Internet liefde..please help!

11-06-2011 22:35 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke man leren kennen via internet het was puur tuurval dus niet via een datingsite.. we hadden echt een heel erge klik en super leuke msn gesprekken.. nu heeft hij het weekend voor onze 1e date een meisje leren kennen op een feestje.. een meisje wat hij ooit 1x eerder heeft ontmoet,, en nu is hij samen met haar! ik snap als jullie nu slecht denken over hem onbetrouwbaar etc.. maar het is echt een eerlijke lieve man.. hij heeft me alles uitgelegd en ook over wat hij voelt etc... we hebben nog veel contact alleen nu meer als vrienden. Maar ik trek het zo niet meer.. ik vind m zoo leuk.. het intresseert me allang niet meer hoe hij eruit ziet of wat dan ook,.. DE klik is er gewoon heel sterk. Ik heb hem gevraagd of hij aub een keer met me wil afspreken en hij staat daar wel voor open dus volgende week gaat dat gebeuren maar nu is mijn vraag: hebben jullie aub wat tips voor mij hoe ik hem kan terug winnen ondanks zijn verliefdheid,,, ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.. ik weet dat je liefde niet kan afdwingen maar ik wil graag IETS doen.

Alvast heeeeeel erg bedankt!!! liefs mariska
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 15 juni 2011 @ 20:57:

[...]

Je gaat me toch niet vertellen dat de sprookjes in de Efteling geen waargebeurde verhalen zijn????euh.... nee, ik niet! Ik zou niet durven.... iemand anders misschien? Sum?
quote:mariska80 schreef op 15 juni 2011 @ 20:59:

Nee dat heet: alleen maar zwart wit kunnen denken en totaal geen inlevingsvermogen in anderen hebben, soort van bordeline..

@summer

Nou lekker dan grapjes maken over andermans gevoelens,.. maar ik ben buitenlandse, ben niet zo van het nederlandse leedvermaak.

Als je je totaal niet kan indenken dat je gevoelens kan hebben voor iemand die je 4 weken kent via internet en telefoon,.. snap ik niet waarom je hier uberhaupt reageert, ik zou daar echt geen energie insteken als het topic met niet aanspreekt of als ik zou denken triest wijf ofzo

Maar goed hoop dat jullie nu weer ergens anders samen aan julie thee kransje gaan. want mijn vraag hier was serieus... dus heb liever mensen hier die serieus zijn en wel gevoel hebben.

( bedoel trouwens alleen die koude kikkers, van de anderen had ik wel nuttige adviezen)

De reacties zijn over het algemeen ook bloedserieus. Je kunt wel gevoelens hebben voor iemand die je kent over internet en de telefoon, maar je hebt ook een stel hersens die je kunnen vertellen dat dat niet realistisch omdat je die persoon niet in het echt kent.

Die zou je eens moeten gebruiken in plaats van je op hol geslagen hormonen door je 'gevoelens'
Ik was heel serieus. De hele tijd.
quote:liselore schreef op 15 juni 2011 @ 21:05:

De reacties zijn over het algemeen ook bloedserieus. Je kunt wel gevoelens hebben voor iemand die je kent over internet en de telefoon, maar je hebt ook een stel hersens die je kunnen vertellen dat dat niet realistisch omdat je die persoon niet in het echt kent.

Die zou je eens moeten gebruiken in plaats van je op hol geslagen hormonen door je 'gevoelens'

Ah...Maris is gewoon geil!

Zeg dat dan Mariska, dat snappen we namelijk wel hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Precies!! gewoon lekker n**ken van het weekend
Maar dat kan met met iedere willekeurig man.

Waarom deze man die aan heeft gegeven zich te willen binden aan een meisje en jou blijkbaar niet interessant genoeg vond aangezien hij jouw al kende via het internet?
Oprechte vraag Mariska, als dat zo is hè, dat je gewoon zin hebt in een neuk

Dan snap ik je ook nog!

Echt!

Maar waarom dan met een man die aangeeft daar niet voor in te zijn?

Dat doet toch zeer?
Nee joh, was een grapje, ga echt niet met hem n**ken, ben klaar met one night stands... sex valt dan toch altijd tegen
maar als je een man in bed wil lukt dat meestal altijd wel, ik heb bijna alleen maar bezette mannen gehad alleen wist ik dat niet van te voren anders had ik het echt niet gedaan.
mannen zijn zwak
Nee jij staat lekker sterk in je schoenen!

Maar weet je, ga jij lekker je internetman beter leren kennen

Ik hoop echt voor je dat er een vriendschap uit kan voortkomen

Maar ik zeg je ook eerlijk dat ik daar weinig kans in zie.

Jij bent namelijk verliefd

Hij niet, of hij is wel verliefd, maar niet op jou!

Dus begin je al scheef....

Maar goed, ik zal wel een harteloos, gevoelloos secreet zijn en jij zal het ongetwijfeld allemaal veel beter weten, dus.....

Veel plezier!
waarom dan toch je wimpers bevallig op willen slaan naar een man die jou al kende voordat hij met de deerne in zee ging waarvan hij nu tegen jou zegt dat hij daar een relatie mee heeft ook al is het maar pril? Hij voelde via internet waarbij jullie elkaar intenst hebben leren kennen de afgelopen weken, de klik duidelijk niet als hij nu met haar is.
quote:Summerdance schreef op 15 juni 2011 @ 21:46:

Nee jij staat lekker sterk in je schoenen!

Maar weet je, ga jij lekker je internetman beter leren kennen

Ik hoop echt voor je dat er een vriendschap uit kan voortkomen

Maar ik zeg je ook eerlijk dat ik daar weinig kans in zie.

Jij bent namelijk verliefd.

Hij niet, of hij is wel verliefd, maar niet op jou!

Dus begin je al scheef....

Maar goed, ik zal wel een harteloos, gevoelloos

secreet zijn en jij zal het ongetwijfeld allemaal veel beter

weten, dus.....

Veel plezier!Pssst.. Het was toch vrieskist of koele kikker?
@ liselore

Jaa is ook zo wat je zegt.. maar zoals ik al zei ik kan wil het niet zomaar opgeven.. voel me nu al wel wat beter als paar dagen terug.. maar ik wil hem iig een keer zien daarna zie ik wel.. maar ik ga hem niet afpakken of verleiden..

Mijn gevoel is er snel en intens maar kan net zo snel weer verdwijnen.. ik laat gewoon op me afkomen allemaal van het weekend.. en dan zie ik wel

@ summerdance

Nee hoef ook niet sterk in me schoenen te staan, ben meer van lang leve de lol

nee mischien is hij nu niet verliefd maar misschien kan dat nog komen als hij me heeft gezien en we het net zo leuk hebben als via telefoon.. het hoeft niet maar het zou toch kunnen.

Dus ik zie het allemaal wel..

Maar iig bedankt xx
quote:mariska80 schreef op 15 juni 2011 @ 21:55:

@ liselore

Jaa is ook zo wat je zegt.. maar zoals ik al zei ik kan wil het niet zomaar opgeven.. voel me nu al wel wat beter als paar dagen terug.. maar ik wil hem iig een keer zien daarna zie ik wel.. maar ik ga hem niet afpakken of verleiden..

Mijn gevoel is er snel en intens maar kan net zo snel weer verdwijnen.. ik laat gewoon op me afkomen allemaal van het weekend.. en dan zie ik wel

@ summerdance

Nee hoef ook niet sterk in me schoenen te staan, ben meer van lang leve de lol

nee mischien is hij nu niet verliefd maar misschien kan dat nog komen als hij me heeft gezien en we het net zo leuk hebben als via telefoon.. het hoeft niet maar het zou toch kunnen.

Dus ik zie het allemaal wel..

Maar iig bedankt xx

zo heeee.... heb jij even een platen fabriek in je blikveld staan, er valt niets op te geven, DE klik waar jij het over hebt is NIET ik herhaal NIET wederzijds. Hij klikt met haar.

Misschien een stroom schokje van je computer of kortsluiting in je hoofd maar het was niet DE klik.... je leeft in je eigen internet fantasie wereld en gaat keihard op je plaat,( die voor je hoofd) als je denkt zo over te kunnen schakelen naar real life, je hebt echt een verkeerd beeld van de werkelijkheid
quote:mariska80 schreef op 15 juni 2011 @ 21:43:

maar als je een man in bed wil lukt dat meestal altijd wel, ik heb bijna alleen maar bezette mannen gehad alleen wist ik dat niet van te voren.Waarom zouden die bezette mannen jou niet serieus nemen, denk je, inclusief deze?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@ liselore

Maar jij denkt nu vanuit je eigen, als jij met een man bent vermijd je andere mannen en heb je alleen DE klik met jouw man... maar bij mannen werkt het anders hoor, niet zo als in jouw droomwereld dat als 1 man en 1 vrouw DE klik hebben met elkaar dat ze voor altijd bij elkaar blijven en nooit DE klik met een ander kunnen hebben..

Dat is pas in sprookjes geloven.. denk dat jij woont in droomvlucht van de efteling
Ik hoef niet serieus genomen te worden... want mijn leven is lang leve de lol... en daarom hangen de mannen altijd als bijen om me heen...
Zie dat vooral als een ´pluspunt´. Easy to get, komt eerder bij me op Mariska.
Je hoeft niet serieus genomen te worden?

32 was je toch?

amai, gooi jij je lijf en je leven even te grabbel zeg...

Jij bent zo'n vrouw die wij in de kroeg wel eens tegen komen

Dan kijken we elkaar aan en zeggen we..

Ai, ik hoop toch niet dat ik ooit zo geweest ben of ooit zo wordt.

Ik hoef helemaal geen zwermen mannen om me heen.

De leukste, die zijn genoeg...

Je vind zelf niet dat je jezelf als goedkoop neerzet met je

"kijk mij eens niet serieus zijn" act?
Ja klopt veel vrouwen kijken me altijd zo aan.. tot dat ze me leren kennen...

Maar als jij niet zo wil zijn is je goed recht toch..

Ik mag toch zelf weten hoe ik ben... ik geniet van me leven, als ik het anders had gewild had ik het anders gedaan
Tuurlijk mag je dat zelf weten, het is ten slotte jouw leven.

Ik vraag me alleen oprecht af wat het je brengt.
als mannen om me heen hangen betekent niet dat ze me krijgen.... maar ik ben wel easy maar dan in de omgang en dat trekt aan...

In tegenstelling tot de meeste vrouwen die hun man het hoofd vol zeuren en bazig gedrag vertonen
Het brengt me dat ik een leuk leven heb, met veel mensen om me heen
quote:mariska80 schreef op 15 juni 2011 @ 23:07:

@ liselore

Maar jij denkt nu vanuit je eigen, als jij met een man bent vermijd je andere mannen en heb je alleen DE klik met jouw man... maar bij mannen werkt het anders hoor, niet zo als in jouw droomwereld dat als 1 man en 1 vrouw DE klik hebben met elkaar dat ze voor altijd bij elkaar blijven en nooit DE klik met een ander kunnen hebben..

Dat is pas in sprookjes geloven.. denk dat jij woont in droomvlucht van de eftelingIk doe niet aan DE klik, heb ik je eerder gezegd. Oja werkt het bij mannen anders? Heb jij zoveel ervaring dan met een stabiele langdurig relatie dan ? of heb je wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de KLIK?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven