A B Cheers

29-01-2011 01:15 2177 berichten
Alle reacties Link kopieren
*belooft plechtig deze openingspost aan te passen zodra ze lex d'r lexicon heeft, maar nu op mijn mobiel lukt dat even niet*

Ha, hierbij wel. Komt ie, met dank aan Alex!

1. Vereer naast Dries geen andere goden.

2. Plaats bij voorkeur geen afbeeldingen van Dries. Bekijk wel zijn film.

3. Misbruik Bespring uw HEER.

4. Houd de sabbat in ere, het is een heilige dag. Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten, maar de zevende dag is een rustdag, die gewijd is aan de slemp; dan mag u niet werken. Dat geldt voor u, voor uw zonen en dochters, voor uw slaven en slavinnen, voor uw vee, en ook voor vreemdelingen die bij u in de stad wonen. Want in zes dagen heeft de HEER de hemel en de aarde gemaakt, en de zee met alles wat er in leeft, en op de zevende dag slempte Hij. Daarom heeft de HEER de sabbat gezegend en heilig verklaard.

5. Toon eerbied voor uw vader en uw moeder. Vertel dat vooral je kinderen.

6. Pleeg geen moord. Karaktermoord op 't forum mag dan weer wel.

7. Pleeg geen overspel. Niet te vaak, in ieder geval. Gewoon hoeren en sloeren is te allen tijde toegestaan.

8. Steel niet. Behalve als je een nieuw onderschrift nodig hebt.

9. Leg over een ander geen valse getuigenis af. Behalve in de gemiddelde AK.

10. Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort; Behalve het huis van Toets ouders dan.

Ik was bij ABBA vanavond. En vanaf een afstand zag je heus niet dat het de echte ABBA niet was.

En nu lig ik in een logeerbedje in Amsterdam. In een kinderloos huis. Wensend dat jullie allemaal een lekkere nacht hebben, zonder gestoord te worden door wie of wat dan ook.

Maar eerst is het nog vrijdagnacht. En daar drink ik op!

Cheers!!!! X
Oh, lieve, dappere, stoere, kwetsbare Mado, toch.

Wat zou ik dit graag voor je veranderen, zonder jouw geweldige kereltje te veranderen. Ik bewonder je.

En wij zijn er voor je, hier. Dat weet je, he!

Klemknuffel (borrel erbij?).
Wat wilde ik nou toch typen?
Lieve Mado.... Denk aan je!
Klemknuffelt even mee. Pffffffffffff. Heftig hoor!
Pf Madootje

Ik bedacht me vanmorgen hoe raar het voelt, LE een paar daagjes weg en dan maar 1 kind in huis. Maar LE is bij opa en oma en is er vrijdag weer. Bij jou daarentegen.. oh meid toch
Later is nu
Bedankt voor alle knuffels. Het voelt nogal gek nu. Ludo leekt het nog steeds een leuk avontuur te vinden. Stond vrolijk te zwaaien achter het raam. Zo gezellig voor een cursusmiddag/avond naar mijn werk toe.
Meid toch. Geeft zo'n middag/avond lekker afleiding of ben je met je hoofd gewoon nog net zo hard elders? Wat een rampenplan toch. Hopelijk levert het iets op, en kunnen jullie ook op enig moment weer wat ontspannen, uitrusten, bijslapen. Kan me voorstellen dat dat gek voelt, maar jullie hebben het vast hard nodig. Dikke kus!
Mado, hier ook nog maar een

Hier een half gezin nu. De rest komt vanavond bij Mav vandaan. En dan morgen weer een half gezin, want dan is een deel extra naar hun moeder. Het is een Groot Wonder dat ik nog nooit zo in de war ben geweest dat ik niet wist dat de jongens naar Mav zouden gaan ofzo. Ik bedoel, het is tot op heden nog niet voorgekomen dat Mav aan de deur was en ik in de veronderstelling was dat de jongens bij mij zouden zijn. Wat wel regelmatig gebeurt is dat ik er op vrijdag of zondag, als Mav aan de deur staat om ze op te halen, achter kom dat ze niet maandag-, maar dinsdagavond thuiskomen. Maar die verrassing kan ik inmiddels goed verbloemen. Oefening baart kunst.

Vandaag 328948920 steentjes naar de voortuin (nou ja, tuin...) versleept. Gratis af te halen op MP gezet en morgen komt iemand ze oppikken. Zou hij er ook 42841879 zakken oude aarde bij willen? Maar de tuin wordt wel leuk. Dat wel.

Lil, ik doe het even zo, maar wil je ook nog wel mailen als je dat fijner vindt. Wij hebben het weekend van jullie feestje zes kinderen en zijn van plan te komen als het weer meewerkt. Als het een binnenfeestje dreigt te worden (of cancel je dan sowieso?) dan haken we af. Dat doen we jullie niet aan namelijk.

En nu de vraag van de dag. Tot hoever snijd je een prei? Welk deel is eetbaar dus eigenlijk...
Meave, alleen dat stukje vooraan bij het witte, dat snijd ik eraf, de rest kun je eten. Al doe ik het heel donkergroene (aan de andere kant van de prei dus) meestal alleen in de soep en snijd ik ook door vaak een centimeter af, omdat dat gekneusd/uitgedroogd is.

En verder vind ik jullie allemaal superwijven!
Oh ja, het buitenste blad haal ik er ook altijd vanaf.
Wb prei: als Toet.

Wb verjaardag: als binnen, dan staan we in een soort kroegachtig groot ding waar ook een muziekje is, en veel kindjes rondrennen. Daar kunnen die 6 van jou simpel bij hoor Meave. Overigens is er ook nog wat overdekt buiten (afdak, zeil gespannen en zo), dus als het niet echt ontzettend giet, is het merendeel van het kindervolk vermoedelijk sowieso wel buiten. Wat leuk dat jullie van plan zijn te komen
Grappig, net even een lijstje gemaakt van wie tot nu toe heeft laten weten wel of niet te komen - op het Wel-lijstje staan tot nu toe vrijwel alleen forummensen, en mijn moeder . Waar gaat het héén met mijn leven?!
Tsss, 'alleen forummensen'. Alsof dat een aparte categorie mensen is :-) Grinn.
Lieve Mado, de eerste moeilijke dag zit er bijna op. Ik hoop zo dat je kunt slapen nu, en niet ligt te malen. Dat het een interessante cursus was, die even voor afleiding kon zorgen. Succes morgen, bij het eerste ontbijt in deze nieuwe situatie. Wat vindt Cado van dit alles? En hoe worden jullie op de hoogte gehouden van hoe het met Ludo gaat? Als het meer AKverhaal is, kan dat ook hoor!
Ik heb redelijk geslapen vannacht. Lag om kwart over 10 in bed en was voor het eerst in tijden voor 11 uur in slaap. Nu is het vooral wat gek. Cado vindt het wel ok. Die zegt blij te zijn dat Ludo er niet is want die slaat en duwt hem telkens.

Lil, in alle hectiek hier heb ik mogelijk wat over het hoofd gezien, maar kun je me nog even een hoe, wat, wanneer, hoelaat mailen. Dan kijk ik of ik ook kan komen.
Da's nogal ehhhh eerlijk van Cado.

voor jou!

Duimen op elkaar meiden, of als voorhanden: heulen of je leven ervan af hangt. Onmisbare Buuv krijgt straks uitslag van het biopt van een gezwel in haar borst. ~slik~ Ze is tot gisteren toe heel nuchter geweest maar heeft nu toch ook wel de zenuwen. En net met koffie gepraat over hoe het dan verder moet. ~slik~ Mijn hemel, ben dur confuus van.... Om die reden heeft ze het gisteren ook pas tegen me verteld, omdat ze weer dat ik er strontnerveus van word. *schaam* De lieverd.

* zingt een mantra *

Utkomtgoedutkomtgoedutkomtgoed!
Ben ik nog op tijd met de duimen Bloes? Heulmateriaal niet echt aanwezig (of echt niet, is maar wat je wilt)

Utkomtgoedutkomtgoedutkomtgoed! Geldt natuurlijk ook voor Madootje Enneh.. mijn dochter vindt het ook heerilijk, zegt ze, dat haar broertje er niet is. Dat de hónd er niet is, vindt ze erger Voorlopig ligt ze weer 'ik ben zo ziehiehiek' op bed. Pff.. lastig. Waarschijnlijk spanning voor proefwerkweek waarin besloten gaat worden of ze wel of niet overgaat. Ze heeft in principe 1 onvoldoende te veel.

Prei als Toet.
Later is nu
Wat een spanning Bloes. Hier ook niets/niemand te heulen dus *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*
voor allen.

Beetje druk met werk, klus en schoolkrant. En mijn vriezer leegeten (zie blog). :-)

Maar verder gaat alles goed. Eigenlijk. Dus. :-)
OMG, Toet.... Dat klinkt lekker! Ik zou er bier bij drinken, ik denk dat dat het beste wegspoelt.

*duimduimduim*
sjonge zeg... Blijkt dat ze niet voldoende materiaal van het biopt hebben opgestuurd. Nu weer een nieuw biopt en dan volgende week pas uitslag. Prutsers....
Jeetje zeg. Nog meer wachten. En zo'n biopt doe je ook niet voor je lol. Wat sneu zeg voor de buuv.
Ai, da's heel vervelend, Bloes. Ik weet uit ervaring dat het toch wel heel erg spannend is om de uitslag te krijgen - ondanks dat je zelfs nog tot een uur van tevoren er heilig van overtuigd bent geweest dat alles oké is. Als je dan moet horen dat je nog een week moet wachten, dan ben je NIET blij.

Which reminds me; ik moet nog even bellen voor een afspraak voor controle :S

Je klinkt rustig, Mado. Ik hoop dat je het ook zo kunt voelen.

Hier zojuist muffins met Zoon versierd - heel leuk met rolfondant en kant en klaar glazuur enzo want we hebben zo'n leuke taartenwinkel in het durrep en dus wilde ik dat ook gaan doen. Maar dat waren vast de zoete dampen die naar m'n hoofd gestegen waren die me dat deden beslissen, want sjeeeeemig wat zuigen Zoon en ik in het versieren van muffins Bij vriendinnen en op de eerder vandaag bezochte internetsites zie ik wel de prachtigste dingen voorbij komen, werkelijk alsof het niets is. Fuck that shit.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
ach lex, zo hebben we allemaal onze eigen kwaliteiten!

Lieve mado...ik hoop zo dat je uit kan rusten zo! JHeb je al iets gehooird hoe het Ludo vergaat of voorlopig niet?

Djiezz zeg bloes, prutsers indeed!!! Sterkte voor onmisbare buuv
De groepsleiding heeft gisterenavond gebeld. De eerste nacht was goed gegaan. Hij is toen zowaar rond half 9 in slaap gevallen. Waarschijnlijk bekaf van alle indrukken en de slechte nachten daarvoor. Gisterenavond om kwart over 9 was hij wel nog volop in de weer. Hij lijkt zich tot nu toe redelijk op zijn gemak te voelen. Heeft af en toe een aanvarinkje met een van de grotere kinderen en dan zoekt hij de groepsleiding op. De groepsleiding heeft nu al geen antwoord op zijn stortvloed aan vragen
Achgossie, het jonkie toch. Fijn dat hij zich op zijn gemak voelt. Ook wel prettig als hij zich daar zo gedraagt als thuis, anders zien ze nog niks . Mijn petekind, dat nu ergens Scandinavisch verweg woont, logeerde tot zijn lagere schooltijd iedere 3 weken een lang weekend bij mij. Hij had in die periode echt helse nachten: alleen maar spoken en ellende tot soms wel 3, 4 uur 's ochtends. Mijn vriendin was letterlijk grijsgrauw van ellende. En dan kwam hij 3 nachten bij mij, sliep zonder enig probleem per nacht 12 uur achter elkaar, om fris en fruitig weer terug te gaan voor nieuw nachtelijk gedonder...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven