Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
mamma MIA!
moeder zoekt kosthuis voor volwassen dochter plus kind.

Een moeder van midden 50 afkomstig uit marokko zoekt een aardig verdienende man zonder losse handjes en met huis met extra slaapkamer voor werkloze maar zorgzame dochter. Ze doet haar eigen was, als je daar om vraagt tenminste en ze eet maar weinig. Bel naar onderstaand nummer voor meer info.
Ik denk dat Mariëlle exit gaat vanavond. Toch net wat te jong voor hem nog, in gedrag.

Maar men wat vinden ze aan die vent? Ik vind hem echt lelijk! Hoe hij met open mond naar die klimwand stond te kijken
quote:Atelier_madame schreef op 15 juni 2011 @ 21:12:

Dat zeg je toch niet tegen een kind van elf? volgens mij heb je al meerdere vriendinnetjes rondlopen.. hallo niet elk mannelijk geslacht is zoals jij....,Hoeveel mannelijke geslachtsoorten zijn er dan??
quote:emaille schreef op 15 juni 2011 @ 21:19:

[...]

Hoeveel mannelijke geslachtsoorten zijn er dan??6 . dat weet iedereen hoor. tjee
Ja 6 idd
Haha emaille :P

Ik vond dat huis zo weinig uitstraling hebben. Had van haar heel stylish verwacht. Modestyliste toch?

Werkt ze nu wel of niet?
quote:charlottew88 schreef op 15 juni 2011 @ 21:15:

[...]

Wat heeft ze gemaakt. Ik heb het even gemist. Ik zie iets met fruit en kip? Ik houd niet van die combi kip/vlees met fruit.Ik weet het ook niet precies maar het was couscous met vlees en een soort groente, geloof ik.
tuulk niet, of je moet aandachttrekken ook een cariere noemen
Ze heeft ongelijke wenkbrauwen, let maar eens op de een is donkerder dan de ander. Misschien te ijverig getattoeerd.
Fortuinlijke vrouwen dat kijk ik ook altijd I de woensdagavond
dat is speciaal marokkaans eten en dat is, eerlijk is eerlijk; hartsikke lekker!! ( kom veel in marokko vandaar)
quote:Charlotte69 schreef op 15 juni 2011 @ 21:22:

[...]

Ik weet het ook niet precies maar het was couscous met vlees en een soort groente, geloof ik.Oke dank je wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind ede jurk van Mariella wel echt niet mooi.
Laila wil Lars helemaal niet, ze wil winnen en op t.v.

Als ie slim is, kiest ie Feline of Mariëlla.

Maar voor die meiden hoop ik het eigenlijk niet want hij is veel te oud voor ze, hij wil op korte termijn koters.

Feline moet nog afstuderen en moet nog carrière gaan maken. Dan denk je toch nog niet aan kinderen krijgen.
ik vind die jurken altijd zo ordi.
Jaja snolliebollie je bent geweldig....
quote:mariamena schreef op 15 juni 2011 @ 21:24:

dat is speciaal marokkaans eten en dat is, eerlijk is eerlijk; hartsikke lekker!! ( kom veel in marokko vandaar).

Nooit gegeten maar ik ben gek op de buitenlandse keuken. Dus ik ga zeker eens Marokkaans eten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Verdorie, ik heb steeds die benen van laila gemist
quote:misstwin schreef op 15 juni 2011 @ 21:23:

Ze heeft ongelijke wenkbrauwen, let maar eens op de een is donkerder dan de ander. Misschien te ijverig getattoeerd.meer qua hoogte van de wenkbrauwen.
Zij is zo arrogant bleh
Allemaal amanda-jurkjes
Oh zo meteen kun je weer zijn gedachten horen :puke:
gatverdamme verliefd met z'n vieren. Hoerrrrren

en laila, je zegt het precies goed; lars zoekt een huismusje, oh ja; en een baarmoeder!!!
Als Lars later die ' achter-de-schermen-beelden' van Laila ziet, is hij toch helemaal klaar met haar! Wat praat zij lelijk over de anderen!

(hoi, trouwens!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven