Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Sorry sorry voor mijn ego gedoe. Hoe is het met iedereen ? Ik ben heus nog wel geinteresseerd hoor, was gewoon heel bang. Geen excuus eigenlijk sorry
Yellow, geen sorry! Je moet hier toch rustig je problemen kunnen opschrijven? Blijft voldoende ruimte voor de problemen van de rest. Vandaag ben ik happy, dus beur ik graag jou op. Gisteren deed je dat voor mij.
Yellow? Anders moet ik over mijn dag gaan klagen.
Yellow, je mag af en toe ook volledig aan jezelf denken hoor. Zeker als je lichaam het even laat afweten. Dan is het zelfs beter dat je even alleen aan jezelf denkt.

Hoop dat t nu gestopt is. Het klonk wel een beetje eng inderdaad.
Ja het was ook heel eng, en ik zat gewoon in de bieb en ik kno niks, niet opstaan, en dan moet ik huilen en je kent niemand je kunt niks. Dat was gewoon heel eng.

Maar vertel maar over jullie dag hoor
Ik wil nu alleen maar slap lullen op andere topics en hier sta ik natuurlijk wel gewoon voor julie klaar hoor
Vandaag ff geen zin om te klagen, want wil mijn happy mood houden en de rest vergeten. Zolang het maar weer goed met je gaat. Veel plezier met slap lullen, ik zit tv te kijken.
Fijn dat je een happy mood hebt Sanne

heel goed, hopen dat deze blijft hangen
yellow, natuurlijk mag je hier ook de ruimte nemen voor jezelf. Klonk idd. heel eng maar begreep ik het goed dat je naar de dokter wilde maar je moeder niet mee wilde en je nu niet gegaan bent of lees ik het verkeerd?

Sanne, wat goed dat je vandaag een goede dag gehad hebt.

Ik ben nu bij oom en tante en hun zijn nu nog even naar zijn vrouw heb mijn kaart meegegeven aan hun weet ik zeker dat hij binnen is. Maandagochtend is de begrafenis zou eigenlijk autorijden dan heb gebeld naar de ANWB of ik nog op een ander moment kon lessen en waarschijnlijk kan ik in de middag op maandag door word ik morgen over gebeld.
Fijn als het veranderd kan worden iebs

Nee ben nie geweest, ik wilde niet alleen.
jeetje yellow dat vind ik wel erg. We zeggen het vaker maar wou echt dat we dichterbij elkaar woonde dan was ik gewoon met je meegegaan.
Yellow, heb je voldoende afleiding vanavond?

Ibi, ik vind het zo knap hoe je snel weer bij kunt stellen en doorgaat! Jij verdient de rest van je leven alleen naar geluk.

hmm... dag was niet echt goed, maar negeer het vandaag lekker. En vriend ook als hij niet lief is.
lief van je iebsel Jij hebt je eigen dingen, daar moet je je op focussen, niet op mijn rare ziektes

Sanne , jij ook bedankt voor de steun hoor en Moon natuurljik ook heel erg bedankt.

En lieve mikhaah die me had gemaild

Wat moet ik zonder jullie

Sanne, ik heb het forum vanavond, daar kom ik de avond wel mee door
He yellow we gaan vanavond ff de boel op stelten zetten hier. Zeg maar welke topic ik moet komen rellen want ik log net in. En ik ben niet bang voor een ban
RELLUH

Er is niet veel spannends gaande alleen... Ja dat topic van dat mokkeltje met haar zwager, maar die is al sinds vanmiddag even klaar.....
Hahaha Mika! Wanneer krijg je een ban dan? Yellow, jij zit wel op rij-afstand van mij, denk ik, dus als je een keer wat nodig hebt...
Aaah wat lief sanne Ik zal eraan denken!

Wil je ook mee relluh?

Je krijgt een ban, van 24 uur, als je mensen uitscheld, of als je over iemand heen kotst met deze smiley :puke:

of als je over het beleid begint te zeuren, dat je het er niet mee eens bent.
Behalve ikkuh Heb een keertje iemand uitgescholden voor nsb er en die heeft me gestafd. Heb later wel mijn excuses aangeboden maar ik heb geen ban gekregen En ik gebruik die kotssmiley wanneer mij het uitkomt. Tja ik ben gewoon lief

Hoe staat het met die paart Yellow?
Geen idee hoe je de smiley doet en ben eigenlijk beetje anti-schelden. Over beleid klagen ben ik erg goed in. Doe ik heel vaak, alleen niet hier.
Ja ik hou ook niet van schelden, maar sommige mensen schelden mij uit, als je dat te lang doet word ik ook boos

En ik word boos op dat rare topic over die vrouw die dus haar zwager doet (de man van haar zus) en vindt dat ze dat niet hoeft te vertellen aan haar man noch haar zus want ze doen eigenlijk niets verkeerd

nee het paard is ook al voorbij Mikhah. misschien moet je een nieuw topic openen?

ik ga kijken waar er nog valt te rellen, het is wel een soort borrel op Internet liefde..please help!

maar da's niet echt relluh natuurljik
Nou, weinig gerel tot nu toe mikhaha
Het is erg rustig vanavond.
Nee kan ook niet echt een leuk topic vinden vanavond

Had nog een idee om zelf eentje te openen onder fake naam maar kon niks bedenken. Dochter is ook saai die wist ook niks
oom en tante zijn weer terug neem nog een wijntje en ga naar bed. Morgen om 07.30 worden we opgehaald
Hoop dat het toch leuk is morgen ibi. Slaap goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven