Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
zondag 12 juni 2011 om 01:57
zondag 12 juni 2011 om 09:09
Goedemorgen!
Ik ga poetsen vandaag! En vanaf vandaag ben ik officieel aan het Terugveren begonnen. Gisteravond een afscheidspatatje gehad en nu is het klaar. Ik hoef niet af te vallen, alleen wat strakker in het vel en wat gezonder leven. Dat laatste het liefst ook als het vel weer strak is
Hoe is het met snotterige Erwt? En Irrab al uit de vakantie?
Ik ga poetsen vandaag! En vanaf vandaag ben ik officieel aan het Terugveren begonnen. Gisteravond een afscheidspatatje gehad en nu is het klaar. Ik hoef niet af te vallen, alleen wat strakker in het vel en wat gezonder leven. Dat laatste het liefst ook als het vel weer strak is
Hoe is het met snotterige Erwt? En Irrab al uit de vakantie?
Hallo?!
zondag 12 juni 2011 om 11:12
Zo, hier hoest ik veel harder dan Leny's zeehondencreche, maar ik heb minder snot en watten, dus ik zie er het positieve van in! Daarnaast schijnt de zon en gaan we vanmiddag eens even een proefrondje fietsen met Doperwtje. Ik las dat je dat langzaam moet opbouwen omdat het vooral vermoeiend is voor nek/rug van een kind, dus mijn neiging om nu eindeloos te fietsen ga ik bedwingen
Verder denk ik dat het een goed idee is om me bij Door aan te sluiten en nu weer eens serieus te gaan terugveren. De laatste tijd lukt het me namelijk niet zo goed
Vandaag eten we alleen wel pannenkoeken, maar verder doe ik gewoon zo gezond mogelijk
*neuriet mee met Grease*
zondag 12 juni 2011 om 11:18
Weten jullie wel hoe leuk uitslapen kan zijn ?
Heerlijk, dat http://www.noordelijkpinksterkamp.nl/npk-site/
Heerlijk, dat http://www.noordelijkpinksterkamp.nl/npk-site/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 12 juni 2011 om 13:51
quote:juliaana schreef op 12 juni 2011 @ 01:57:
[...]
Nou ja, sinds Wuiles ook weg is heeft nummerzoveel alleen dienst. Gelukkig spreek ik die ook buiten-forums nog wel eens quote:Sinds jij weg bent (zijn) waren alle vrogere slimmerds ook allemaal weg. Nee joh, die zijn er nog wel, zij het wat minder.quote:En Ilske heeft beduidend minder belangstellign zonder jou *gaat eens even neuzen wat er in te halen valt, heeft ze alweer een nieuwe nick of houdt ze het bij haar tweede?*
[...]
Nou ja, sinds Wuiles ook weg is heeft nummerzoveel alleen dienst. Gelukkig spreek ik die ook buiten-forums nog wel eens quote:Sinds jij weg bent (zijn) waren alle vrogere slimmerds ook allemaal weg. Nee joh, die zijn er nog wel, zij het wat minder.quote:En Ilske heeft beduidend minder belangstellign zonder jou *gaat eens even neuzen wat er in te halen valt, heeft ze alweer een nieuwe nick of houdt ze het bij haar tweede?*
zondag 12 juni 2011 om 16:30
Nee, is dat Tia? Whoehoe!! Tia!!
Stockholm is een heel erg goede optie, maar nu is Mallorca ook ter sprake gekomen.. Ik vermoed dat het 'gewoon' Stockholm wordt *is goed in zin doordrijven*
Wat heerlijk zo'n weekend. Gisteren een beetje praktisch gedaan en vooral gebabyknuffeld. Vandaag veel praktisch gedaan en in het zonnetje gezeten. En morgen is er nog een vrije dag!
beterschap Erwtje!
Klinkt leuk (en relaxed) Snoes!
zondag 12 juni 2011 om 21:14
Oh, ik wist niet dat een uitgebreider verslag gewenst was .
Het was leuk, Doperwtje was vrolijk, zat lekker om zich heen te koekeloeren en te gillen van plezier. Overigens heeft hij sowieso een beetje ontdekt hoe hij overenthousiaste oerkreten moet uitstoten. Wel leuk, maar niet zo goed getimed met mijn wattenhoofd en Xan's hoofdpijn (heeft beknelde zenuw in rug) . Anyway, hij was dus heel vrolijk, en was er daarna helemaal hyper van. We hebben niet zo ver gefietst (kilometer of 12), om eerst even te wennen. Ik wil vanaf nu echt veel vaker gaan fietsen (met en zonder Doperwtje)!
Stilstaande auto's kijken
Het was leuk, Doperwtje was vrolijk, zat lekker om zich heen te koekeloeren en te gillen van plezier. Overigens heeft hij sowieso een beetje ontdekt hoe hij overenthousiaste oerkreten moet uitstoten. Wel leuk, maar niet zo goed getimed met mijn wattenhoofd en Xan's hoofdpijn (heeft beknelde zenuw in rug) . Anyway, hij was dus heel vrolijk, en was er daarna helemaal hyper van. We hebben niet zo ver gefietst (kilometer of 12), om eerst even te wennen. Ik wil vanaf nu echt veel vaker gaan fietsen (met en zonder Doperwtje)!
Stilstaande auto's kijken
zondag 12 juni 2011 om 23:03
quote:Erwt schreef op 12 juni 2011 @ 21:14:
We hebben niet zo ver gefietst (kilometer of 12)
Ik vraag aan Blue, hoe ver is het fietsen naar jouw ouders want dat vind ik al best ver. 5 kilometer ongeveer Ik moet echt wat gaan doen aan mijn conditie.
Maar leuk joh Erwt. Wat klinkt Doperwt toch als een vrolijk kind.
En ik wilde iets zeggen, maar weet nu al niet meer wat. Ik ga maar eens naar bed, misschien weet ik het morgen weer.
We hebben niet zo ver gefietst (kilometer of 12)
Ik vraag aan Blue, hoe ver is het fietsen naar jouw ouders want dat vind ik al best ver. 5 kilometer ongeveer Ik moet echt wat gaan doen aan mijn conditie.
Maar leuk joh Erwt. Wat klinkt Doperwt toch als een vrolijk kind.
En ik wilde iets zeggen, maar weet nu al niet meer wat. Ik ga maar eens naar bed, misschien weet ik het morgen weer.
maandag 13 juni 2011 om 01:04
Ha, ik dacht even dat Doperwt stilstaande auto's keek. Da's namelijk de nieuwe hobby van Timanni. "O-tó!" is zo'n beetje zijn eerste woord. Een jongetje, ja.
En fietsen met mama is ook goud want jemig, als hij in de gaten heeft dat er gefietst gaat worden, is ie helemaal "gaan we gaan we gáán we nooouuu!!!"-druk aan het zijn. Wil zelf die grotemensenfiets al wel opklauteren ook. Word er zelf zo blij van ook
Zit veel te laat nog Pinkpop te kijken. Gaaf.
En fietsen met mama is ook goud want jemig, als hij in de gaten heeft dat er gefietst gaat worden, is ie helemaal "gaan we gaan we gáán we nooouuu!!!"-druk aan het zijn. Wil zelf die grotemensenfiets al wel opklauteren ook. Word er zelf zo blij van ook
Zit veel te laat nog Pinkpop te kijken. Gaaf.
maandag 13 juni 2011 om 08:36
Goedemorgen!
Fietsen met Doperwtje klinkt echt gaaf! Ik wil dat ook. Met Spruitje. Of met Doperwtje. Met een lachend blij kindje in ieder geval
Gelukkig hebben wij geen stilstaande auto's gekeken, wij keken naar Impact. Eigenlijk best sneu, niet zo goed geacteerd en af en toe kabbelende saaie scenes, maar het zat zo lekker op de bank.
*opschepalert*
Spruitje kan 'nee' schudden. En dat doet ze zooooo schattig! Dan zeggen wij: 'nee Spruitje' en dan gaat ze heel hard lachen en heel woest schudden
Fietsen met Doperwtje klinkt echt gaaf! Ik wil dat ook. Met Spruitje. Of met Doperwtje. Met een lachend blij kindje in ieder geval
Gelukkig hebben wij geen stilstaande auto's gekeken, wij keken naar Impact. Eigenlijk best sneu, niet zo goed geacteerd en af en toe kabbelende saaie scenes, maar het zat zo lekker op de bank.
*opschepalert*
Spruitje kan 'nee' schudden. En dat doet ze zooooo schattig! Dan zeggen wij: 'nee Spruitje' en dan gaat ze heel hard lachen en heel woest schudden
Hallo?!
maandag 13 juni 2011 om 09:10
Ohja, ik zag voorstukjes van Impact. Beetje film a la 2012 enzo?
Wij lagen op 22.00 uur in bed . Toen we in bed lagen, hoorden we nota bene nog kinderen buiten spelen en voelden we ons wel erg sneu
Ik voel me gelukkig wel een stuk beter vandaag, Xan niet. Die heeft echt enórme hoofdpijn door beklemde zenuw in z'n rug, wel sneu.
ToP vanwege afstand naar Blue's ouders
Went ook wel snel hoor. Volgende week willen we even op de fiets naar Xan's vader. Dat is ongeveer 12 kilometer (en dan dus weer terug). Alleen even kijken hoe we dat plannen, want het lijkt me dat Doperwtje niet al te moe moet zijn op de terugweg.
Onze nieuwe C1000 heeft afbak-italiaanse bollen! Lekker zeg!
Wij lagen op 22.00 uur in bed . Toen we in bed lagen, hoorden we nota bene nog kinderen buiten spelen en voelden we ons wel erg sneu
Ik voel me gelukkig wel een stuk beter vandaag, Xan niet. Die heeft echt enórme hoofdpijn door beklemde zenuw in z'n rug, wel sneu.
ToP vanwege afstand naar Blue's ouders
Went ook wel snel hoor. Volgende week willen we even op de fiets naar Xan's vader. Dat is ongeveer 12 kilometer (en dan dus weer terug). Alleen even kijken hoe we dat plannen, want het lijkt me dat Doperwtje niet al te moe moet zijn op de terugweg.
Onze nieuwe C1000 heeft afbak-italiaanse bollen! Lekker zeg!