Naar hoeveel jaar samenwonen?
donderdag 9 juni 2011 om 21:48
quote:Summerdance schreef op 09 juni 2011 @ 21:24:
[...]
Kuz, mag ik even een nieuwsgierige vraag stellen?
Vond je dat niet gek...van altijd alleen slapen naar ineens altijd naast iemand...
Het was wel wennen, maar leuk.
We kwamen allebei bij onze ouders vandaan, niet eerst op onszelf gewoond.
We zijn in de tijd dat we samenwaren een keer een weekend weggegaan en één keer voor 1,5 week op vakantie, verder nooit samen geslapen.
Die eerste tijd was wel apart ja.
[...]
Kuz, mag ik even een nieuwsgierige vraag stellen?
Vond je dat niet gek...van altijd alleen slapen naar ineens altijd naast iemand...
Het was wel wennen, maar leuk.
We kwamen allebei bij onze ouders vandaan, niet eerst op onszelf gewoond.
We zijn in de tijd dat we samenwaren een keer een weekend weggegaan en één keer voor 1,5 week op vakantie, verder nooit samen geslapen.
Die eerste tijd was wel apart ja.
donderdag 9 juni 2011 om 21:49
Twee maanden. In die twee maanden is hij twee keer naar huis geweest, om 's avonds toch weer terug te komen. Gaat nu al drie jaar goed, maar in dit soort gevallen is het natuurlijk wel erop of eronder. Hij had ook nog een huis om eventueel op terug te vallen, dus dat scheelde ook. Moet er wel bij zeggen dat wij elkaar al veel langer kenden dan die twee maanden.
donderdag 9 juni 2011 om 21:56
donderdag 9 juni 2011 om 22:03
We woonden binnen het jaar samen. De beslissing was al na een aantal maanden, maar ik moest mijn baan opzeggen en mijn huur. We sliepen ieder weekend bij elkaar vanaf het moment dat wel elkaar hebben ontmoet en soms ook door de week.
Ach... de liefde.. we woonden op een 2 uur rijden van elkaar en reden gerust voor een avondje naar elkaar toe . Inmiddels bijna 10 jaar en twee kinderen verder.
Ach... de liefde.. we woonden op een 2 uur rijden van elkaar en reden gerust voor een avondje naar elkaar toe . Inmiddels bijna 10 jaar en twee kinderen verder.