Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Berteke, de beloofde decant met Vie de Château gaat straks op de bus, ik hoop dat je hem morgen of overmorgen hebt.
Goedemorgen dames,

Berteke bedankt meis ! Met miep kan ik vandaag weer naar de DA, ik ga zometeen even bellen, ik dacht dat de shurft ellende over was zag er ook goed uit, maar nu zag ik zaterdagavond, bij haar andere oortje binnen-in een witig kortstje, ik dacht niet meteen panieken! maar zondag ochtend en nu net ook gekeken nog steeds niet weg en ook weer krabben, dus ik denk dat ze wat anders krijgt ? nou gaat allemaal lekker prijzig worden op deze manier! Hoop dat het opgelost word, want ik wil niet dat ze lijdt! Ik houd jullie op de hoogte.

Gisteren was ik in: Boss-intense.

Vandaag ga ik in: Thierry mugler-Angel innocent.

Fijne dag !

X
Goedemorgen ,

Girl,wat heb je allemaal gehad voor je B-Day? Je ruikt lekker vandaag .Sterkte met Miep bij de D.A.!

Heyjij ,ik heb een proefje van Taylor van Womanity ,Vond het ook een vreemde aparte geur ,de eerste keer toen ik het droeg .

Gisteren voor het douchen weer opgedaan,vond het toch wel lekker .

Omgeving veel minder ,zelfs stinken .

Taylor,gefeliciteerd met je nieuwe Rituals spulletjes !

Berteke , Fijn dat het steun gaf ,de dienst !

Raar maar waar. Had mijn Coco M aan dochter gegeven omdat ik hem niet echt lekker vond . Nu net opgespoten ,maar toch wel weer erg lekker ,dus we doen er weer samen mee .

Wordt een mooie dag ,dus genieten allemaal

groetjes

Plom
Goedemorgen,

In PG13 Brulure de Rose - Parfumerie Generale vandaag.

Raar is dat he Plom, dat heb ik ook met Coco M..de ene keer kan ik deze goed goed hebben, en een andere keer staat het me enorm tegen.

Girl sterkte met Miep.

Fijne zonnige dag!!
Goedemorgen,

Girl, sterkte straks!

Taylor, je ruikt heerlijk!

Vandaag in Frapin 1697 Parfum Absolu - Frapin, dit is toch wel mijn favoriete geur op dit moment, Bertrand Duchaufour maakt geweldige geuren, ben helemaal fan van die man.

Fijne dag!

Goedemorgen,

Nou ben geweest, ze heeft weer een prik gekregen en ene ampul in haar nekje, nu moet ze volgende week even ter controlle komen, dus, dat doen we dan maar. Zolang zij niet schurft-vrij is kan ik geen 2e zeugje erbij zetten, en dat vind ik zo lullig voor Miep, aangezien het een knager is die smaen wil zijn, dus tsja.... Ben wel al bezig met zoeken naar een 2e leukerd voor haar, dan is ze als ze straks beter is gezellig samen en kunnen ze mij en Dipdapje crazy maken

Plom, dat is idd vreemd he! maar ik heb dat wel eens bij: REM, soms denk ik lekker en soms denk ik getverdemmeke, ligt dan toch aan je gemoed of zo ??

Ik heb een Basversterker gekregen en geld.

Vandaag ga ik in: Kenzo-summer.

Fijne dag,

X
Goedemorgen,

Balen Girl dat het nog niet goed gaat met Miep, sterkte

In Youth Dew- Estee Lauder vandaag

Fijne dag!
Hoi hoi ,

Girl en Taylor ,ik denk dat het misschien aan hormonen ligt ofzo ?.Geen idee,maar wel vreemd .Zo op een kaartje vind ik het altijd prima ruiken ,maar op mijn huid ruikt hij ook dan anders .

Girl,hopelijk nu een beter resultaat met Miep ,je zal ongetwijfeld leeglopen met die kosten .

Vandaag in White Musk olie en bodylotion van Bodyshop .

Fijne dag ,

Liefs

Plom
Goedemiddag dames,

Girl, ik hoop dat Miep snel beter wordt. Ik heb vroeger ook cavia's gehad, ze zijn zo gezellig!

Plom, dat kan zeker iets hormonaals zijn hoor, dat een geur de ene keer beter tot zijn recht komt op je huid dan de andere keer.

Vandaag nog geen geur, ik verwacht een pakketje.

Fijne dag!

Enigma, hoe was jullie weekje Barcelona?

Hopeful, is jouw pakketje er al? Volgens mij wacht je nu al zo'n zes weken?
Hoi hoi

Enigma, ik ben ook benieuwd hoe jullie weekje is bevallen! En ben je nog tegen lekkere geuren aangelopen??

Ik heb ook dat de geur bij mij de ene dag heel lekker kan ruiken en dan de andere dag weer totaal niet. Vooral Enslaved van Roja Dove heeft dat effect op mijn huid. De ene ruikt het verrukkelijk en de andere keer word ik misselijk van die geur..

Girl, arme Miep, ik hoop dat ze snel opknapt. Dit is ook niets. En een speelmaatje is wel zo leuk voor ze denk ik altijd, daarom hebben wij ook vier katten. Is gezellig voor ze denken wij dan (ik kan gewoon geen nee zeggen tegen kittens )

Ik was vandaag weer in Passionate van Boadicea The Victorious, blijft heerlijk. Ook veel complimentjes gehad.

Ik krijg morgen hopelijk 150 van Profumi del Forte binnen.

Head notes: Bergamot, Orange, Rock Rose, Leaves of Violet.

Heart notes: Sandal, Patchouli, Cedar wood.

Base notes: White Musk, Amber, Tonka bean, Vanilla.

Ik ken de geur nog niet, maar de geur schijnt te lijken op Teint de Neige, alleen dan minder 'cloying' en met patchouli en roos. Ben heel benieuwd! Hoop dat de post mee werkt

Fijne avond nog!
Berteke, klinkt goed, een geur die lijkt op Teint de Neige! Ik kreeg in de namiddag je pakketje en zit nu lekker te genieten van Baume du Doge.

Prachtige creatie van Bertrand, dank je wel, ben er heel blij mee!
Goedemorgen meiden,

Dank jullie wel voor de sterkte wensen voor Miep!

Ik heb gisteren dettol gekocht zo''n flesje die je zelf moet verdunnen, ik ga straks haar reiskooi en huiskooi ermee schoon maken, beetje ziten googlen en dit schijnt goed te ontsmetten, aangezien ik van gewone bleek ziek word. Als het goed is desinfecteer ik de bak dan goed, neem ook haar ruif mee etc etc.... dus ik zal m''n best voor haar doen.

Ze heeft nog veel jeuk, helaas, en ze kan daardor haar draai niet vinden, gistern lag ze maar heen en weer te draaien op mijn schoot, ik heb haar maar in haar kooi gezet want ze wilde niet echt bij mij liggen. Vanmorgen was ze wel blij, ik was bezig in de keuken en jahoor uwieuwieuwieeeeeeeeeeeeeeee whahahahaha, zo funny. Ze eet gelukkig prima, maar ze is dus maandag gewogen en weegt nu 370 voor 12 weken ? ik heb even de richtlijnen gelezen op gewicht voor cavia''s maar een zeugje van 12 moet al minstens boven de 500 gram zitten.... De dierenarts zag geen zorgen aangezien in 5 weken toch zo''n 10 gram per week aangekomen is, dus ja....

De kosten lopen idd behoorlijk op zo! ik heb geen spijt van Miep ze is een kanjer, ik heb wel spijt dat ik het beest daar heb gekocht en dat er zo makkelijk werd over gedaan van: dan ruil je haar toch bleghhhh!, wat nou ruilen !! Ik kijk er wel naar uit een 2e vriendinnetje voor haar erbij, word hier bijna een studente/meiden woning, we zijn straks met 4 meiden whahahaa, dat word dan maar iedere dag macaroni en patat, lekker makkelijk en goedkoop hahahhaa. Zodra het andere mormel erbij is, zet ik foto's neer op hyves en facebook.

Berteke, benieuwd naar jou geur als hij idd op teint de neige lijkt wauw!! want die is lekkerrrrrrrrrr !

Plom jij rook zalig meis !!! mmmmmmm ik wil nog steeds de bodylotion ervan, mischien kan ik straks even kijken, want ik ga vandaag samen met een vriend nieuwe muziek instalatie halen, aangezien we 26 juni en optreden hebben en dus wel perfect geluid willen hebben nu maar hopen dat mijn hand meewerkt en stem whahahhahaa.

Nou houd jullie op de hoogte met Mieppppp.

Liefs

X

Ohhhh... ik ga vandaag in:::::::::::::::: Olilly gewoon de 1e, jeugdsentimentje

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Good morning ,

Leuk he Berteke om complimentjes te krijgen ! Kuddes heb ik op die manier aan de Cassini gekregen .Doe ik trouwens zelf ook ,aan vreemde vragen wat ze op hebben als ik het lekker vind .

Laatste keer was Eupforia van CK (goed gespeld hoop ik ...),maar dat was een sopper op mijn huid helaas ,dus fles doorgegeven aan dochter ,die er zalig in ruikt .

Je nieuwe geur klinkt erg goed !

Enigma,Hoe was het in Barcelona ?Beetje kunnen genieten ?

Dalida,dat denk ik ook ,valt op dat bij mijn man elke geur altijd gewoon hetzelfde ruikt .

Taylor,lekkere geur ,weer een prima keuze !

Girl, smeer de olie ook gewoon in mijn haar (droge punten )en dat werkt prima ,smeer het trouwens bijna overal .De bodylotion blijft niet lang ruiken,maar is een prima bedje voor de rest .Olilly heb ik ook mooie herrineringen aan .Niet voor mijzelf gebruikt,maar was de eerste geur waar dochter zich mee onderspoot toen ze nog erg klein was .Heerlijke lieve geur !

Ik hoop dat Miep gauw weer helemaal okee is ! Die dettol werkt trouwens prima ,ruikt ook lekker vind ik .

Belachelijk dat je Miep zou kunnen inruilen .Hadden een aanbod kunnen doen om DA kosten gedeeltelijk te vergoeden of je (helft )geld terug .Spannend 26 juni een optreden !

Vandaag de tuin in of naar het strand terrasje pakken ,dus in Sun van Jil Sander .

Fijne dag allemaal en liefs ,

Plom
Hoi hoi,

In Ten Nine - Atelier Flou.

Girl wat een narigheid met je cavia, sterkte iig en lief dat je zoveel voor hem/haar overhebt!

Plom, ha ja Youth Dew is echt een aantrekker voor mannen vlgs mij, ja echt! Ik heb nu al verschillende keren gehad dat ze aan me vroegen wat voor geur ik droeg, lachen toch? Met Fantasy heb ik dat ook, terwijl het toch héle verschillende geuren zijn..nou ja.

Geniet lekker van de zon!

Fijne dag!!
Goedemiddag,

Vandaag in Baume du Doge - Eau d'Italie.

Baume du Doge: bergamot, sweet orange, saffron, fennel, cinnamon, cardamom, clove, black pepper, coriander, cedar, vetiver, incense, benzoin, myrrh, amber, vanilla.

Fijne dag!

quote:dalida schreef op 31 mei 2011 @ 12:24:

Enigma, hoe was jullie weekje Barcelona?

Hopeful, is jouw pakketje er al? Volgens mij wacht je nu al zo'n zes weken?Ja, ik heb hem op mijn verjaardag (26 mei) ontvangen! heb ook het luchtje van britney spears ontvangen.. moet er even aan wennen hoor!
Fijn dat je pakketje er is, je hebt lang moeten wachten! Leuk dat je het op je verjaardag kreeg, alsnog van harte gefeliciteerd!

Ik kreeg in de namiddag ook weer een pakketje, met Oud Shamash van The Different Company.

Ongeroken besteld, maar wát een prachtige geur!

Hij lijkt erg op Al Oudh van L'Artisan, maar dan wel een verbeterde versie.
http://www.nstperfume.com ... ud-shamash-new-fragrance/
Ja, ben erg blij! hoefde ook niet bij te betalen gelukkig!

Plom had jij fantasy van bs nu al besteld??? anders mag je die van mij wel overnemen hoor als je dit wilt. 1 x opgespoten 100 ml maar is toch niet mijn geurtje!
Ik heb 'm nu op: Fantasy - BS.

Blijft mijn nr 1.

Ja mss wil Plom 'm wel Hopeful! Ikzelf heb net een 100 ml (op voorraad, fles is nog niet leeg) gekocht, heerlijk. Tis jammer dat er zo moeilijk aan de bodylotion te komen is..

Fijne dag!
Vandaag gekregen: Bronze Goddess van Estee Lauder. En die ga ik gebruiken totdat de fles leeg is. Het is een heerlijke frisse zomergeur.
Hij is ook zeker niet vies ofzo, maar hij matcht niet met mijn huid ofzo!
Gefeliciteerd met je geur Dalida, om in de lijn te blijven heb ik de Sublime Balkiss van The Different Company op!
Hallo lieve dames!

Weekje Barcelona was, ondanks de omstandigheden, toch heerlijk. Lekker weer, lekker eten, Cava Sangria, en af en toe een beetje cultureel doen!

Maar qua geuren ben ik nergens tegen aangelopen, dus zodra ik thuis kwam heb ik de tasverstuiver van Love don't be shy en de navulling van Back to Black by Kilian bij Cozymondu besteld.

Allebei erg lekker, maar dat wist ik al!

Vandaag nog geen parfum, ben vandaag in Australian Gold, zonnebrandspray, hahaha!

Allemaal een fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven