Hoe vaak gebeurt dat nou?
vrijdag 10 juni 2011 om 12:32
Struikelen over een losse veter?
Ik vroeg me dit net af. Ik ben even een rondje gaan lopen in mijn pauze. Toen ik weer naar binnen wilde gaan zie ik een meneer met krukken aankomen. Ik zie dat zijn veter los zit. Ik zeg dat tegen hem en heb de veter even voor hem gestrikt. Zou toch lullig zijn als hij nu zou struikelen over de veter van de enige schoen die hij nog aan heeft (ander zat in gips).
Maar hoe vaak struikel je nou over een losse veter? Ik nog nooit.
Wat je je op een vrijdagmiddag al niet kan afvragen he?
Ik vroeg me dit net af. Ik ben even een rondje gaan lopen in mijn pauze. Toen ik weer naar binnen wilde gaan zie ik een meneer met krukken aankomen. Ik zie dat zijn veter los zit. Ik zeg dat tegen hem en heb de veter even voor hem gestrikt. Zou toch lullig zijn als hij nu zou struikelen over de veter van de enige schoen die hij nog aan heeft (ander zat in gips).
Maar hoe vaak struikel je nou over een losse veter? Ik nog nooit.
Wat je je op een vrijdagmiddag al niet kan afvragen he?
vrijdag 10 juni 2011 om 13:13
vrijdag 10 juni 2011 om 13:14
Ik ben al vaak over mijn broek gestruikeld en ook over mijn eigen veters. Ik ben van muren en hekken afgevallen. Van mijn fiets en ook van de trap. Ik klapte met mijn brommer tegen een bmw en van zulke gekke dingen allemaal. Dat ik nog nooit wat gebroken heb is mij een raadsel?? Alleen waren mijn armen heel vaak zwaar gekneusd..
vrijdag 10 juni 2011 om 13:16
vrijdag 10 juni 2011 om 13:17
quote:kirsten77 schreef op 10 juni 2011 @ 13:09:
Wat ik dan wel vorige week nog heb gehad (en dat is echt heel dom) kijken in een pak vla hoeveel er nog in zit, en het dan in mijn oog gieten.
Ik zie het helemaal voor me
Of een glas cola in je linkerhand hebben en dan op je horloge kijken hoe laat het is
Veters ben ik echt nog nooit over gestruikeld!
Wat ik dan wel vorige week nog heb gehad (en dat is echt heel dom) kijken in een pak vla hoeveel er nog in zit, en het dan in mijn oog gieten.
Ik zie het helemaal voor me
Of een glas cola in je linkerhand hebben en dan op je horloge kijken hoe laat het is
Veters ben ik echt nog nooit over gestruikeld!
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 10 juni 2011 om 14:43
quote:Zespri79 schreef op 10 juni 2011 @ 13:54:
Niet gevallen over een losse veter wel als kind regelmatig met een losse veter in de ketting van de fiets gelopen of veter om de trapper heen.. ---> gevolg keihard op je bek gaan
Ik heb er nog een litteken op mijn knie van toen ik als kind keihard op de stoeprand gevallen was !
Ik draag nu uitsluitend teenslippers en schoenen zonder veters
Man had ook een goeie actie, kijken waarom de spuitbus met zwarte lak niet meer spuit....
Kon de opticien de spetters van z'n lens afbrabben.
Niet gevallen over een losse veter wel als kind regelmatig met een losse veter in de ketting van de fiets gelopen of veter om de trapper heen.. ---> gevolg keihard op je bek gaan
Ik heb er nog een litteken op mijn knie van toen ik als kind keihard op de stoeprand gevallen was !
Ik draag nu uitsluitend teenslippers en schoenen zonder veters
Man had ook een goeie actie, kijken waarom de spuitbus met zwarte lak niet meer spuit....
Kon de opticien de spetters van z'n lens afbrabben.
vrijdag 10 juni 2011 om 14:48
quote:iris1969 schreef op 10 juni 2011 @ 13:23:
Of dat je op de zoom van je rok gaat staan terwijl je de trap oploopt en dan dus in je onderbroek staat .Ja. Of dat je een spijkerbroek hebt met omgeslagen pijpen en dat je dan bij het aflopen van de trap met je hak in de pijp van je andere been blijft hangen...
Of dat je op de zoom van je rok gaat staan terwijl je de trap oploopt en dan dus in je onderbroek staat .Ja. Of dat je een spijkerbroek hebt met omgeslagen pijpen en dat je dan bij het aflopen van de trap met je hak in de pijp van je andere been blijft hangen...
vrijdag 10 juni 2011 om 14:50
Ik ben al eens van een deurmat afgevallen, enkel gekneust. Over een bezemsteel gestruikeld, elleboog gebroken.
Veter rondom de trapper, vallen en weer een elleboog gebroken. Bij mijn ouders met keldertrap en al naar beneden gegleden, beide bovenbenen vanaf de heup tot de knie blauw......
Neehoor, ik ben geen kluns. Dingen overkomen me gewoon.
Veter rondom de trapper, vallen en weer een elleboog gebroken. Bij mijn ouders met keldertrap en al naar beneden gegleden, beide bovenbenen vanaf de heup tot de knie blauw......
Neehoor, ik ben geen kluns. Dingen overkomen me gewoon.
vrijdag 10 juni 2011 om 18:17
quote:ravyna schreef op 10 juni 2011 @ 14:48:
[...]
Ja. Of dat je een spijkerbroek hebt met omgeslagen pijpen en dat je dan bij het aflopen van de trap met je hak in de pijp van je andere been blijft hangen...Ohhh ik ben dus niet de enige! Hoevaak ik zo niet al gevallen ben, van een stenen trap en al af....
[...]
Ja. Of dat je een spijkerbroek hebt met omgeslagen pijpen en dat je dan bij het aflopen van de trap met je hak in de pijp van je andere been blijft hangen...Ohhh ik ben dus niet de enige! Hoevaak ik zo niet al gevallen ben, van een stenen trap en al af....