Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Is inderdaad erg triest Inad, misschien gaan ze wel bij de 27die club horen, ik zie ze nog wel gaan iig.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Kess schreef op 19 januari 2008 @ 12:46:

Respect voor Starrenkieker hoor! Kots wegpoetsen uit auto is vast niet zijn favoriete bezigheid. Was je al op weg naar Vish toen ze niet lekker werd? Dat wordt dus lekker plakdagje voor jullie.Ja was al in P. Moest dus nog 15 minuten terug in de auto met zielig meisje. En stank
Voor de rest veel poep en pies gemist hier zie ik

Ik snap die Amy Winehouse echt niet. Die laatste videoclip, Valerie geloof ik, ziet ze er toch echt wel goed uit.
Daar zit ze zelf toch niet in?
Ken de clip niet maar ze is nu dus blond. Zie ook wel foto's dat ze nog geen tatoos heeft en een heerlijk frisse bolle toet heeft, wat een aftakeling.
Tony speelt bij de buren. Ben net met Vito naar de hema geweest. Wat kun je daar van opknappen zeg, na een walchelijke nacht. Zijn jullie ook verslaafd aan nieuwe rompertjes?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik geloof dat ik zelf ok over mijn nek zou gaan, Star. Zo lang in de kotslucht hou ik niet uit!
Loretta is De Mol. Punt.
Stretchie Hemarompers rule!!!

www.integratietest.nl

Ik ben 98.75% geintegreerd.
95,82%

Zal wel door de erwtensoep komen. Die lust ik niet.
Loretta is De Mol. Punt.
Oohh heerlijk, snert van gister, ymmuie!!!
Ik vind die poesjes echt heel erg, mag ik dat even zeggen
Het diner van vanavond!!!

quote:Vishnu schreef op 19 januari 2008 @ 15:19:

Ik vind die poesjes echt heel erg, mag ik dat even zeggen Ja he?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Eowynn_ schreef op 19 januari 2008 @ 14:32:

Daar zit ze zelf toch niet in?

Whoehahaha vandaar dat ze er wel goed uitziet dan

Ik dacht dat het dat eerste grietje was wat zong.
Oh leuk leuk, even test doen.

Kots weer terug helaas hier.
96.94% ook hier geen erwtensoep.
99,99%
Wooow, Mirjam

Ik ga t zo doen, eerst hartig taartje (prefab van de AH ) eten, met salader erbij. Net op kraambezoek geweest. Was heel erg leuk. Zo grappig, ken de papa uit uitgaansleven (ehm, voormalig uitgaansleven that is ) en nu is t een echte superlieve papa die z'n vrouw de hort op stuurt met vriendinnen en zelf bij zoontje blijft.

Even belangrijke vraag over volgende week: hoe laat gaat iedereen? Ik heb namelijk als ik wil sóchtends iets, maar als iedereen sóchtends komt (lukt niet met die ' grr) dan kom ik ook gewoon vroeg. Maar als iedereen s'middags (hey nu lukt t wel) komt dan zeg ik joecheeee

Ik ga trouwens a.s. vrijdag uit!!! Met de kersverse papa en jongere zus. Chica blijft bij oma.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vergeet bijna heel belangrijke vraag:

Pep, hoe ging t vandaag?? Heb aan je gedacht
Je hebt als je wilt 's ochtends iets...hmmmm....is het een lekkere vent?
Jaaaa Pep, is het allemaal gelukt meis?
Nee hoor, Star, lang niet zo spannend. Is soort reismarkt waar moeder elk jaar praatje houdt en ga er al 3 jaar elk jaar heen met Chica. Beetje gekke hapjes uitproberen, foto's kijken van verschillende landen enzo. Markt is altijd heel mooi gemaakt, echt ingericht als al die landen, per hoekje. Maar een keer missen ook niet erg. Zou t heel jammer vinden om te komen op een moment dat de anderen alweer weg zijn dus afstemmen wel leuk. Of vind je dat te druk? Hele theehuis tegelijkertijd op de Thee is, eh, rekenen, even voor t gemak zonder partners eerst: 15 mensen (kinderen meegerekend) en met partner zelfs ehmm.. ehmm 19. Weet niet of iedereen komt natuurlijk, maar kan sowieso best druk worden als gene die komen tegelijk komen.

Nu eerst Chica op bed mikken.
Blegh! Zoontje van vriendin viert dus toch zaterdag zijn verjaardag. En daar kan ik echt niet omheen. Wil ik ook niet omheen, maar vind het heel jammer dat verjaardag van Ceetje dan dus niet lukt. Zullen we echt, echt, echt heel snel met zijn allen afspreken? Please?
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaa, meeten meeten meeeeten

Hoe laat ga jij naar Ceetje, Vish?

Ik ga proberen wat aan boekjesgedoe te doen. Ik ben zo aardslui, echt vreselijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven