Kleine kaartjes

11-06-2011 13:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wist niet goed bij welke pijler ik dit topic moest plaatsen, dus maar bij 'overig'. Ik ben op zoek naar kleine, stevige kaartjes met een leuk / vrolijk / kleurig plaatje erop (maakt niet zo veel uit wat het is) en verder blanco om te beschrijven. Het mag een dubbele kaart zijn (die je open kunt vouwen) of een enkele (als een soort ansichtkaart) maar dan dus echt in het klein, denk aan A7 of zo...

Ik ben zelf aan aan het zoeken gegaan, maar dan vind ik m.n. geboortekaartjes en dat is dan weer net niet de bedoeling Heeft iemand nog een idee waar ik zoiets zou kunnen vinden? Alvast heel erg bedankt!
Al gezocht bij cadeaukaartjes of kadokaartjes?

Ik hb ze volgens mij wel bij de Action ofzo gezien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb ze zelf wel eens gehad.

Maar dat was volgens mij bij de blokker.

Een pakje kaarten.

Is wel lang geleden!

Voor de rest, gewoon wat winkels bij langs gaan!
pipo's?
Bloemenwinkel
Hier hebben ze ze gewoon bij de bruna in het kaartenrek en volgens mij ook wel bij de V&D. Dubbele kaartjes met een piepklein envelopje
Hema heeft kleine kaartjes met envelop bij het pakpapier liggen. éne kant is blank, andere kant iets met bloemetjes of een patroontje geloof ik.
Bij onze DA-drogist liggen ze, en bij de Bas van der Heijden hebben ze een hele molen. En bij een bloemenwinkel heb je van die kleine kaartjes die je aan een bos bloemen kunt hangen, soms ook in een envelopje. Op de markt bij de kaartenkraam?
Super, wat een reacties al!! Allemaal dingen waarvan ik nu denk: jeetje, dat ik daar niet aan had gedacht... Bedankt!
Gewoon bij Bruna.
Action!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven