Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
quote:Charlotte69 schreef op 15 juni 2011 @ 21:37:

[...]

Tja, je neus mag je nou eenmaal niet zelf uitkiezen, hè.

Ik vind het wel bij haar passen. Je hoeft niet helemaal perfect te zijn om toch aantrekkelijk gevonden te worden.Amen. Ik vind het een mooie meid hoor. Als iedereen perfect was dan........
Alle reacties Link kopieren
gaan we nu verder leuteren over de fortuinlijke frauwen
of een nieuw topic aanmaken
Die jonge meiden zij toch allemaal vruchtbaar?! Misschien kiest hij wel Karin omdat zij wel eager is om thuis weg te gaan. Weg van pappie en mammie.
en bij wie hij in het kontje mag, neemt ie alss zijn wettelijke echtgenoot. Om haar baarmoeder na het jawoord helemaal onder te bekladderen. Dat worden een boel kinderkes voor larsjedeparsje hoor. Kan ie rompers gaan ontwerpen ipv onderbroeken.
quote:mariamena schreef op 15 juni 2011 @ 21:42:

en bij wie hij in het kontje mag, neemt ie alss zijn wettelijke echtgenoot. Om haar baarmoeder na het jawoord helemaal onder te bekladderen. Dat worden een boel kinderkes voor larsjedeparsje hoor. Kan ie rompers gaan ontwerpen ipv onderbroeken.bij Layla mag ie vast in de kont
Ja dat zie ik bij karin niet gebeuren, veel te burgerlijk.
Wat zijn jullie lekker bezig zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dit had ik niet verwacht idd. Maar denk toch niet dat hij Mariëlle uiteindelijk kiest. Laila denk ik zo.

Ik vind dat hij zoveel praat en weinig zegt. Ook op die vragen die gesteld worden. Veel geblaat, weinig wol.

Hoe hoog zou zijn IQ zijn, dat vraag ik me af. Echt heel slim vind ik hem ook weer niet overkomen.

Hij is ook niet onaardig overigens, maar zou er nooit op vallen.

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. zijn er ook dames op het forum die hem wel leuk vinden??
Nope
Ik hoop dat ie Layla niet kiest.

Wat een arrogante blik heeft die zeg> En dan een zoontje van 10 die zichzelf een palyer noemt.....daar zou IK dan weer mijn twijfles bij hebben, bij die opvoedmethodes.
zullen we niet over Lars en seks hebben? dat is een beeld wat ik liever niet voor me zie :puke:
veel tong weinig mond
Lars is mijn type niet, maar het lijkt mij geen onaardige vent.

Ik denk dat hij met de juiste bedoelingen hier aan mee doet.

Die dames zijn er zelf bij
Fam. van de onderbroekenkoning?

Of Lars zelf?
quote:winniethepooh schreef op 15 juni 2011 @ 21:31:

Ik hoop dat die arrogante Layla er uit gaat, maar ja dat zal wel niet.

Tuurlijk niet, die valse smurf laat haar ware gezicht alleen achter zijn rug zien.

Met die korte dikke beentjes, dikke kont, lelijke gestraighte haar, onsympathieke kop en dan nog de arrogantie om te denken dat iedereen jaloers op haar is, haha. Travosmurf!

En dan haar moeder die zegt dat mannen bij Laila weglopen als ze geen geld of werk heeft?? Wat een bizarre info.

Dan valt ze dus op losers, of ze is niet leuk genoeg. Of allebei.

Nou, die mag Lars winnen, ze verdienen elkaar.

En om te zorgen dat ie niet wegloopt kan ze goed bijverdienen als werpdwerg.

.
quote:xalvadora schreef op 15 juni 2011 @ 21:48:

Fam. van de onderbroekenkoning?

Of Lars zelf?

Wie? Ikke?

Nee hoor, gelukkig niet (Lars zelf)
Hey Lars , wat leuk dat je er bent !
Zo, de brains zijn er uit.
quote:miss_sparkle schreef op 15 juni 2011 @ 21:46:

. zijn er ook dames op het forum die hem wel leuk vinden??

Ik vind het wel een glijer, vooral nu je alle fragmenten met verschillende dames zo achter elkaar ziet waar in werkelijkheid veel tijd tussen zit. Maar ik denk als ik mee zou doen in die setting dat ik hem ook leuk zou zij gaan vinden en zou willen 'winnen'.

Alleen zou ik nooit in zo'n setting durven en willen meedoen..
Die ene 'stille' moeder: "Ik denk dat Lars wel in de kennissenkring van mijn man zou passen."
En dan die 'doktersmoeder' met haar vragenblok op schoot.

"Oh je bent een goede verkoper? Wat heb je daarvoor nodig? Strategisch inzicht?" blablabla

Wat een tante. Die wilde even als demodernevrouwweetwatzijwil overkomen. Of zo. Beetje zo'n 'Opzij' type. Alleen de paarse tuinbroek ontbrak. Brr. Met d'r courgettesoep met yoghurt en basilicum. WTF?
quote:Twinkle1001 schreef op 15 juni 2011 @ 22:01:

En dan die 'doktersmoeder' met haar vragenblok op schoot.

Wat een tante. Die wilde even als demodernevrouwweetwatzijwil overkomen. Of zo. Beetje zo'n 'Opzij' type. Alleen de paarse tuinbroek ontbrak. Brr. Met d'r courgettesoep met yoghurt en basilicum. WTF?Hopelijk heeft ze die 'Mindmap' opgeslagen op haar iPad voor toekomstige schoonzonen..
quote:anno1984 schreef op 15 juni 2011 @ 22:08:

Hopelijk heeft ze die 'Mindmap' opgeslagen op haar iPad voor toekomstige schoonzonen..
[quote]misstwin schreef op 15 juni 2011 @ 21:29:

Hoe kan zij zich nou beter voelen dan een jonge meid die studeert? Zij is een alleenstaande moeder die nog bij haar mammie woont.

Hee waarom is iedereen zo negatief over Laila ....?

Ik vind dit juist getuigen van kracht en zelfvertrouwen! Als je zoveel door-maakt en dan nog en nog steeds zoveel zelfvertrouwen hebt?! Iemand mee eens? Blijkbaar heeft ze daar geen opleiding voor nodig...

En over naar doen tegen anderen, soms is ze wel een tikkeltje te brutaal. Maar iig is ze wel eerlijk over het feit dat ze de rest van de dames als concurrentie behandeld... Klopt idd dat ze daar geen vrienden mee maakt....

Overigens denk ik dat hij van plan van was voor Laila te gaan en nu toch voor Mariella gaat. Leuke pa hoor idd! Heel sociaal Na de afknapper van Feline's ouders (iedereen is pro Feline maar let's be real! Een ouder die een mindmap maakt van je vrindje...hihi Tikkeltje Overdreven?! Zou daar niet zoo blij mee zijn. Meet the parents?

Volgens mij zijn Karin's ouders wel lief, alleen missen ze wat spontaniteit?!

Overigens ben ik helemaal niet negatief over Lars. Ik vind het best een leuke jongen Wie nog meer? Vlgs mij probeert hij best afgewogen beslissingen te nemen... (alhoewel, lijkt de fysieke aantrekkingskracht af en toe toch een beetje eeeh toe te slaan hihihi)

Ben idd wel benieuwd hoe heftig het vlgd week gaat worden..... En over the ladies...tja ze kiezen er zelf voor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven