Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ik zou vandaag gemaild worden ,maar nee ,ik heb nog geen mail gehad.Ik word hier zó nerveus van.

Anders mail ik hem morgen zelf wel even ,maar de nervositeit en de stress (die ik toch al had omdat dit -waarschijnlijk erg moeilijke-gesprek al eerder gepland was) worden er niet minder om .
Augustus, een dikke en een aaitje over je bolletje en een welgemeend komt wel goed schatje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Is de schommelstoel nog in gebruik? ik wil hem graag reserveren voor Frizzy, samen met de extra zachte zakdoekjes, de knuffelige poes en meerdere brede uithuilschouders
En nog een hele dikke knuffel, een paar kilo moed, een doos kracht en een grote brok steun voor Ibi
quote:noa schreef op 10 juni 2011 @ 21:22:

Hee Roos, het heeft hartstikke geregend. Dank allen.

haha mooi zo!

Bedankt voor de knuffels en schouder om me heen. Lief topic!
quote:poppedotje schreef op 10 juni 2011 @ 21:44:

En nog een hele dikke knuffel, een paar kilo moed, een doos kracht en een grote brok steun voor Ibinou moet ik weer huilen. Dank je pop voor de lieve woorden!
fijn Noa!
in de aanbieding,

schouder om op uit te huilen,

plekje op de bank met thee en chocolaatjes

En een berg knuffels.

* om even niet aan mijn eigen gedoe te denken *
Ik vraag niet snel om iets, maar nu kan ik wel wat steun gebruiken. Gisteren en vandaag de beruchte blauwe envelop gekregen en we moeten héél erg veel betalen. En dat kan niet. Want we hebben een hele hoge energie rekening gehad en moeten een maand vooruit betalen van de hypotheek. Dus als iemand nog een zakje geld heeft staan? Mag ik die dan? Want ik weet bij God niet waar ik het vandaan moet halen.

IBI, van mij krijg je ook een dikke hug lieverd
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juni 2011 @ 21:45:

[...]

nou moet ik weer huilen. Dank je pop voor de lieve woorden!
en ik heb voor wollig ding een luisterend oor en afleiding
Ratteke, ik heb helaas geen geldboompje, maar ben wel met stekjes bezig, wil je er daar eentje van?
Bedankt Sgaapje voor je donatie.

Bij deze krijg jij een heerlijke zachte brede schouder, om lekker tegenaan te liggen, zal ik nog even door je zachte vachtje kroelen?

Ik heb ook nog een "je weet me te vinden" voor je

quote:Ratteke schreef op 10 juni 2011 @ 21:49:

Ik vraag niet snel om iets, maar nu kan ik wel wat steun gebruiken. Gisteren en vandaag de beruchte blauwe envelop gekregen en we moeten héél erg veel betalen. En dat kan niet. Want we hebben een hele hoge energie rekening gehad en moeten een maand vooruit betalen van de hypotheek. Dus als iemand nog een zakje geld heeft staan? Mag ik die dan? Want ik weet bij God niet waar ik het vandaan moet halen.

IBI, van mij krijg je ook een dikke hug lieverd och lieverd geen zak geld hier over voor je. Wat shit zeg weet je zeker dat het wel klopt allemaal? Toch ook een knuffel van mij
Ach Ratteke, dat is echt zuur

Geld heb ik niet over, maar hier heb je een dosis moed om te bellen naar de belastingdienst.

Geldzorgen zijn echt heel vervelend.

Kijk je het nog wel even na? ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze moesten betalen maar dat het terug te betalen bedrag niet klopte. echt even bellen hoor!
Een knuffel.. Nee dankje.. Maar een super harde uitgebreide rug, arm/hand en voet massage heb ik zo hard nodig!! Heb deze week echt veel op een vervelende bureau stoel gezeten en te lang heen en weer geraced op toren hoge hakken... Pffff dat zou echt mijn weeken redden ( en niet zo'n suffe masage maar echt op je aller hardst zodat mijn botjes ervan kraken )
"stuurt een shiatsumasseur naar Kikietje toe"
quote:augustusbloem schreef op 10 juni 2011 @ 21:38:

Ik zou vandaag gemaild worden ,maar nee ,ik heb nog geen mail gehad.Ik word hier zó nerveus van.

