar uurtjes oke, maar ik heb nog steeds geen mail. Hoe kan zoiets nu gebeuren? Heb dit nog nooit eerder gehoord.

50% zou weer operationeel zijn. Ja, kunnen ze mooi zeggen. Je weet toch nooit of je bij die zogenaamde 50 % zit.dit dus bedoel ik.,,,
Er komen wat ( reclame) mails binnen druppelen van nu. NIETS van wat gister binnen had moeten komen! Een mail weet ik sowieso dat die verstuurd is door iemand, maar ik verwachtte nog meer echt super belangrijke mails ( van meerdere mensen/ organisaties, waarvan ik dus niet zeker weet of die gister hadden moeten binnen komen en van sommigen ook niet het mailadres heb). Ik hoop dat alles van gister dus niet verloren is gegaan! Dan heb ik echt een probleem!
quote:Danayla schreef op 09 juni 2011 @ 06:05:

Er komen wat ( reclame) mails binnen druppelen van nu. NIETS van wat gister binnen had moeten komen! Een mail weet ik sowieso dat die verstuurd is door iemand, maar ik verwachtte nog meer echt super belangrijke mails ( van meerdere mensen/ organisaties, waarvan ik dus niet zeker weet of die gister hadden moeten binnen komen en van sommigen ook niet het mailadres heb). Ik hoop dat alles van gister dus niet verloren is gegaan! Dan heb ik echt een probleem!Mail die organisatie en vraag of ze het mailtje nogmaals kunnen versturen. Vermeld erbij dat door technische redenen bij de provider de mail verloren is gegaan. Klaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven