Naar hoeveel jaar samenwonen?
donderdag 9 juni 2011 om 21:24
donderdag 9 juni 2011 om 21:28
Na 8 maanden ongeveer. Voor die tijd sliepen we al vaak bij elkaar- in begin alleen weekends, daarna steeds meer doordeweeks en op een gegeven moment, 2 maanden voor het samenwonen waren we al zelden zonder elkaar. We wonen nu alweer ruim 3 jaar samen.
Maar nu kunnen we wel weer beter zonder elkaar, wel zo goed voor ons sociale leven
Maar nu kunnen we wel weer beter zonder elkaar, wel zo goed voor ons sociale leven
donderdag 9 juni 2011 om 21:34
De 1e keer na 2 maanden, daarvoor nooit met elkaar geslapen. Na 7 jaar weer alleen.
De 2e keer na 6 maanden, daarvoor al heel vaak bij elkaar (hij meer bij mij). Na 11 jaar weer alleen.
Nu, inmiddels al weer meer dan 2 jaar aan het latten en dat bevalt ons prima. En in ieder geval niet binnen nu en 10 jaar samenwonen (waar ex van baalt, maar dat is een ander verhaal..
)
De 2e keer na 6 maanden, daarvoor al heel vaak bij elkaar (hij meer bij mij). Na 11 jaar weer alleen.
Nu, inmiddels al weer meer dan 2 jaar aan het latten en dat bevalt ons prima. En in ieder geval niet binnen nu en 10 jaar samenwonen (waar ex van baalt, maar dat is een ander verhaal..
)
donderdag 9 juni 2011 om 21:36
quote:Mayaelf schreef op 09 juni 2011 @ 21:34:
De 1e keer na 2 maanden, daarvoor nooit met elkaar geslapen. Na 7 jaar weer alleen.
)Je ex baalt ervan dat jij niet met je nieuwe vriend wil samenwonen?
)Je ex baalt ervan dat jij niet met je nieuwe vriend wil samenwonen?
donderdag 9 juni 2011 om 21:38
donderdag 9 juni 2011 om 21:41
Nooit maar ik zit te bedenken als we beiden naar het hbo gaan. Dat is over anderhalf jaar ongeveer denk ik
Zijn pas 8 maanden bij elkaar en zijn ook nog maar 19 dus we zien wel waar de tijd ons brengt. Nu het geld er niet voor beiden. En vriend woont in gelderland en ik in brabant dus
Sliepen in het begin best vaak samen waren veel bij elkaar omdat het toen ging. Ik had ook gratis OV. Dus soms elke nacht.
Nu vrijdag-Maandag
Zijn pas 8 maanden bij elkaar en zijn ook nog maar 19 dus we zien wel waar de tijd ons brengt. Nu het geld er niet voor beiden. En vriend woont in gelderland en ik in brabant dus
Sliepen in het begin best vaak samen waren veel bij elkaar omdat het toen ging. Ik had ook gratis OV. Dus soms elke nacht.
Nu vrijdag-Maandag