twee liefdes...........nieuw topic...
vrijdag 20 juli 2007 om 11:41
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
donderdag 17 januari 2008 om 10:05
Josephien, wat doet liefde rare dingen met mensen he? Zoals jouw nr. 1 je op zal vangen, zo zou mijn nr. 1 ook kunnen reageren, mij opvangen. Mijn nr. 1 is zo'n lieve man. En toch he?.... dan snap ik mezelf weer niet, ik kies niet, ik kan het niet, ik wil het niet, zoals eerder deze week geschreven, ik ben een struisvogel.
Daarom vind ik het ook zo vreselijk knap dat velen die hier meeschrijven dit wel kunnen, wel die keuze hebben gemaakt, gedwongen of ongedwongen.
Face, ik zie het niet als inbreken hier hoor, het is fijn om ook eens de andere kant van het verhaal te lezen.
Heel erg veel sterkte allemaal!
x Knipoogje
Daarom vind ik het ook zo vreselijk knap dat velen die hier meeschrijven dit wel kunnen, wel die keuze hebben gemaakt, gedwongen of ongedwongen.
Face, ik zie het niet als inbreken hier hoor, het is fijn om ook eens de andere kant van het verhaal te lezen.
Heel erg veel sterkte allemaal!
x Knipoogje
donderdag 17 januari 2008 om 16:53
De uren gaan nu tellen. Straks heb ik geen nr. 2 meer. Alleen nog in mijn hart. Omdat ik het heel druk had op mijn werk was het goed te doen. Maar nu thuis, biggelen de tranen me toch over de wangen. Nr. 1 en de kids zijn erg lief voor me. Vanavond nr. 2 aan de telefoon, zijn stem voor het laatst en dan het moment dat we op moeten hangen. Vreselijk. Allemaal sterkte en ik hoop dat degenen die nog niet wat begonnen zijn met een nr. 2 door dit verhaal de beslissing nemen om het ook niet te doen. Want echt, het levert zoveel verdriet op. Achterom kijkend kan ik niets anders zeggen dan dat al de mooie momenten niet opwegen tegen het verdriet dat we hier allemaal van gehad hebben en in mijn geval nu nog hebben. Liefs, J.
donderdag 17 januari 2008 om 17:09
donderdag 17 januari 2008 om 19:05
Bedankt voor jullie steun. Heb het nodig nu. Nr. 1 is heel lief voor me, maar ik kan het toch bijna niet hebben dat hij me nu aanraakt. Wat kan liefhebben toch wanhopig zijn. Nr. 2 weet nog helemaal niet wat hem boven het hoofd hangt. Hij heeft vanavond eerst een zakelijke bespreking. Als hij klaar is, stuurt hij een sms en kan ik hem bellen. Verstandelijk gezien weet ik dat dit goed is en dat de pijn vervaagt, alleen het gevoel he. Dat schreeuwt keihard nee tegen deze beslissing. Maar als het vervaagt komen gevoel en verstand vast meer op 1 lijn. Daar hopen we dan maar op. Hoorde net een tekst: we share nothing but yesterday. Dat wordt het dus.....
donderdag 17 januari 2008 om 19:31
Jospehien hele, hele grote HUG!!!!!
Pfff... als bij mij nu al tranen zijn bij het lezen van je berichtjes..... hoe moet jij je dan met die emoties om gaan? Je verstand heeft gewonnen, je gevoelens en emoties liggen aan de oppervlakte, ai....... hoe vreselijk moeilijk dit!!! Als ik je op de één of andere manier kan steunen in de toekomst (en ik denk dat voor iedereen hier geldt) laat het weten dan he?
Ik denk aan je, heel erg veel sterkte, al drukken deze woorden te weinig uit wat ik je eigenlijk zeggen wil.
Tja... twee liefdes, het kan vreselijk mooi zijn, maar ook zo vreselijk veel verdriet opleveren.
Ik hoop dat het een mooi gesprek wordt met nr. 2, dat jullie alles nog één keer naar elkaar kunnen uitspreken, dat je elkaar begrijpt over het waarom?
Liefde is ook elkaar loslaten.....
Hele grote knuffel, knipoogje
Pfff... als bij mij nu al tranen zijn bij het lezen van je berichtjes..... hoe moet jij je dan met die emoties om gaan? Je verstand heeft gewonnen, je gevoelens en emoties liggen aan de oppervlakte, ai....... hoe vreselijk moeilijk dit!!! Als ik je op de één of andere manier kan steunen in de toekomst (en ik denk dat voor iedereen hier geldt) laat het weten dan he?
Ik denk aan je, heel erg veel sterkte, al drukken deze woorden te weinig uit wat ik je eigenlijk zeggen wil.
Tja... twee liefdes, het kan vreselijk mooi zijn, maar ook zo vreselijk veel verdriet opleveren.
Ik hoop dat het een mooi gesprek wordt met nr. 2, dat jullie alles nog één keer naar elkaar kunnen uitspreken, dat je elkaar begrijpt over het waarom?
Liefde is ook elkaar loslaten.....
Hele grote knuffel, knipoogje
donderdag 17 januari 2008 om 21:13
Jullie zijn een warm bad voor me. Wat zou het eigenlijk leuk zijn om een keer in real life een wijntje met elkaar te drinken. Ben wel heel benieuwd naar jullie. Intussen ligt m'n 06 naast me en wacht ik op het laatste smsje. Ben op dit moment redelijk rustig. Dat wisselt af met enorme huilbuien. In afwachting van het telefoontje heb ik net mijn hele geschiedenis op dit forum nog eens nagelezen. Euforie, twijfel, verdriet, alles zie je terug. Ook mensen die hier verdwenen zijn. Ben benieuwd hoe het met ze gaat. Marlies bijv., als je nog meeleest, hoe is het bij jou?
Nogmaals heel erg bedankt voor al jullie steun. Sorry dat ik nu even niet op jullie reageer. xx
Nogmaals heel erg bedankt voor al jullie steun. Sorry dat ik nu even niet op jullie reageer. xx
donderdag 17 januari 2008 om 21:51
Josephien,
Ik hoop dat je de kracht vindt dit af te sluiten, ik weet maar al te goed dat dit nog wel de nodige tijd zal nemen.
Ook hoop ik dat je het met n1 weer helemaal krijgt zoals je wil, wees zuinig op hem, zoals hij hierop gereageerd heeft; chapeau!
Maar ook voor jou chapeau met het beslissen om te breken met nr2, dit zal niet makkelijk geweest zijn!
X teKa
Ik hoop dat je de kracht vindt dit af te sluiten, ik weet maar al te goed dat dit nog wel de nodige tijd zal nemen.
Ook hoop ik dat je het met n1 weer helemaal krijgt zoals je wil, wees zuinig op hem, zoals hij hierop gereageerd heeft; chapeau!
Maar ook voor jou chapeau met het beslissen om te breken met nr2, dit zal niet makkelijk geweest zijn!
X teKa
donderdag 17 januari 2008 om 22:00
Josephien: Vanavond geluisterd op de Ipod van mijn dochter, moest aan je denken!
OLD TEARS- ILSE DE LANGE
Walking that line,saying I'm fine
Thought I kicked you off my mind long ago
Thought you tore me apart when you broke my heart
I never,ever,ever let it show
I can't keep this storm inside me anymore
I can't stop this rain that's got to poor
Chorus:
I'm crying old tears
The dam is breaking after all these years
And you know what: I don't care
I don't care who sees me cry
I've been so strong
But there's no way that I can move on
No. this pain will never disappear
Until I cry this old tears
Just the little things
The sound of your name
I start to feel this ache inside my soul
I try to lock it all in, push it al down
It's just so hard to keep it in control
I could fill the ocean baby, I'm so blue
The only way that I'll get over losing you..
Hang in!!
X Stranger
OLD TEARS- ILSE DE LANGE
Walking that line,saying I'm fine
Thought I kicked you off my mind long ago
Thought you tore me apart when you broke my heart
I never,ever,ever let it show
I can't keep this storm inside me anymore
I can't stop this rain that's got to poor
Chorus:
I'm crying old tears
The dam is breaking after all these years
And you know what: I don't care
I don't care who sees me cry
I've been so strong
But there's no way that I can move on
No. this pain will never disappear
Until I cry this old tears
Just the little things
The sound of your name
I start to feel this ache inside my soul
I try to lock it all in, push it al down
It's just so hard to keep it in control
I could fill the ocean baby, I'm so blue
The only way that I'll get over losing you..
Hang in!!
X Stranger
donderdag 17 januari 2008 om 22:48
Josephien, deze is voor jou, van mijn favorieten Clouseau..
Vaarwel ...
Nu de lichten langzaam doven
En de nacht ons overvalt
Zoek ik niet naar mooie woorden
Want ik weet wat komen zal
Morgen scheiden onze wegen
Morgen staan we weer alleen
Veel kan ik jou niet meer geven
Maar neem dit mee
Vaarwel, weet ik zal je missen
Vaarwel, ook al doet het pijn
Vaarwel, laat de tijd beslissen
Vaarwel en denk nog eens aan mij
Nog maar pas waren wij vreemden
Vol geheimen voor elkaar
Maar we vonden wat we zochten
In elke blik, in elk gebaar
Niemand van ons kan voorspellen
Wat het leven verder biedt
Maar ik kan je wel vertellen
Ik vergeet jou niet
teKa
Vaarwel ...
Nu de lichten langzaam doven
En de nacht ons overvalt
Zoek ik niet naar mooie woorden
Want ik weet wat komen zal
Morgen scheiden onze wegen
Morgen staan we weer alleen
Veel kan ik jou niet meer geven
Maar neem dit mee
Nog maar pas waren wij vreemden
Vol geheimen voor elkaar
Maar we vonden wat we zochten
In elke blik, in elk gebaar
Niemand van ons kan voorspellen
Wat het leven verder biedt
Maar ik kan je wel vertellen
Ik vergeet jou niet
teKa
donderdag 17 januari 2008 om 23:23
Wat zijn jullie allemaal lief. Heel erg bedankt daarvoor. Het is over, uit. Vanavond met nr. 2 gesproken. Hij was heel erg begripvol. Had het al aan zien komen. Hij vond het ook een verstandige keuze, wetende dat ik mijn kinderen, maar iig het respect van mijn kinderen zou verliezen als ik hiermee door zou gaan. Hij denkt dat dit niet voor eeuwig is. Dat we elkaar weer een keer zien, spreken. Hij vindt ook dat nr. 1 en ik ons best voor elkaar moeten gaan doen. Het een kans geven. En dan maar zien wat de tijd brengt. We hebben uitgesproken dat we van elkaar houden, dat we soulmates zijn, maar dat het nu niet kan. Hij zal ook geen contact meer opnemen. Het was een heel fijn gesprek. Hij vindt ook dat nr. 1 dit verdient nu die heeft laten zien te kunnen veranderen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, kan ik nr. 2 vergeten of iig een plekje geven in een laatje dat je af en toe open maakt en met een glimlach naar kijkt of blijft het verdriet. Nr. 2 zegt dat ik het een kans moet geven en dat dit niet lukt als er een hypotheek op mijn relatie rust met nr. 1 in de vorm van nr. 2. Als het heftigste verdriet wat afgenomen is, zal ik energie steken in het opbouwen van mijn relatie met nr. 1. Ik hoop dat ik over een half jaar kan zeggen, het is goed zo. En als dat niet zo is hebben zowel nr. 1 als ik alles geprobeerd, toch? En dan ben ik het respect van mijn kinderen niet kwijt. Want die zijn toch het belangrijkste in mijn leven, belangrijker dan welke man dan ook. Ben geloof ik met mijn 8e glas wijn bezig. Erg he? Maar had mezelf voorgenomen me vanavond te bezatten om de pijn wat te verdoven. Nogmaals heel erg bedankt allemaal. Dat doet me goed. Veel liefs, J.
vrijdag 18 januari 2008 om 12:43
Hallo allemaal, een hele tijd niks laten horen door familie omstandigheden die niks met nr1 en nr2 te maken hebben.
Josephien, ik begrijp zo goed hoe je je voelt. De reactie van jou nr2 lijkt erg op die van mijn nr2. Ik weet hoe moeilijk het is. Ik hou nog steeds van nr2, kan hem niet vergeten en denk constant aan hem. Mijn nr1 weet dit en heeft het hier ook moeilijk mee. Ik weet niet of dit ooit over zal gaan. Mijn nr1 is nog steeds begrijpend en geduldig maar ik begrijp dat dat niet eeuwig zal duren. Maar ik kan niet tegen hem liegen en zeggen dat ik over nr2 heen ben. En ook als ik zou liegen zou hij voelen dat dit niet zo is.
Ik heb geen goede raad voor je. Voor mezelf denk ik dat als het gevoel voor nr1 niet terug komt ik toch een punt achter onze relatie moet zetten want het is niet eerlijk hem aan het lijntje te houden terwijl mijn hart bij iemand anders ligt. Ik weet niet wat er zal gebeuren. Heel veel sterkte nu.
Josephien, ik begrijp zo goed hoe je je voelt. De reactie van jou nr2 lijkt erg op die van mijn nr2. Ik weet hoe moeilijk het is. Ik hou nog steeds van nr2, kan hem niet vergeten en denk constant aan hem. Mijn nr1 weet dit en heeft het hier ook moeilijk mee. Ik weet niet of dit ooit over zal gaan. Mijn nr1 is nog steeds begrijpend en geduldig maar ik begrijp dat dat niet eeuwig zal duren. Maar ik kan niet tegen hem liegen en zeggen dat ik over nr2 heen ben. En ook als ik zou liegen zou hij voelen dat dit niet zo is.
Ik heb geen goede raad voor je. Voor mezelf denk ik dat als het gevoel voor nr1 niet terug komt ik toch een punt achter onze relatie moet zetten want het is niet eerlijk hem aan het lijntje te houden terwijl mijn hart bij iemand anders ligt. Ik weet niet wat er zal gebeuren. Heel veel sterkte nu.
vrijdag 18 januari 2008 om 13:14
Muril, de wijn was een zegen. Wonder boven wonder goed geslapen en geen kater. Voel me nu heel mat.
Flamenco, ik vond onze verhalen sowieso al veel op elkaar lijken. Ben ook heel benieuwd of het gevoel voor nr. 1 terug komt. Heb nu vooral een maatjesgevoel. Ik hoop dat er een dag komt dat ik blij ben als hij 's avonds uit zijn werk komt. Hij verdient het dat ik echt van hem houd. Ik begrijp je als je zegt dat je mss toch uit elkaar wilt als dat gevoel niet terug komt. Ik denk dat ik ook op deze manier zou handelen. Allen veel sterkte.
Flamenco, ik vond onze verhalen sowieso al veel op elkaar lijken. Ben ook heel benieuwd of het gevoel voor nr. 1 terug komt. Heb nu vooral een maatjesgevoel. Ik hoop dat er een dag komt dat ik blij ben als hij 's avonds uit zijn werk komt. Hij verdient het dat ik echt van hem houd. Ik begrijp je als je zegt dat je mss toch uit elkaar wilt als dat gevoel niet terug komt. Ik denk dat ik ook op deze manier zou handelen. Allen veel sterkte.
vrijdag 18 januari 2008 om 16:14
Hallo allemaal...
Wou ook nog even wat van me laten horen. Heb niet alles bijgelezen want heb het drukdruk..Ben net met een nieuwe baan begonnen en heb sinds deze week een iegen stekkie.
Zoals jullie weten liggen mijn nr 1 en ik in scheiding. Ik heb die keuze gemaakt omdat het niet goed ging en mijn nr 2 meer voor mij een nr 1 is geworden. Daardoor kon ik niet meer getrouwd blijven met mijn nr 2 en 3 mensen ongelukkig maken. Voor ons was dit de hjuiste keuze, voor allemaal eigenlijk wel.
Vooralsnog heb ik de keuze gemaakt om straks alleen met mijn zoontje te gaan wonen. Wil eerst mijn eigen ik weer terugvinden en tot rust komen. De afgelopen maanden is er zo ontzettend veel gebeurt ook op familie gebied.
Mijn nr 2 heb ik veel gezien. En mijn nr 1 heeft door dat er wat tussen ons is. Hij heeft laten doorschemeren dat we zijn zegen hebben mocht er wat tussen ons groeien.
Straks komt er een tijd dat we mijn nr 1 gaan vertellen dat er wat tussen ons gegroeid is. Zal niet zo lang meer duren.
Ik wil graag voor nr 1 het allerbeste. Hij is de vader van mijn kind en daardoor zijn we samen gebonden. Maar ook door ons verleden.
Op dit moment hebben we een hele goede vriendschap, kunnen het beter vinden als voor die tijd samen. Denk ook doordat ik de keuze gemaakt heb om te scheiden en eerlijk te zeggen dat ik niet meer van hem houdt iig niet meer zoals ik het hoor te doen.
Voor jullie allen een dikek knuffel en enorm veel sterkte voor de mensen die het nodig hebben. Weet hoe verwarrend en rot het voelt maar weet ook hoe het voelt als je uiteindelijk een keuze gemaakt hebt. Ben 13 jaar bij mijn nr 1 geweest.
Wou ook nog even wat van me laten horen. Heb niet alles bijgelezen want heb het drukdruk..Ben net met een nieuwe baan begonnen en heb sinds deze week een iegen stekkie.
Zoals jullie weten liggen mijn nr 1 en ik in scheiding. Ik heb die keuze gemaakt omdat het niet goed ging en mijn nr 2 meer voor mij een nr 1 is geworden. Daardoor kon ik niet meer getrouwd blijven met mijn nr 2 en 3 mensen ongelukkig maken. Voor ons was dit de hjuiste keuze, voor allemaal eigenlijk wel.
Vooralsnog heb ik de keuze gemaakt om straks alleen met mijn zoontje te gaan wonen. Wil eerst mijn eigen ik weer terugvinden en tot rust komen. De afgelopen maanden is er zo ontzettend veel gebeurt ook op familie gebied.
Mijn nr 2 heb ik veel gezien. En mijn nr 1 heeft door dat er wat tussen ons is. Hij heeft laten doorschemeren dat we zijn zegen hebben mocht er wat tussen ons groeien.
Straks komt er een tijd dat we mijn nr 1 gaan vertellen dat er wat tussen ons gegroeid is. Zal niet zo lang meer duren.
Ik wil graag voor nr 1 het allerbeste. Hij is de vader van mijn kind en daardoor zijn we samen gebonden. Maar ook door ons verleden.
Op dit moment hebben we een hele goede vriendschap, kunnen het beter vinden als voor die tijd samen. Denk ook doordat ik de keuze gemaakt heb om te scheiden en eerlijk te zeggen dat ik niet meer van hem houdt iig niet meer zoals ik het hoor te doen.
Voor jullie allen een dikek knuffel en enorm veel sterkte voor de mensen die het nodig hebben. Weet hoe verwarrend en rot het voelt maar weet ook hoe het voelt als je uiteindelijk een keuze gemaakt hebt. Ben 13 jaar bij mijn nr 1 geweest.
zaterdag 19 januari 2008 om 10:11
Josephien, sorry dat ik nu pas reageer, maar eerder geen gelegenheid gehad.
Tussen de regels door lees is dat het goed is, dat je een heel erg fijn gesprek met nr. 2 hebt gehad, dat jullie het samen hebben kunnen afsluiten. Wat zal het vreselijk moeilijk geweest zijn om uiteindelijk afscheid te nemen, de hoorn op de haak te leggen. Schrijf lekker van je af! Er zullen heel veel moeilijke momenten komen, wees sterk, probeer te blijven staan achter je beslissing. Misschien is het nog onrustig, wil je toch steeds je mail checken, kijk je toch op je telefoon of er toch niet een smsje is, het zal wel minder worden, maar toch... Hoe gaat het nu met je? Hoe reageert nr. 1 en de kinderen?
Flamenco, liefde kan zo vreselijk diep zitten, dat kan je niet zomaar uit je hoofd zetten. Toch denk ik dat uiteindelijk nr. 2 een plekje in je hart krijgt, een heel speciaal plekje. Die liefde zal niet overgaan, dat hoeft ook niet. Ik denk dat uiteindelijk nr. 2 niet meer steeds in je gedachten zal zijn, het kost tijd, heel erg veel tijd.
Of er genoeg liefde is voor nr. 1, de tijd zal het leren. Je kunt iets niet dwingen, wat er niet is, is er niet. Je kunt er wel je best voor doen, maar ook voor nr. 1 geldt, je kunt de knop niet aan- of uitzetten.
Claartje, ook jij hebt een keuze gemaakt, wat vreselijk fijn dat je nr. 1 en jij het nu zo goed met elkaar kunnen vinden. Dat is een lichtpuntje in deze moeilijke periode voor je. Ik hoop voor je dat je je leven weer op de rails krijgt. Het lijkt erop dat je nr. 1 en je nr. 2 je daar allebei in steunen.
Hier is nr. 1 zo vreselijk lief voor me, lijkt wel of hij steeds liever wordt, hij is zo bezorgd, verrast me. Dat is niets voor hem. Ik neem het maar zoals het komt en geniet ervan. Nr. 2 heel weinig gesproken van de week, ik mis hem. Straks eerst maar even een mailtje sturen.
Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte!!!! Hug!!!
x Knipoogje
Tussen de regels door lees is dat het goed is, dat je een heel erg fijn gesprek met nr. 2 hebt gehad, dat jullie het samen hebben kunnen afsluiten. Wat zal het vreselijk moeilijk geweest zijn om uiteindelijk afscheid te nemen, de hoorn op de haak te leggen. Schrijf lekker van je af! Er zullen heel veel moeilijke momenten komen, wees sterk, probeer te blijven staan achter je beslissing. Misschien is het nog onrustig, wil je toch steeds je mail checken, kijk je toch op je telefoon of er toch niet een smsje is, het zal wel minder worden, maar toch... Hoe gaat het nu met je? Hoe reageert nr. 1 en de kinderen?
Flamenco, liefde kan zo vreselijk diep zitten, dat kan je niet zomaar uit je hoofd zetten. Toch denk ik dat uiteindelijk nr. 2 een plekje in je hart krijgt, een heel speciaal plekje. Die liefde zal niet overgaan, dat hoeft ook niet. Ik denk dat uiteindelijk nr. 2 niet meer steeds in je gedachten zal zijn, het kost tijd, heel erg veel tijd.
Of er genoeg liefde is voor nr. 1, de tijd zal het leren. Je kunt iets niet dwingen, wat er niet is, is er niet. Je kunt er wel je best voor doen, maar ook voor nr. 1 geldt, je kunt de knop niet aan- of uitzetten.
Claartje, ook jij hebt een keuze gemaakt, wat vreselijk fijn dat je nr. 1 en jij het nu zo goed met elkaar kunnen vinden. Dat is een lichtpuntje in deze moeilijke periode voor je. Ik hoop voor je dat je je leven weer op de rails krijgt. Het lijkt erop dat je nr. 1 en je nr. 2 je daar allebei in steunen.
Hier is nr. 1 zo vreselijk lief voor me, lijkt wel of hij steeds liever wordt, hij is zo bezorgd, verrast me. Dat is niets voor hem. Ik neem het maar zoals het komt en geniet ervan. Nr. 2 heel weinig gesproken van de week, ik mis hem. Straks eerst maar even een mailtje sturen.
Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte!!!! Hug!!!
x Knipoogje
zaterdag 19 januari 2008 om 15:59
Claartje, hoop dat het heel goed met je gaat. Wens je veel geluk in deze nieuwe situatie.
Knipoogjes, geniet ervan meid, als ik het terug kon draaien zou ik het denk ik ook doen hoewel ik er niet aan moet denken wat er zou gebeuren als nr. 1 het zou ontdekken. Einde verhaal denk ik. Ook ik had destijds toen het nog geheim was veel aandacht van nr. 1, alsof hij onbewust iets in de gaten had.
Hier gaat het op en af. Heb een hele mooie kaart voor hem gekocht met een tekst ter afscheid, een dvd voor zijn verjaardag en mijn lievelingsboek. Dat was het dan. Maar net als hij kan ik haast niet geloven dat we elkaar nooit meer zullen zien. Time will tell. Intussen wil nr. 1 graag dat ik iets zoek dat me afleid. Paard, hond, saxefoon. Tja. Eerst maar eens wat rust zien te vinden. Want het is erg onrustig in mijn hoofd. En ook het weer werkt niet mee.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. x
Knipoogjes, geniet ervan meid, als ik het terug kon draaien zou ik het denk ik ook doen hoewel ik er niet aan moet denken wat er zou gebeuren als nr. 1 het zou ontdekken. Einde verhaal denk ik. Ook ik had destijds toen het nog geheim was veel aandacht van nr. 1, alsof hij onbewust iets in de gaten had.
Hier gaat het op en af. Heb een hele mooie kaart voor hem gekocht met een tekst ter afscheid, een dvd voor zijn verjaardag en mijn lievelingsboek. Dat was het dan. Maar net als hij kan ik haast niet geloven dat we elkaar nooit meer zullen zien. Time will tell. Intussen wil nr. 1 graag dat ik iets zoek dat me afleid. Paard, hond, saxefoon. Tja. Eerst maar eens wat rust zien te vinden. Want het is erg onrustig in mijn hoofd. En ook het weer werkt niet mee.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. x
zaterdag 19 januari 2008 om 16:11
quote:Knipoogjes schreef op 19 januari 2008 @ 10:11:
liefde kan zo vreselijk diep zitten, dat kan je niet zomaar uit je hoofd zetten. Toch denk ik dat uiteindelijk nr. 2 een plekje in je hart krijgt, een heel speciaal plekje. Die liefde zal niet overgaan, dat hoeft ook niet. Ik denk dat uiteindelijk nr. 2 niet meer steeds in je gedachten zal zijn, het kost tijd, heel erg veel tijd.
Knipoogje, wat zeg je het weer mooi. Als ik mijn eigen berichtjes teruglees lijkt het net of ik al over mijn nr2 heen ben maar dat is dus absoluut niet zo. Ik denk iedere dag, meerdere malen op een dag aan hem en droom er nog steeds over hoe het zou zijn om een relatie te hebben met hem. Maar het verdriet, het radeloze gevoel dat je krijgt als je denkt dat je elkaar nooit meer zult zien, het huilen bij ieder liefdesliedje op de radio, dat soort dingen bedoelde ik.
Die liefde voor elkaar, die zal inderdaad nooit overgaan, dat weet ik ook van hem.
liefde kan zo vreselijk diep zitten, dat kan je niet zomaar uit je hoofd zetten. Toch denk ik dat uiteindelijk nr. 2 een plekje in je hart krijgt, een heel speciaal plekje. Die liefde zal niet overgaan, dat hoeft ook niet. Ik denk dat uiteindelijk nr. 2 niet meer steeds in je gedachten zal zijn, het kost tijd, heel erg veel tijd.
Knipoogje, wat zeg je het weer mooi. Als ik mijn eigen berichtjes teruglees lijkt het net of ik al over mijn nr2 heen ben maar dat is dus absoluut niet zo. Ik denk iedere dag, meerdere malen op een dag aan hem en droom er nog steeds over hoe het zou zijn om een relatie te hebben met hem. Maar het verdriet, het radeloze gevoel dat je krijgt als je denkt dat je elkaar nooit meer zult zien, het huilen bij ieder liefdesliedje op de radio, dat soort dingen bedoelde ik.
Die liefde voor elkaar, die zal inderdaad nooit overgaan, dat weet ik ook van hem.
zaterdag 19 januari 2008 om 16:31
Het gaat heel goed met me,
er is veel gebeurd en veranderd.
Maar soms breek ik, loopt alle energie uit mijn lijf en ben ik helemaal stuk.
Zoals nu.
Bij ieder gevoelig woord komen de emoties naar buiten en zit het erg hoog.
Gelukkig weet ik dat die momenten erbij horen en nog vaker terugkomen.
Wat een strijd!
er is veel gebeurd en veranderd.
Maar soms breek ik, loopt alle energie uit mijn lijf en ben ik helemaal stuk.
Zoals nu.
Bij ieder gevoelig woord komen de emoties naar buiten en zit het erg hoog.
Gelukkig weet ik dat die momenten erbij horen en nog vaker terugkomen.
Wat een strijd!
zaterdag 19 januari 2008 om 17:44
Josephien, een laatste houvast: die kaart, die dvd, dat boek (Zout op je lijf?). Het echte afscheid, echt het laatste contact. Wat een tranen, wat een verdriet. Je wilt het vasthouden, in je hoofd zal je dat zeker nog wel doen voorlopig. Ik kan me voorstellen dat je eerst rust in je hoofd moet hebben om daarna pas afleiding te zoeken. Rust, even het hoofd schoon: ik zoek dat met lange strandwandelingen, juist met dat slechte weer, juist met veel wind.
Heel erg veel sterkte!!! Hug!!!(By the way: ik heb het boek besteld, was alleen nog tweedehands te krijgen.)
Muril, ook bij jou zit je liefde zo diep. Uit liefde hebben jullie elkaar losgelaten, onthoudt dat! Je hebt het uit liefde gedaan. Je nr. 2 zal altijd speciaal blijven, dan kan ook niet anders. Ik hoop voor je dat de pijn minder zal worden, dat je over een tijd(je) met een glimlach aan nr. 2 kunt denken, zonder pijn. Hug!!!
Doorelkaargeschud, wat fijn om weer eens van je te horen. Je schrijft: soms breek ik, emoties zitten aan de oppervlakte. Huil, laat het gaan, soms helpt dat. Ik weet dat kan niet altijd, je kunt niet altijd je gevoelens en emoties tonen. Maar verstop ze niet, duw ze niet weg!!! Schrijf het van je af in die schitterende gedichten van je.
Ik neem aan dat je met name moeite heb met je liefde voor nr. 2. Jullie zien elkaar helemaal niet meer toch, hebben helemaal geen contact meer?
Ook jij heel erg veel sterkte!!! Hug!!
Ai.... twee liefdes, ik zit nog aan de goede kant, maar als ik zo de verhalen allemaal lees.... is dit verdriet mijn voorland? Ik hoop van niet, aan de andere kant weet ik het wel, maar wil er niet aandenken.
x Knipoogje
Heel erg veel sterkte!!! Hug!!!(By the way: ik heb het boek besteld, was alleen nog tweedehands te krijgen.)
Muril, ook bij jou zit je liefde zo diep. Uit liefde hebben jullie elkaar losgelaten, onthoudt dat! Je hebt het uit liefde gedaan. Je nr. 2 zal altijd speciaal blijven, dan kan ook niet anders. Ik hoop voor je dat de pijn minder zal worden, dat je over een tijd(je) met een glimlach aan nr. 2 kunt denken, zonder pijn. Hug!!!
Doorelkaargeschud, wat fijn om weer eens van je te horen. Je schrijft: soms breek ik, emoties zitten aan de oppervlakte. Huil, laat het gaan, soms helpt dat. Ik weet dat kan niet altijd, je kunt niet altijd je gevoelens en emoties tonen. Maar verstop ze niet, duw ze niet weg!!! Schrijf het van je af in die schitterende gedichten van je.
Ik neem aan dat je met name moeite heb met je liefde voor nr. 2. Jullie zien elkaar helemaal niet meer toch, hebben helemaal geen contact meer?
Ook jij heel erg veel sterkte!!! Hug!!
Ai.... twee liefdes, ik zit nog aan de goede kant, maar als ik zo de verhalen allemaal lees.... is dit verdriet mijn voorland? Ik hoop van niet, aan de andere kant weet ik het wel, maar wil er niet aandenken.
x Knipoogje
zondag 20 januari 2008 om 14:27
Knipoogjes, het boek heet Zout op mijn huid van Benoite Groult en is gewoon via de boekhandel te verkrijgen. Hoop dat je het net zo mooi vindt als ik. Ik heb er voor m'n nr. 2 een opdracht in geschreven. Mis hem zo, ben nu zolder aan het opruimen. Vanmorgen met mijn dochter zwemmen. Die zoekt ook dingen om me af te leiden. Lief he? Ik hoop echt voor je dat onze verhalen niet jouw voorland zijn. Geniet meid!!!!
zondag 20 januari 2008 om 15:59
Bedoelde ik ook Zout op mijn huid, even verkeerd getypt Ik laat het zeker weten wat ik van het boek vond hoor!
Lief van je dochter om je op deze manier te helpen om je gedachten af te leiden. Volgens mij heb jij een grandioos gezin!!!
Ik geniet ook hoor Josephien, ik heb ze nog die twee liefdes. Een aantal dingen heb ik geleerd hier op het forum, daar hoop ik mijn voordeel mee te doen.
x Knipoogje
Lief van je dochter om je op deze manier te helpen om je gedachten af te leiden. Volgens mij heb jij een grandioos gezin!!!
Ik geniet ook hoor Josephien, ik heb ze nog die twee liefdes. Een aantal dingen heb ik geleerd hier op het forum, daar hoop ik mijn voordeel mee te doen.
x Knipoogje