Anders mail ik hem morgen zelf wel even ,maar de nervositeit en de stress (die ik toch al had omdat dit -waarschijnlijk erg moeilijke-gesprek al eerder gepland was) worden er niet minder om .

Na, zit je daar helemaal mentaal voorbereid, dat is balen zeg.

Dit soort dingen moeten ook echt gebeuren als ze gepland staan. De tandarts moet ook bwv niet zeggen ' komt u morgen maar terug voor die wortelkanaalbehandeling, ik heb nu geen tijd meer'. Tsss. Sterkte met wachten en een
quote:poppedotje schreef op 10 juni 2011 @ 21:42:

Is de schommelstoel nog in gebruik? ik wil hem graag reserveren voor Frizzy, samen met de extra zachte zakdoekjes, de knuffelige poes en meerdere brede uithuilschoudersDie schommelstoel staat nog bij Bartolomeus, maar ik heb die schommelbank nog, die stuur ik even door. Ik heb hier superzachte zakdoekjes met mentholgeur, erg lekker. En ik doe van die brede 'Dynasty' schoudervullingen in mijn blouse om lekker op uit te huilen.
Ikbenik/Ibi, Ik raak de draad een beetje kwijt. maar had ik jou die doos 'verwenmomentjes' in meeneemverpakking nog gestuurd? Ze zijn erg goed! Voor de zekerheid stuur ik je nog zo'n doos (beter méé dan om verlegen, of niet dan?)
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 10 juni 2011 @ 21:48:

in de aanbieding,

schouder om op uit te huilen,

plekje op de bank met thee en chocolaatjes

En een berg knuffels.

* om even niet aan mijn eigen gedoe te denken *Dank je wel voor de donatie! Ik denk dat je die bank zo vol hebt zitten! Slim trouwens maar laat je het wel weten als je zelf het eea nodig hebt?
quote:Ratteke schreef op 10 juni 2011 @ 21:49:

IBI, van mij krijg je ook een dikke hug lieverd Oe, geldzorgen is moeilijk, dat grijpt je bij de strot. Een dikke . Inderdaad, misschien wel goed om na te gaan of het wel klopt.
quote:rosanna08 schreef op 10 juni 2011 @ 21:53:

Ratteke, ik heb helaas geen geldboompje, maar ben wel met stekjes bezig, wil je er daar eentje van?

Daar zou ik al zó mee geholpen zijn

En ik ga idd dinsdag bellen, dit is niet leuk meer.

(wat een heerlijk topic!)
quote:kikietje schreef op 10 juni 2011 @ 22:01:

Een knuffel.. Nee dankje.. Maar een super harde uitgebreide rug, arm/hand en voet massage heb ik zo hard nodig!! Heb deze week echt veel op een vervelende bureau stoel gezeten en te lang heen en weer geraced op toren hoge hakken... Pffff dat zou echt mijn weeken redden ( en niet zo'n suffe masage maar echt op je aller hardst zodat mijn botjes ervan kraken )

Ik kan dat zelf niet Kikietje, maar stuur even zo'n zwarteband japanse masseuse naar je toe. Hopelijk knap je daar van op.

Een paar Birkenstock sandalen valt denk ik wel aan te komen hier, maar weet niet zeker of je daar op zit te wachten?
quote:2reebruineogen schreef op 10 juni 2011 @ 22:30:

[...]

Na, zit je daar helemaal mentaal voorbereid, dat is balen zeg.

Dit soort dingen moeten ook echt gebeuren als ze gepland staan. De tandarts moet ook bwv niet zeggen ' komt u morgen maar terug voor die wortelkanaalbehandeling, ik heb nu geen tijd meer'. Tsss. Sterkte met wachten en een Dankjewel .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven