Hoe vaak gebeurt dat nou?

10-06-2011 12:32 50 berichten
Struikelen over een losse veter?

Ik vroeg me dit net af. Ik ben even een rondje gaan lopen in mijn pauze. Toen ik weer naar binnen wilde gaan zie ik een meneer met krukken aankomen. Ik zie dat zijn veter los zit. Ik zeg dat tegen hem en heb de veter even voor hem gestrikt. Zou toch lullig zijn als hij nu zou struikelen over de veter van de enige schoen die hij nog aan heeft (ander zat in gips).

Maar hoe vaak struikel je nou over een losse veter? Ik nog nooit.

Wat je je op een vrijdagmiddag al niet kan afvragen he?

Ik struikel

Totaal aantal stemmen: 23

Nooit (48%)
Altijd (13%)
Soms (39%)
quote:kirsten77 schreef op 10 juni 2011 @ 13:09:

Wat ik dan wel vorige week nog heb gehad (en dat is echt heel dom) kijken in een pak vla hoeveel er nog in zit, en het dan in mijn oog gieten. Als dat gefilmd was was dat een hit op You Tube geworden!
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog nooit over een veter gestruikeld. Als ik merk dat ie loszit, dan ga ik iets anders lopen zodat ik er niet over kan struikelen (soms geen zin of geen plek om 'm weer vast te strikken). Gewoon doorlopen, lijkt mij ook geen goed idee, het is wel een kwestie van opletten.
Ik ben al vaak over mijn broek gestruikeld en ook over mijn eigen veters. Ik ben van muren en hekken afgevallen. Van mijn fiets en ook van de trap. Ik klapte met mijn brommer tegen een bmw en van zulke gekke dingen allemaal. Dat ik nog nooit wat gebroken heb is mij een raadsel?? Alleen waren mijn armen heel vaak zwaar gekneusd..
Ik heb geen veter nodig om te struikelen, dat doe ik over niks al. Standaard zwachtel bij me op vakantie (daar gebeurt het vaker dan thuis) gelukkig kan ik na de zwachtel wel weer verder lopen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Verder weleens van de trap gevallen (en daardoor 2 fijne littekens op mijn knie, lelijk), nog nooit op een hark gaan staan, nog nooit tegen glazen deur gelopen.

Ik brand en snijd me wel vaak.
Erover struikelen zie ik niet vaak gebeuren nee.

Wel dat je er zelf met je andere voet op gaat staan, of dat een ander erop gaat staan. Als je dan weg wil lopen val je ja.

Of je veter komt tussen de trappers/spaken van je fiets, ook héél vervelend!
quote:Ratteke schreef op 10 juni 2011 @ 12:54:

[...]

Tuurlijk Ste_, ik wil héél graag de hemel in geprezen worden om mijn onbaatzuchtige aktie... Nou, bij deze: wat aardig van je!
quote:kirsten77 schreef op 10 juni 2011 @ 13:09:

Wat ik dan wel vorige week nog heb gehad (en dat is echt heel dom) kijken in een pak vla hoeveel er nog in zit, en het dan in mijn oog gieten.

Ik zie het helemaal voor me

Of een glas cola in je linkerhand hebben en dan op je horloge kijken hoe laat het is

Veters ben ik echt nog nooit over gestruikeld!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:prulletje schreef op 10 juni 2011 @ 13:16:

Of je veter komt tussen de trappers/spaken van je fiets, ook héél vervelend! En dat je op dat moment net probeert om af te stappen omdat je telefoon gaat.
quote:Olijfje_ schreef op 10 juni 2011 @ 13:17:

[...]

Veters ben ik echt nog nooit over gestruikeld!Jij hebt niet zo veel nodig om te struikelen toch?
Over een veter ben ik nog nooit gestruikeld, maar ik ben wel eens van een stoepje van een paar centimeter gevallen en heb toen mijn been gebroken en er is ook wel eens door een auto over mijn voet gereden omdat ik weer eens niet goed oplette.
Of dat je op de zoom van je rok gaat staan terwijl je de trap oploopt en dan dus in je onderbroek staat .
quote:boterblommetje schreef op 10 juni 2011 @ 13:20:

[...]

Jij hebt niet zo veel nodig om te struikelen toch? Ssstttt
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik liep pas tegen een glazen deur aan, hoe lomp kan je zijn
quote:iris1969 schreef op 10 juni 2011 @ 13:23:

Of dat je op de zoom van je rok gaat staan terwijl je de trap oploopt en dan dus in je onderbroek staat .Hoe lang moet die rok dan wel niet zijn?

Of dat je op de zoom van je rok gaat staan terwijl je de trap oploopt en dan dus in je onderbroek staat . Erg genant... maar wel grappig
quote:boterblommetje schreef op 10 juni 2011 @ 13:11:

[...]

ik moest hier zo hard lachen dat de hond gewoon kwam kijken wat er aan de hand was..
Niet gevallen over een losse veter wel als kind regelmatig met een losse veter in de ketting van de fiets gelopen of veter om de trapper heen.. ---> gevolg keihard op je bek gaan
Wat d8 je van een losse veter die om je trapper heen wikkelt :( .. En dan val je áltijd naar de kant waar je voet vast zit...
Niet over een veter gestruikeld. Maar mij rok heeft weleens vastgezeten tussen de treden toen ik met de roltrap naar beneden moest vanaf het perron. Was wel een klein beetje genant toen ik beneden kwam...
quote:Zespri79 schreef op 10 juni 2011 @ 13:54:

Niet gevallen over een losse veter wel als kind regelmatig met een losse veter in de ketting van de fiets gelopen of veter om de trapper heen.. ---> gevolg keihard op je bek gaan

Ik heb er nog een litteken op mijn knie van toen ik als kind keihard op de stoeprand gevallen was !

Ik draag nu uitsluitend teenslippers en schoenen zonder veters

Man had ook een goeie actie, kijken waarom de spuitbus met zwarte lak niet meer spuit....

Kon de opticien de spetters van z'n lens afbrabben.
Nog nooit zelf gevallen, maar ik krijg altijd wel de kriebels als ik het bij anderen zie! Brrrrrrrrr! Zie ze in gedachten dan al een smak maken :S

Of dat je op de zoom van je rok gaat staan terwijl je de trap oploopt en dan dus in je onderbroek staat .Ja. Of dat je een spijkerbroek hebt met omgeslagen pijpen en dat je dan bij het aflopen van de trap met je hak in de pijp van je andere been blijft hangen...
Ik ben al eens van een deurmat afgevallen, enkel gekneust. Over een bezemsteel gestruikeld, elleboog gebroken.

Veter rondom de trapper, vallen en weer een elleboog gebroken. Bij mijn ouders met keldertrap en al naar beneden gegleden, beide bovenbenen vanaf de heup tot de knie blauw......

Neehoor, ik ben geen kluns. Dingen overkomen me gewoon.
quote:ravyna schreef op 10 juni 2011 @ 14:48:

[...]

Ja. Of dat je een spijkerbroek hebt met omgeslagen pijpen en dat je dan bij het aflopen van de trap met je hak in de pijp van je andere been blijft hangen...Ohhh ik ben dus niet de enige! Hoevaak ik zo niet al gevallen ben, van een stenen trap en al af....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven