Naar hoeveel jaar samenwonen?

09-06-2011 21:11 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na hoeveel jaar gingen jullie samenwonen?

En hoevaak sliepen jullie voor het samenwonen bij elkaar?
Niet

We wonen niet samen, en dat gaan we ook niet doen

Nergens voor nodig

We zien elkaar in het weekend, en soms een avondje door de week

Bevalt prima!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben nooit 'naar' iets gaan samenwonen.
Samenwonen is niet naar. Het is leuk!

*flauwe modus uit*

na 3 jaar latten gingen wij samenwonen.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Het is 'na' hoeveel jaar samenwonen.

Wij gingen na ruim anderhalf jaar samenwonen.
Na een ruim jaar.

Voor de tijd sliepen we nooit samen.
Na twee jaar en een jaar later was ik blij dat het uit was.

Nu woon ik weer alleen en ben gelukkiger dan ooit.

Maar dat wilde je vast niet horen.
bij de eerste na 3 jaar, bij de 2e na 3 kwart jaar ofzo, bij de 3e na een paar maanden.

en nu? geen idee.
quote:Kuzu schreef op 09 juni 2011 @ 21:22:

Na een ruim jaar.

Voor de tijd sliepen we nooit samen.

Kuz, mag ik even een nieuwsgierige vraag stellen?

Vond je dat niet gek...van altijd alleen slapen naar ineens altijd naast iemand...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waar ligt hoeveel jaar samenwonen?

()
Bij de eerste na 5 jaar, binnen een jaar weer op mezelf. Nu na 3 jaar en nog steeds erg tevreden.
Oh en wij zijn bijna twee jaar samen en zijn nu langzamerhand aan het kijken of we ergens iets leuks kunnen vinden. Ik vermoed dat we dus over een jaar ofzo wel samenwonen.
Na 8 maanden ongeveer. Voor die tijd sliepen we al vaak bij elkaar- in begin alleen weekends, daarna steeds meer doordeweeks en op een gegeven moment, 2 maanden voor het samenwonen waren we al zelden zonder elkaar. We wonen nu alweer ruim 3 jaar samen.

Maar nu kunnen we wel weer beter zonder elkaar, wel zo goed voor ons sociale leven
Na 1,5 jaar .. voor die tijd sliepen we zo'n 4 nachten per week samen .... wonen nu ook zo'n 1,5 jaar samen, heerlijk !
Na nog geen jaar en we sliepen samen vanaf het moment dat we officieel met elkaar gingen. We zeggen altijd dat we toen al samenwoonden maar dan in twee huizen.
De 1e keer na 2 maanden, daarvoor nooit met elkaar geslapen. Na 7 jaar weer alleen.

De 2e keer na 6 maanden, daarvoor al heel vaak bij elkaar (hij meer bij mij). Na 11 jaar weer alleen.

Nu, inmiddels al weer meer dan 2 jaar aan het latten en dat bevalt ons prima. En in ieder geval niet binnen nu en 10 jaar samenwonen (waar ex van baalt, maar dat is een ander verhaal..

)
Na 3 jaar. Nu vele jaren verder

Voor die drie jaar sliepen we in het weekend alleen bij elkaar omdat hij in een andere stad studeerde en we elkaar alleen in het weekend zagen.
quote:Mayaelf schreef op 09 juni 2011 @ 21:34:

De 1e keer na 2 maanden, daarvoor nooit met elkaar geslapen. Na 7 jaar weer alleen.

De 2e keer na 6 maanden, daarvoor al heel vaak bij elkaar (hij meer bij mij). Na 11 jaar weer alleen.

Nu, inmiddels al weer meer dan 2 jaar aan het latten en dat bevalt ons prima. En in ieder geval niet binnen nu en 10 jaar samenwonen (waar ex van baalt, maar dat is een ander verhaal..

)Je ex baalt ervan dat jij niet met je nieuwe vriend wil samenwonen?
Na 8 (!) jaar. Kwam er niet eerder van i.v.m. werk en studie. Daarvoor sliepen we gemiddeld 3x/week bij elkaar.
Na 5 jaar ging ik samenwonen, maar ik was dan ook pas 16 toen we wat kregen. In het begin sliepen we in het weekend samen, daarna af en toe ook doordeweeks en op het laatst elke nacht
In mijn zomervakantie ga ik spullen verhuizen en trek ik bij m'n vriend in. We zijn dan ongeveer 3,5 jaar samen.

Nu slapen we gemiddeld 3 nachten in de week samen.
Mijn vriend en ik (27 en 30) zijn nu 9 maanden samen. De weekenden brengen we ivm afstand samen door en we zijn een keer samen op vakantie geweest. Onze bedoeling is om, als we elkaar ook na onze zomervakantie nog lief vinden, te gaan samenwonen. Het lijkt me heerlijk!
Vriend en ik zijn bijna 2,5 jaar samen, slapen drie nachten per week bij elkaar en gaan waarschijnlijk over een jaar oid samenwonen:) Kijk er echt ontzettend naar uit, eerder is niet mogelijk ivm studie.
Nooit maar ik zit te bedenken als we beiden naar het hbo gaan. Dat is over anderhalf jaar ongeveer denk ik

Zijn pas 8 maanden bij elkaar en zijn ook nog maar 19 dus we zien wel waar de tijd ons brengt. Nu het geld er niet voor beiden. En vriend woont in gelderland en ik in brabant dus

Sliepen in het begin best vaak samen waren veel bij elkaar omdat het toen ging. Ik had ook gratis OV. Dus soms elke nacht.

Nu vrijdag-Maandag
quote:JC_79_ schreef op 09 juni 2011 @ 21:36:

[...]

Je ex baalt ervan dat jij niet met je nieuwe vriend wil samenwonen? Of het is een aanstaande ex
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven