afbeeldingen

11-06-2011 15:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn afbeeldingen raken aardig vol. Foto's zitten al in mappen.

Nu is het zo als ik bijv. een foto op hyves wil toevoegen, niet alle foto's worden weergegeven. Kan ik die afbeeldingen ook opruimen zonder ze kwijt te raken?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Ja ze opslaan op je computer.
Of op een externe harde schijf ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Je kunt ze op het internet kwijt bijv. op Mijn album of op www.shutterfly.com
O, ik dacht dat haar Hyves afbeeldingen-folder vol zat ofzo.
Let er bij mijn album wel op dat als je een gratis account neemt, je foto's na een poos (niet bezichtigen/inloggen) inactief worden gezet en dat je er pas weer bij kunt als je een betaalaccount neemt.

Photobucket (.com) is ook een online foto/filmpjes-dumpplek.
heb een externe harde schijf van 1,5 TB, daar zet ik al mijn films en foto's (nu ongeveer 10.000) op.

heel handig!
Bedankt voor de reacties, ik heb genoeg ruimte op de harde schijf, ik bedoel eigenlijk, een soort verplaatsing van afbeeldingen naar de documenten bijv.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
quote:stukje_cake schreef op 11 juni 2011 @ 18:11:

Let er bij mijn album wel op dat als je een gratis account neemt, je foto's na een poos (niet bezichtigen/inloggen) inactief worden gezet en dat je er pas weer bij kunt als je een betaalaccount neemt.

Photobucket (.com) is ook een online foto/filmpjes-dumpplek.Wat flauw van Mijn album zeg, Shutterfly doet dat niet.
quote:niccifrench schreef op 11 juni 2011 @ 21:23:

Bedankt voor de reacties, ik heb genoeg ruimte op de harde schijf, ik bedoel eigenlijk, een soort verplaatsing van afbeeldingen naar de documenten bijv.Nu snap ik er helemaal niets meer van. Je hebt foto's op je computer, die staan in de map Mijn Afbeeldingen van Windows? Klopt het tot zover?
Ja ik heb mijn afbeeldingen en afbeeldingen, maar nu heb ik een gedeelte verplaatst naar documenten, staan ze nog in de afbeeldingen.
En erh, als je ze delete uit Afbeeldingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven