Eenmalige diensten schoonmaak ed

11-06-2011 11:44 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.mijngemak.nl/

Wie heeft hier wel eens gebruik van gemaakt?

Helaas zit ik bij de verkeerde verzekering

Leek me wel wat zo'n goede eenmalige voorjaarsschoonmaak
MijnGemak bemiddelt geheel gratis voor klanten van Univé, VGZ, IZA, Trias en SIZ. U betaalt alleen de kosten voor de de schoonmaakster. Omdat we snappen dat u niet voor onverwachte verrassingen wilt komen te staan, laten we vooraf weten wat de kosten zullen zijn.

Dus ze bemiddelen alleen voor een schoonmaakster, de kosten van de schoonmaakster moet je zelf betalen. Wat een fantastische aanbieding!

Je kunt toch een willekeurig schoonmaakbedrijf vragen als je een eenmalige voorjaarsschoonmaak wil hebben? Of de hulp van de buurvrouw of een collega?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het is wel voordelig maar iemand zwart betalen is goedkoper..
Wat is daar nu gemakkelijk aan. En ook nog duur ook.
Ik wil ook 1x een schoonmaakster. Fantastisch lijkt me dat.
Vroeger kon je hier voor heel weinig geld de harekrishnas voor inhuren. Of was het nou de baghwan? Maar dat bestaat vlgns mij niet meer.
.
De verzekering heeft de beste schoonmaaksters geselekteerd schrijven ze dus je weet zeker dat je een goede krijgt:-))

En ze bieden van alles aan ook kinderoppas,ook gescreend en met VOG
Duur? Hier vraagt een zwarte schoonmaakster minimaal 15 euro per uur dus de witte schoonmaakster is niets duurder.
Hoe lang zou dat duren denk je, schoonmaken. Ik wil denk ik eigenlijk wel wat hulp.. Maar ik weet niet hoe lang ze nodig zouden hebben..ik heb een klein huis,maar veel frutsels, dus veel stof..
Hun eenmalige schoonmaak is voor 6 uur 90 euro,ik denk dat ze in 6 uur wel je huis goed schoon hebben.

Ik las net over de schoonmaak in scholen,2 uur voor de hele school! In die tijd krijgt niemand de school schoon.Mogen ze in vakanties ook wel eenmalig een schoonmaakster voor 6 uur extra inhuren.
Mijn huisje is maar 50m2. Als ze ook gaan opruimen heb ik het er voor over, maar ik denk van niet...
Ik denk dat ze best wel willen opruimen hoor, als jij maar betaalt.

Er zijn ook professionele opruimburo's, die helpen je ook te reorganiseren zodat het niet weer een (grote dan wel kleine) puinhoop wordt. Maar ook dat heeft zijn prijs.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven