de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Dotje, wat een gedoe zeg! Wel goed dat je er zo bovenop zit en dat je dat gesprek hebt. Hopelijk komen jullie er uit en kunnen jullie er een beter gevoel bij krijgen.

Kaetje, wat geweldig dat Kaedootje al zo spartelde! *smelt*

Yamuna, goed dat je naar jezelf luistert. Geen zin aan gedoe aan je lijf is gewoon uitstellen. Heel goed dat je je grenzen in de gaten houdt!

Eva, jeetje wat een schrik zeg! Ik schrok echt wel even toen ik je berichtje las. Fijn dat het ziekenhuis er bovenop zit, maar doe toch maar even heeeeel rustig aan!

Taart, spannende tijden voor jou! Ben benieuwd hoor, wat het gaat worden!

MagiC, ehm... Ik moet bekennen dat ik nog niet heb gekeken wanneer ik nu mag gaan testen... Ik heb volgende week woensdag in mijn hoofd, maar het zou ook een dag eerder kunnen zijn. Ik heb een beetje last van het struisvogel gevoel. Ik wil gewoon echt geen negatieve test meer zien... Dus dan maar langer wachten... Dat liever dan die negatieve test. Beetje raar ben ik soms wel...

Mousie, ik kijk ook babyboom. Was gisteren niet thuis, maar heb net even bijgekeken. En iedere keer als er een positieve zwangerschapstest is, dan zit ik hier te brullen. En karaman er maar iedere keer bij: Moet je dáár nou ook al om huilen? Euh... Ja dus!

Euh, ja... Wie zat er nou nog meer op het wachtbankje? Volgens mij alleen wij MagiC!

Lijkt me wel een goed plan om samen door te schuiven naar het volgende rijtje.

En dan hopelijk héél snel gevolgd door Dotje, Dolfijn, Eva, en abc. En de rest natuurlijk!

Wij zijn het weekend even lekker weggeweest. Bij vrienden op de boot geslapen. Hij heeft een watersportbedrijf en ze wonen op een grote boot. Uiteindelijk zondagnacht een vaartocht met een sloep gedaan door een natuurgebied. Echt heel gaaf!

Karaman moest dinsdag en woensdag werken daar in de buurt (is nogal een eind bij ons vandaan dus) en dus ben ik dinsdag gewoon daar gebleven terwijl de rest aan het werk was, en ik dus ook. Dinsdagnacht werd Karaman ziek dus is ie niet meer gaan werken woensdag en zijn we naar huis gegaan. Nu ligt ie nog steeds zieligjes op de bank, hoewel hij helemaal niet meer zo ziek is!
Huh, MagiC, moet jij nog steeds Pregnyl spuiten? Hoe dat zo? Ik hoef dat namelijk niet meer... Hoefde er maar 1 en dat was voor de punctie.
Oh ja, met Dolfijn gaat het wel goed. Het is prachtig daar, maar de wetenschap dat Jasmijn ieder moment geboren had kunnen worden doet pijn.

Dolfijntje, ik denk aan jullie...
Hoi Karan! Klopt ja, ik spuit om de drie daagjes nog een klein beetje Pregnyl. Ik gebruik verder niets, ook geen Utrohuppeldeflupsdingen die je moet inbrengen. Pregnyl is maar 2500 per keer. Is puur ter ondersteuning van mijn baarmoeder en bij ons redelijk 'normaal'.

Nadeel is wel dat er dus HCG in je bloed zit. Ik ben dus eerder bang voor een positieve test, terwijl dat de pregnyl zou kunnen zijn. Dus ik wacht ook keurig mijn tijd af. 16 dagen vanaf punctie; en da's zondag.

Hoop voor ons allebei dat de tijd vliegt!

Hele dikke voor Dolfijntje...!
Lekker laten leven...
Ik duim me suf voor de dames op het wachtbankje!
Eva, wat een rotnieuws, sterkte!!

Spannende tijden hier weer, hopelijk veel goed nieuws binnenkort! Ik duim weer mee!

Hier gaat alles heel erg goed. lukkie is echt zo lief en blij, heel fijn. En ik ga morgen weer aan het werk!! Heel veel zin in maar ben benieuwd hoe het gaat met sochtends op tijd wegkomen.
Oh ja hier ook tranen bij babyboom, heftige verhalen hoor.
Collega vandaag tegen mij: of ik wel wist dat ik 's nachts op mijn linkerzij moest slapen, dat voorkomt miskramen... en gezien het feit dat ik een miskraam heb gehad dacht ze dat dit wel erg nuttige informatie voor me was.
Haiti: succes morgen op je 1e werkdag!

Dolfijn, ik denk aan je!

Eva, wat een narigheid. Rustig aan hoor en goed op jezelf letten. Sterkte ermee!
quote:Yamuna schreef op 14 juni 2011 @ 06:44:

[...]

Ik heb ook liever een klein leeftijdsverschil, maar met oog op de bekkenklachten is het ook gunstiger als D meer zelf kan ( en buitenshuis beter kan gehoorzamen ) wat mij fysiek ontlast.Ik vind het echt superknap hoe jij er in staat. Leuk is anders... als je liever vandaag dan morgen wil. Wel erg verstandig van je.

Zitah: bedankt voor je bericht over de voordelen van een groot leeftijdsverschil. Klinkt aantrekkelijk, inderdaad! En toch... ik blijf ervan balen. Misschien heeft dat ook te maken met het feit dat je nooit zeker weet of het ook echt allemaal lukt. Als iemand mij die garantie kon geven dan viel er al een last van mijn schouders af. Nu denk ik namelijk ook weleens: misschien lukt het wel nooit? Ik heb bijv best veel kinderen in mijn klas die geen broers of zussen hebben en ik denk regelmatig 'zouden wij ook zo'n gezin houden?'. Zou Blogster later ook op school vertellen dat ze geen broers of zussen heeft? Als iemand me 100% kon garanderen dat dat niet het geval is dan durfde ik ook best even te wachten. Tja, garanties krijg je helaas niet.
Blog, moeilijk hoor!

Karan, spannend!!! Je struisvogelt nog maar even door, wij helpen je wel herinneren dat je moet testen

Magic, ik heb bij IUI wel eens Pregnyl gebruikt na de inseminatie. IPV die bolletjes zeg maar. Aan beide zitten voor- en nadelen. Nog één keer prikken en dan wachten wachten wachten. Nou ja, dat doe je nu ook al natuurlijk...

Dolfijntje Het idee dat Jasmijn elk moment geboren had moeten worden zal wel de hele tijd in jullie achterhoofd zitten nu.... Hopelijk komen jullie de tijd een beetje door samen. Dinsdag denk ik extra aan jullie, nog vaker dan anders....

Eva, pas je goed op jezelf? Heb je al weer gewerkt of doe je even rustig aan? Ik heb 1 keer een heel heftige menstruatie gehad (of eigenlijk 1 moment in die ene menstruatie). Man moest met een handdoek het laminaat dweilen (sorry voor de vieze praat!!!) ik was al blij dat het thuis gebeurde.... Gelukkig klonken ze wel lief en begripvol, je collega's.

Haiti, succes! Het zal wel vermoeiend zijn maar ik vond het zelf ook wel lekker om weer te werken. Waar gaat Lucky naar toe als jullie allbei werken?

Iedereen nogmaals bedankt voor de felicitaties, heel lief van jullie! Ik hoop heel erg op gezelschap daar in het middelste stukje van de tabel!!
quote:blogbabe schreef op 16 juni 2011 @ 21:20:

Collega vandaag tegen mij: of ik wel wist dat ik 's nachts op mijn linkerzij moest slapen, dat voorkomt miskramen... en gezien het feit dat ik een miskraam heb gehad dacht ze dat dit wel erg nuttige informatie voor me was.ik slaap altijd op mijn linker zij .
Ik, net als Yam ook op mijn linkerzij (en ook een miskraam).

Dus.

Net een echo gehad, per kant gemiddeld 10 eieren in de maak (kluts kluts) en dinsdag weer terugkomen voor echo! Hoogstwaarschijnlijk wel donderdag de punctie.

Veel eieren maar nog niet echt groot dus. Maar ik wacht gewoon dinsdag nog af!

Knuffel voor Dolfijn.

Karan: heb je nog een schepje nodig voor de struisvogel kuil?
Yam en Blog; dat verhaal over op je zij liggen stond geloof ik in de Telegraaf. Heerlijk, he? Van die handige opmerkingen uit je omgeving...

Misschien dat wij er met zijn allen eens een boek over moeten schrijven, we hebben genoeg input aan 'misplaatste' opmerkingen. Beuh...
Lekker laten leven...
Oh Taartje, wat een goede score al meteen! Wow meis, super!!
Lekker laten leven...
Ik duim ook heel hard voor de spuiters en de wachters..........spannend allemaal hoor!

Kaet: gefeliciteerd met je goede echo, wat een kaedootje inderdaad! Geweldig voor jullie!

Dolfijntje: hoe is het met jou??

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Tja blog, daar heb je echt wat aan, dat soort opmerkingen hè?? Pfff. Maar het was toch vast goed bedoeld.

Kaet: Lukkie gaat vanaf nu vier dagen naar de crèche. We hebben wel heel veel geluk want hij start in een nieuwe groep waar hij de eerste weken de enige is, en daarna komen er langzaam kindjes bij dus het is wel lekker rustig voor hem. Zit nu in de trein trouwens, dus niet meteen stiekum te forummen op m'n eerste werkdag hoor

Wat een goede score blog! Super!
Taart, wat een lekkere score zeg. Klinkt hoopvol!

Haïti, fijn dat Lukkie langzaam kan wennen aan de andere kindjes. Is het een babygroep of komen er ook grotere kindjes bij?

Dus linkerzijde, wat een onzin. Vast heel wetenschappelijk onderbouwd door de Telegraaf.

Ik moet stiekem wel een beetje lachen om struisvogel Karan. Je kan ook niet testen, over 9 maanden komt er vanzelf een baby, ook zonder test.;-)
Blog, wat een rotopmerking... Ik had dat artikel ook gelezen en ik moet zeggen dat het toch wel in mijn hooft zit hoor...

MagiC, grappig die verschillen onder ziekenhuizen. Maar ik moet eerlijk zeggen... Die Utrogestan is niet alles, maar toch echt wel liever dan de Pregnyl. Wat een rotprik vond ik dat zeg!

Haiti, jeetje zeg, wat is de tijd gevlogen... Nu alweer aan het werk! Wel lekkere luxe hoor, voor Lukkie, dat ie helemaal alleen is!

Wel grappig trouwens, mijn ouders wonen in dezelfde stad als jij (heb ik ook jaren gewoond, ook op mezelf) dus als ik daar ben kijk ik toch onbewust of ik je toevallig zie lopen! (Niet dat ik je zou herkennen denk ik, maar toch...)

Wow Taart! Je gaat mij gewoon achterna zeg! Lekker broeden jij! (En doe maar alvast een beetje rustig aan en veel drinken... )

Oh ja, Karaman en ik hebben gisteren weer gesekst. Dat was dus voor het eerst sinds we met de behandeling zijn begonnen, dus dat vond ik wel even de moeite van het vermelden waard. Vanwege de Utrogestan had ik maar even condooms gekocht, leek me wel zo fris. Ik kreeg meteen last van meligheid... Poeh, dat was lang geleden!

Was alleen wel een beetje zielig voor m... Mocht ie eindelijk weer, moest ie toch heeeeeeeeeeeel voorzichtig doen van mij.

Ik ben trouwens wel een beetje zo'n struisvogel hoor:

Heeft iemand nog een scheppie zand voor me? Er zit zo weinig in....

Ga maar lekker struisvogelen hoor Karan!

Spannend hoor, ik duim voor je!
Taartje wat een mooie score!

Karan voor jou word het nu spannend he, ik duim voor je hoor!

Ik heb de eerste prik er al weer inzitten, vanochtend een heel prettig gesprek gehad met mijn arts,

echo was goed, alles zag er weer netjes uit. Wat die bloeding nu is geweest kon hij niet zeggen, waarschijnlijk zijn mijn menstruaties heviger door het gebruik van hormonen. Verder voel ik me wel oke, ben wel verdrietig dat het einde van de iui bijna in zicht is.. Soms ben ik zo bang dat ik nooit zwanger zal worden. Maar dat zullen jullie allemaal wel herkennen.

Dolfijn, ik denk aan jullie, dikke
Succes met struisvogelen Karan. Als dat stress scheelt dan gewoon lekker doorgaan .

Eva, fijn dat het gesprek in het ziekenhuis goed was. Die angst herken ik zeker, die wordt bij mij ook steeds groter.

Goede score Taartje, hopelijk groeien ze goed door en gaat de punctie volgende week door. Waarom krijg je die trouwens onder narcose?

Ik denk dat ik liever Pregnyl zou spuiten dan die vieze Utrogestan. Ik heb die Utrogestan nog maar drie dagen gebruikt (de terugplaatsing ging immers niet door, dus ik moest stoppen de progesteron zou de klachten alleen maar verergeren), maar ik vond het toen al vies.

Ik beging echt een labiel wrak te worden, ik kreeg gister al tranen in mijn ogen van Finding Nemo .
quote:jusa schreef op 17 juni 2011 @ 12:24:

Ik moet stiekem wel een beetje lachen om struisvogel Karan. Je kan ook niet testen, over 9 maanden komt er vanzelf een baby, ook zonder test.;-)
Lekker laten leven...
Abc Finding Nemo IS ook een tranentrekker! Da's echt nie raar hoor!

En wat betreft die bolletjes of Pregnyl; ik mocht kiezen. En omdat ik Pregnyl niet dagelijks EN maar een heel klein beetje hoef te spuiten, is mijn keuze daar op gevallen. Volgens gyn is de werking voor je lichaam exact hetzelfde.
Lekker laten leven...
ABC, finding nemo is hartstikke zielig!! Om zulke dingen huil ik altijd, whahaa! Schaam je er maar niet voor dus!

Blog, helemaal vergeten te zeggen vanmorgen maar wat een rotopmerking inderdaad!

Eva, meteen weer verder dus... De laatste keer. Kan me voorstellen dat het extra spannend is en dat je er tegen op ziet.

Karan, speciaal voor jou, voor je struisvogelverzameling:

Hij blijft echt eng maar steeds als ik hem zie moet ik weer zo erg lachen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven