Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
quote:Akakia schreef op 09 juni 2011 @ 20:46:

Wat een lief topic dit! En dan roept men steeds maar dat de maatschappij zo verhardt. Ik zie hier het tegendeel gebeuren!

Mag ik meedoen?? Ik heb vandaag een 'wees eens extra lief voor jezelf vandaag, je doet het hartstikke goed' uitgedeeld, maar heb er nog een over. Iemand interesse?

Mocht iemand dan een goed idee hebben om even iets minder last te hebben van het schuldgevoel 'ik ben een ontaarde moeder-partner-collega-vriendin', dan houd ik me van harte aanbevolen.

je bent meer dan welkom Akakia! Die 'Wees lief voor jezelf, je doet het hartstikke goed' is denk ik zo weg!

Tja, zo'n uitgebreid schuldgevoel is lastig, het is nogal hardnekkig. Als zelfs je eigen zin van hierboven niet helpt.

Ik kan er wel een begrijpend knikje tegenaan gooien. Misschien helpt dat?

O wacht! Ik heb hier nog een wijze raad liggen:

'Beter een schuldgevoel dan een zure Smoel!' (inclusief tegeltje).

Heb je daar wat aan?
quote:2reebruineogen schreef op 08 juni 2011 @ 22:10:

[...]

Die categoriën staan in de OP Catootje. Categorie knuffel heeft bv warme, zachte, stevige etc, alnaargelang de behoefte. Verder zijn er al vele donaties gedaan en heb ik nog steeds 'De Hufter' paraat.

Hier komt de tedere knuffel: (aaaahhhh) en een héél zacht aaitje over je wang!

Ik was op zoek naar een hele waslijst

Beetje blond van cato.

cato heeft de OP beter gelezen .

Dat aaitje over me wang vindt ik wel heel fijn Ree

Wil jij ook een knufje van Catootje?

Vast wel .

Catoo aait even over je haar en geef je een zoentje op je wang
Die schuldgevoel-oppepper is goeehoeed! Nou en dan heb je natuurlijk ook nog "Dat gevoel mag je best eens hebben, want dan ken je ook het gevoel dat je een goede moeder-collega-vriendin-partner bent". Dan word je weer even bewust gemaakt en ga je je best doen voor je naasten en dan voel jij je gelukkig en dat straal je uit en krijg je alle positiefs terug!
Mag ik ze allemaal? Heb ik wel nodig...

Maandag een miskraam gehad, wat een k*tmanier is om er achter te komen dat ik zwanger was... Al weet ik met mijn verstand dat het beter is, en dat vriend en ik eigenlijk niet de middelen hebben om voor een kindje te zorgen, dan nog... Vandaag de hele dag met migraine op bed gelegen, en nu die eindelijk over is, kan ik voorlopig niet meer slapen, want de hele dag op bed gelegen...

Dus ik voel me enorm zielig
quote:catootje71 schreef op 09 juni 2011 @ 21:29:

[...]

Ik was op zoek naar een hele waslijst

Beetje blond van cato.

cato heeft de OP beter gelezen .

Dat aaitje over me wang vindt ik wel heel fijn Ree

Wil jij ook een knufje van Catootje?

Vast wel .

Catoo aait even over je haar en geef je een zoentje op je wang Oef, Catootje. Dat aaitje in combinatie met die knuffel en dat zoentje! Hoe doe je het toch!
quote:Waldorf114 schreef op 09 juni 2011 @ 22:02:

Die schuldgevoel-oppepper is goeehoeed! Nou en dan heb je natuurlijk ook nog "Dat gevoel mag je best eens hebben, want dan ken je ook het gevoel dat je een goede moeder-collega-vriendin-partner bent". Dan word je weer even bewust gemaakt en ga je je best doen voor je naasten en dan voel jij je gelukkig en dat straal je uit en krijg je alle positiefs terug! ij-zer-sterk!
quote:Alynia schreef op 09 juni 2011 @ 22:07:

Maandag een miskraam gehad, wat een k*tmanier is om er achter te komen dat ik zwanger was... Al weet ik met mijn verstand dat het beter is, en dat vriend en ik eigenlijk niet de middelen hebben om voor een kindje te zorgen, dan nog... Vandaag de hele dag met migraine op bed gelegen, en nu die eindelijk over is, kan ik voorlopig niet meer slapen, want de hele dag op bed gelegen...

Dus ik voel me enorm zielig Ach gos meid nou toch. Dat is heftig. Een miskraam hakt er in hoe je het ook wendt of keert en hoe de omstandigheden ook zijn. Ik zeg: laat eerst het verdriet, verwarring en je kloten voelen maar lekker de vrije loop. Dan komt dat relativeren later vanzelf wel weer. Dat hoeft nu nog niet hoor. Je krijgt een hele reeks: , klopjes op je rug, aai over je bol en ik stop je lekker in. Doet gordijnen nog een beetje dichter (want licht moet je nu niet hebben) en zet een glaasje water naast je bed.
quote:Alynia schreef op 09 juni 2011 @ 22:07:

Dus ik voel me enorm zielig

Een knuffel, een arm-om-je-schouder en een aai-over-je-bol.

En verder een kop avondthee en iets wat goed is voor je lijf, kies maar: douchen/in bad/massage/warme kruik....
quote:spuka schreef op 09 juni 2011 @ 22:23:

[...]

Een knuffel, een arm-om-je-schouder en een aai-over-je-bol.

En verder een kop avondthee en iets wat goed is voor je lijf, kies maar: douchen/in bad/massage/warme kruik....Of gewoonn die laatste 3 allemaal! voor Alynia
Dank jullie... Ik moest het vooral even kwijt geloof ik, want dat is even lastig in mijn omgeving. Niemand die wist dat ik zwanger was (ikzelf ook niet, achteraf had ik het aan allerlei dingen kunnen merken, maar dat is achteraf)

Sjonge, zit nu alweer de ogen uit mijn hoofd te huilen. Ik kruip toch maar lekker mijn bed in...
Kruip lekker in bed! En geef toe aan hoe je je voelt! Het is helemaal niet erg. Je moet dit verwerken en emoties uiten hoort daar nou eenmaal bij... Dan zal je zien dat het straks weer beter gaat.. Sterkte, meis!
quote:Alynia schreef op 09 juni 2011 @ 22:36:

Dank jullie... Ik moest het vooral even kwijt geloof ik, want dat is even lastig in mijn omgeving. Niemand die wist dat ik zwanger was (ikzelf ook niet, achteraf had ik het aan allerlei dingen kunnen merken, maar dat is achteraf)

Sjonge, zit nu alweer de ogen uit mijn hoofd te huilen. Ik kruip toch maar lekker mijn bed in...Doe maar lekker je bed inkruipen. En huil inderdaad maar de ogen uit je kop hoor. Dat is uiteindelijk beter. Nu gevoel, straks verstand.
Mag ik er ook eentje?

Met een hij is een lul erbij.

En doe je ook verzoekjes? Voor iemand anders die er ook eentje kan gebruiken. Met een aai over haar bolletje
Knuffel voor jou yellow.

en voor Alynia, meid wat vreselijk voor je. Veel sterkte met het verwerken, ik weet hoeveel pijn het doet.

ik wil ook een knufje, ben de hele avond bezig geweest met een baby musje die ik in mijn tuin vond, ben bezig geweest hem in leven te houden en hij is toch overleden.

Besefte dat hij net zo groot was geworden als mijn gestorven kindje.
Rogue lieverd toch
quote:rogue_25 schreef op 09 juni 2011 @ 23:26:

Knuffel voor jou yellow.

en voor Alynia, meid wat vreselijk voor je. Veel sterkte met het verwerken, ik weet hoeveel pijn het doet.

ik wil ook een knufje, ben de hele avond bezig geweest met een baby musje die ik in mijn tuin vond, ben bezig geweest hem in leven te houden en hij is toch overleden.

Besefte dat hij net zo groot was geworden als mijn gestorven kindje. .Je hebt dat zeker verdient want je hebt je best gedaan !
En daarbij doel ik natuurlijk op de knuff els
Dank je wel meiden, jullie zijn lief, knuffels terug.

Ja ik heb echt mijn best gedaan, heb hem zitten voeren enzo, kruik opgewarmd, maar helaas. Hij ligt nu begraven onder de pruimenboom in de tuin.

Ga nu maar slapen, mijn werk zit erop. Hoop dat het morgen een betere dag word. Ook voor jou Yellow.
Ik wil ook wel een knuffel

Heb even een doordraai moment
quote:neurogenesis schreef op 09 juni 2011 @ 23:36:

Ik wil ook wel een knuffel

Heb even een doordraai momentAlsjeblieft .
Dank je
Neuro
quote:neurogenesis schreef op 09 juni 2011 @ 23:39:

Dank je Niks te danken .
quote:_yellowlove_ schreef op 09 juni 2011 @ 23:19:

Mag ik er ook eentje?

Met een hij is een lul erbij.

En doe je ook verzoekjes? Voor iemand anders die er ook eentje kan gebruiken. Met een aai over haar bolletje

Tuurlijk mag je er eentje yellow:

En hij is een ongelofelijke lul! Ik kan het niet laten, ik doe de 'Wat een hufter! je bent véél beter af zonder hem!' er ook weer even bij. daar heb ik hier een hele stapel van liggen.

verzoekjes kunnen altijd. Hierbij de verzoeks en een aai over haar bolletje.
Yellow en hij is een lul!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven