alleen leuke dingen doen

15-06-2011 20:57 25 berichten
hoe vermaken jullie je in het weekend in je uppie?

dus als partner/vriendinnen/zussen/moeders enz. ff geen tijdhebben of je gewoon zin hebt om ff alleen te rommelen?

ik ben snel geneigd om dan van alles in huis te doen ipv iets leuks te doen. (behalve forummen, dat sla ik niet over uiteraard )

hoe doen jullie dat??
Alle reacties Link kopieren
Doe je dan nooit iets leuks buitenshuis zonder je partner?
Ik spreek dan veel af met vriendinnen, ik ga winkelen, koffie drinken op een rustig terrasje, sporten, mijn huis schoonmaken, langs familie..Ik doe zoveel!
ik heb meer mensen in mijn leven dan alleen mijn partner.

Dan ga ik bv op visite bij familie

of een bakkie doen bij een vriendin

of een terrasje pakken met een vriendin of zus

of winkelen (dat doe ik wel liefst alleen)

en het is SOWIESO btw..
quote:boterblommetje schreef op 15 juni 2011 @ 21:02:

en het is SOWIESO btw..Of je zit te tetteren....
Soms doe ik dingen alleen en anders met vriendinnen of soms met mijn zus of moeder.

Dit zijn o.a. een strand- of boswandeling, een terrasje pakken, naar de sauna gaan, uit eten gaan (nooit alleen), forummen, TV kijken, een boek lezen, naar een museum gaan, winkelen, ontbijten of lunchen buiten de deur (soms wel alleen) of rommelen in mijn huis. Hele gewone dingen dus.

O ja, op vakantie ga ik ook alleen of met een vriendin. Lekker backpacken in een ver land.
sorry, verkeerde topic.
Ik heb geen partner.

Het zou een beetje vreemd zijn als ik daardoor nooit iets zou kunnen doen toch?

Ik doe dus gewoon waar ik zin in heb.
quote:hekje schreef op 15 juni 2011 @ 20:59:

Doe je dan nooit iets leuks buitenshuis zonder je partner?

ja tuurlijk wel, maar vaak iets in de trand van naar de stad, naar mijn mams enz.

Drift; en dat is??
idd Splinter er gaat een hoop tijd in forummen zitten en in de Tetters helemaal.
of met een zak chips en een spannend boek op de bank,ook heel fijn!
quote:Missphoebe schreef op 15 juni 2011 @ 21:10:

Drift; en dat is??

Ik vind het bijna lastig dat te omschrijven omdat het allemaal zo vanzelfsprekend lijkt.

Ik spreek af met mensen, meestal mijn vriendinnen. We gaan samen lunchen of eten, iets drinken, stappen, naar de film, koffie drinken, in het park hangen enz. Soms ga ik naar mijn familie maar daar moet ik het halve land voor door reizen.

Als ik niet zo'n zin heb in andere mensen kijk ik een film, lees ik de krant of een boek, of zit in mijn tuin met een kopje koffie voor me uit te staren.

Ik ga sporten, doe boodschappen, ga soms winkelen (alleen of met een ander).

En soms doe ik helemaal niets
Ik merk dat ik wel gefascineerd ben door je vraag. Vind je het lastig om je in je eentje te vermaken?
Wandelen of sporten, of forummen, of winkelen (doe ik graag alleen), boek lezen.

In de tuin werken, rondje fietsen.

ik kan mij uitstekend alleen vermaken, in tegenstelling tot mijn partner, die het liefst alles altijd samen zou doen
Een wandeling

Iets lekkers bakken

Tv-series verslinden op dvd
Bij mooi weer lekker naar het park, daar boekje lezen en van het zonnetje genieten. Mijn huis poetsen. Winkelen (ik ben echt heel lastig om schoenen mee te kopen, dus dat doe ik uitsluitend alleen, maar kan sowieso goed alleen winkelen). Lezen, tv/films kijken. Wandelen. Studeren. Soms: heel lang uitslapen en dan relax-dagje op de bank. Bakken. Ik kan nog wel even doorgaan, maar ik ben dan ook graag alleen.
het huis op orde brengen, in de tuin werken, forummen, winkelen, naar sportwedstrijd, boek lezen, tv kijken, op bezoek bij vriendinnen, stuk wandelen. Nou zoiets dus
ik ben of met vriend op stap, of met vriendinnen.

Ouders nooit.

Dus als ik alleen ben lekker fietsen, wandelen, strandje, film kijken, stad, opruimen. :-)
series kijken, forummen, huishouden, boekje lezen, lekker koken, hardlopen en zo kan ik wel even doorgaan. Vind het heerlijk om alleen te zijn.
quote:Drift schreef op 15 juni 2011 @ 21:15:

Ik merk dat ik wel gefascineerd ben door je vraag. Vind je het lastig om je in je eentje te vermaken?

soms wel soms niet. als ik alleen ben ga ik ook wel snel dingen doen die 'moeten' ipv van mijn vrije tijd te genieten en wat te ontspannen. vandaar mijn vraag hoe anderen dat doen.

ik doe verder ook wel ongeveer de dingen die jullie omschrijven, maar soms ff inspiratieloos

Hupseflups: grappig, ik ben ook niet zo gek op uuuuuuuuuuren winkelen, ik ga ook liever alleen.

heb het na een uur wel gezien. schoenen kopen heb ik al helemaal een pl**rishekel aan, hihihi.
quote:boterblommetje schreef op 15 juni 2011 @ 21:02:

en het is SOWIESO btw..

ben benieuwd waar jij dat kennelijk verkeerd gespelde woord ziet staan

(thanks trouwens voor opmekring ondanks mijn vrij goede kennis van de nederlandse taal weet ik bij dit woord nooit of ik het goed schrijf)
Als ik alleen ben (of kan zijn)

ga ik kajak vissen

mountain biken

race fietsen

ik vermaak me wel :P
quote:Missphoebe schreef op 16 juni 2011 @ 13:11:

[...]

ben benieuwd waar jij dat kennelijk verkeerd gespelde woord ziet staan

(thanks trouwens voor opmekring ondanks mijn vrij goede kennis van de nederlandse taal weet ik bij dit woord nooit of ik het goed schrijf)In je OP maar ik zie dat je het al gevonden hebt
...
beetje humor moet kunnen. ja toch?

catootje: interessant bericht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven