Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!

Wacht maar tot Chat klaar met je is, die ouwe hengelaar

Wat ga jij vandaag nog doen Sanne?
Heee Geel! Wat moet Sanne wel van me denken!

Sanne ik slaap vnl in bed. Niu ja ook weleens wat anders. Lezen bijvoorbeeld
Het was maar een gebbetje hoor chat

Heb jij het reisschema ondertussen al klaar voor de meet, met per minuut de activiteiten?
Haha, ik forum ook in bed.

Heb net wasje opgehangen, zo nog wat boodschappen. Twijfel echt over die bbq. Hè bah, heb er een hekel aan als vriend me zo voor t blok zet.
Heb je mot met zijn familie, of hou je gewoon niet van bbq' en?
Zijn familie is gewoon anders dan ik. Wil me er altijd graag mentaal op voor kunnen bereiden. zie ze wel paar keer per jaar. En zijn ouders en zusje gezin veel vaker.

En bbq is beetje ingewikkeld omdat ik geen vlees eet. Verwacht niet dat ze deze keer rekening hebben gehouden met mij, omdat hier vooral de oudere generatie naar toe gaat.
Hmm lastig.. Maar is het echt zo;n issue als je een keer niet meegaat dan? Ik ben ook vegetarier trouwens Chat noteer je dat in je notulen?
Hahahahahaha die Yellow. Wat ben je toch grappig
Hmm... Neuh, ze vinden me toch al anders. Is meer dat ik t vervelend vind dat vriend het niet eerder heeft verteld. Maar heb besloten dat ik niet ga. Ben te brak om mijn best te doen om gezellig te zijn.

Nou moet ik zo wel boodschappen doen en wat schoonmaken.. Wat ga jij doen yellow?
Ik moet ook die dingen doen die jij gaat doen...

Maar ik ben het aan het uitstellen en dus al vanaf dat ik wakker ben aan het forummen....
Ik moet ook die dingen doen die jij gaat doen...

Maar ik ben het aan het uitstellen en dus al vanaf dat ik wakker ben aan het forummen....

Chat, ik ben assistent Hoofd Meet , snappie

Heb je zin om hierheen te komen en te helpen schoonmaken toevallig.. Assistent hoofd Yellowschoonmaak?
Lukt t met schoonmaken yellow? Hier zijn de boodschappen binnen en vriend is weg.
Ik heb nog niks gedaan... Ik zit zelfs nog ongeveer in dezelfde positie als bij mijn vorige post
Ben ook weer terug. Biodschappen gedaan, hond uitgelaten tussen de buien door. Wasmachine draait weer. Belachelijk, zijn nog maar samen en heb nog steeds veel was.

Ik wil je best een keer komen helpen als je je er zelf niet toe kan zetten yellow. Ik ben wel van systematisch weggooien.
Ik erger me ook aan mezelf hoor, ik heb gewoon echt een leuk huis, veel groter dan eerst. En ik heb er alweer een rommeltje van gemaakt weet niet hoe ik moet beginnen, ik moet opbergmogelijkheden hebben ofzo, bakken kopen om spullen in te doen zoiets
Ik vind bij een ander schoonmaken makkelijker als bij mezelf. Ben nog zo bang om krasjes tegen te komen of te maken. Vind de verantwoordelijkheid van een koophuis best zwaar.

Yellow, je hebt morgen en overmorgen ook nog. Is t een idee om elke dag wat te doen? Vandaag bijvoorbeeld de keuken en dan morgen de badkamer en maandag stofzuigen?
yellow heel vreemd maar bij mij is het tegenwoordig echt belangrijk dat het netjes is hier anders word ik nog onrustiger dan ik al ben.

Ben met mijn zus en neefje en nichtje naar de Mac geweest en daarna naar de begraafplaats. Nichtje had een tekening gemaakt voor haar oom patrick en heeft een ballon van de mac. bij hem neergelegd. Even een kaarje gebrand vind het altijd wel een fijn idee dat er een kaarsje bij hem brand.

Ben daarna ff naar de action geweest had babydoekjes nodig om mijn snijmachine schoon te maken. Daarna boxjes gekocht voor mijn ipod baal wel was gewoon 50 euro zeg! Maar ja die goedkope versies werken niet en ik wil vanavond eigenlijk in bad gaan liggen met een luisterboek op.

Ik wilde daarna gelijk boodschappen gaan doen maar moest heel nodig naar de wc dus ik kon niet. Nu ga ik straks nog maar ff.
Ah wat lief van nichtje

Je bent nu vast boodschappen doen denk ik. Fjin dat er een kaarsje brandt bij Patrick

Ik ben even eten, tot zo
Klinkt als een goede dag ibi. Fijn dat je familie er voor je is.

Ik raak hier beetje in een dipje. Alle klusjes/problemen rond het huis, de maandlasten tov de steeds verslechterende hypotheekmarkt, keuzes voor de toekomst; het benauwd me allemaal een beetje...
Nou zeg, ik krijg een mail dat dat boek wat ik dus gisteren gekocht heb voor 40 euro nu voor me klaarligt in de bieb KUTTIMING

Sanne

Misschien heb ik het niet goed begrepen, maar ik dacht dat jullie allebei een baan hadden en dat geld niet echt een probleem was.. Sorry, dan heb ik misschien niet goed opgelet. Geldzorgen zijn heel vervelend inderdaad. hoe groot is het probleem werkelijk, als je met de billen bloot gaat zeg maar?

Wat moet er nog gebeuren aan het huis?

Lijken veel vragen, is ook zo, maar misschien moet je het eens opschrijven, dan heb je het duidelijk op zwart wit voor je. Dan kun je het systematisch aanpakken.
Er is geen probleem. Hebben inderdaad allebei een baan, ook nog geld over om te sparen. Maar omdat vriends baan bijna stopt en t bij mij zo'n zooitje is, realiseer ik me dat het niet altijd zo hoeft te blijven. Daarnaast hebben we veel geld in een verbouwing gestoken die niet netjes is uitgevoerd. Allemaal geen rampen, maar ik ben een perfectionist en ga snel piekeren.

En vooral nu we aan kinderen denken.

Maak t mezelf zo moeilijk
Nee hoor ik vind het niet gek dat je daarover denkt. Iedereen wil graag een stabiele situatie, ook financieel, als je aan kinderen denkt.

En wat gaat vriend dan doen als zijn baan zo gestopt is? Ander werk? Ik zou kijken denk ik, wat er gebeurd als jullie bv beiden in WW komen (of is je vriend zelfstandig ondernemer) hoe het dan financieel zou moeten. Want als je gewerkt hebt krijg je daarna (met jullie leeftijd ) gok ik toch wel minstens een jaar WW. Dat is dan iets om op 'terug te vallen'.

En die verbouwing, da's kut. Komen die mensen het nog fiksen (GRATIS) of is dit het?
Heeft wel een goed sociaal plan, dus wordt 1 1/2 jaar opgevangen met zelfde salaris. Hopelijk vind hij in die tijd nieuwe baan.

Nope huis blijft zoals t is. Valt meeste bezoekers niet op, maar voor dat geld hadden we alles piekfijn moeten hebben en dat is t niet. Kan me er meestal wel overheen zetten en tevreden zijn, met wat we hebben (heeft paar maanden geduurd) maar soms val ik ff terug.
Kijk, zie je , in anderhalf jaar kun je echt wel een nieuwe baan vinden hoor. Al is het iets wat iets minder betaald. Ik snap dat je je daar zorgen over kunt maken, maar ik denk dat dat niet nodig hoor lieverd

Jammer dat het huis niet piekfijn is in jouw ogen. Weet je, je kunt je er nog heel lang druk om maken, maar dit is nu evn wat het is... Is heel makkelijk gezegd hoor, snap ik ook wel, want ik woon er niet he. Maar ik zou me proberen te focussen op de leuke dingen die nog gaan komen, misschien kinderen , dat is toch fijn
Dank je yellow. Ik vind mezelf soms zo vreemd. Bij grote en acute problemen blijf ik heel rustig en handel ik goed, maar juist bij de kleinere dingen ga ik heel erg piekeren.

Vinden het nu ook ingewikkeld of we nog, zoals eerst het plan, tot de winter wachten voordat we er voor gaan, of dat ik nu al stop met de pil. Hihi, wel bijzonder dat ik dat hier bespreek, want familie en vrienden weten van niks.

Sorry, wordt wel heel erg ego-post.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven