Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ah wat erg Pademelon, dikke knuffel

Ik snap goed hoe je je voelt. Wees trouwens maar blij dat je het niet tegen teveel mensen had verteld zoals ik. Moest ik het tegen al mijn collega's vertellen, dat is zo rot. Veel sterkte meid
Padelmelon en Nijntje een dikke knuffel

Ik gooi er een paar in en kom er zelf ook eentje halen.

Ik kan vandaag niet ophouden met huilen.
Och Iry, dikke

Hoe komt het dat je niet kan ophouden met huilen?

Heb nog een doosje steun over voor je, en een zachte boezem om tegenaan te liggen.
quote:2reebruineogen schreef op 15 juni 2011 @ 23:11:

Trouwens, weet iemand of er ook zoiets bestaat als

'je-er-overheen-zettertjes'?

Ik zou die namelijk heel graag willen hebben/lenen/delen/huurkopen maakt niet uit. Ik heb er op het moment nogal behoefte aan.

Die knuffels van Dandelion zijn zalig hoor. Maar als ze op zijn blijft dat vervelende gevoel en ik wil niet in mijn eentje al die knuffels van haar opmaken of een heel weiland koeien leegknuffelen.

Eroverheenzettertjes waren uitverkocht, maar misschien helpt deze. en neem zoveel knuffels als je wilt, ik heb er heel veel!
Voor iedereen die er een kan gebruiken:

Yellow en Dandelion, Nogmaals bedankt voor de 'overheenzettertjes', ik weet niet eens meer waar ik me zo druk over maakte! Ze zijn dus erg goed!

Zwitsal Nijntje, dat is inderdaad balen zeg. Het klinkt allemaal alsof dit net even niet had moeten gebeuren. Hierbij een vette

Pademelon, wat verdrietig zeg dat je ws een miskraam hebt. Je zult een hoop verstandige dingen horen als je bange hoop uitkomt maar daar gaat het hier niet om. Jij zit nu in spanning. Ik geloof er trouwens ook in dat het goed is om verdriet er eerst flink uit te laten komen, dan komt de rest vanzelf wel weer.

Maar ok, de echo is morgen. Dat eerst even afwachten natuurlijk.
quote:iry schreef op 16 juni 2011 @ 17:52:

Ik gooi er een paar in en kom er zelf ook eentje halen.

Ik kan vandaag niet ophouden met huilen.Ach gos meisje toch. Wat rot dat je zo'n verdriet hebt. 'ik stuur een arm naar je toe, die kun je om je heen slaan. En ook nog een paar .
Dandelion: wat een gewèldige donatie al die knuffels! Ik heb die ene uit het midden gepakt, dank je wel!

(als ik die hele lijst knuffels zie moet ik echt grinikken!)
Wat een prachtige lijst met knuffels! Ik heb de achtste van de achtste rij gepakt. Kreeg vandaag op het werk een (ik denk onbedoeld rotte) opmerking die me erg van mijn stuk bracht. Even gehuild, nu met knuffel weer beter.

Voor Iry: een doosje tissues met een lekker ruikend bodylotionnetje en een dikke grote bos rozen. Ik vind je altijd heel krachtig overkomen in je reacties. Hopelijk vind je snel je kracht en een beetje optimisme weer terug.

Voor Pademelon: een stevige hug, en een aai over je bol. Hopelijk valt het mee bij de echo, zo niet, dan ook nog een doosje chocolaatjes. Geef jezelf de tijd om alles op een rijtje te zetten!

Voor YL: een kus op je wang, een zonnestraaltje op deze regenachtige dag en een 'kom op meid'. Hopelijk helpt het.

En voor iedereen die het op deze natte dag gebruiken kan: een dagdroom over een mooi wit strand, met blauwe zee, palmbomen, cocktails, een glimlachende dolfijn en, indien gewenst, een zongebruinde, knappe man die je komt insmeren!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Akakia schreef op 16 juni 2011 @ 22:12:

Wat een prachtige lijst met knuffels! Ik heb de achtste van de achtste rij gepakt. Kreeg vandaag op het werk een (ik denk onbedoeld rotte) opmerking die me erg van mijn stuk bracht. Even gehuild, nu met knuffel weer beter.

Voor Iry: een doosje tissues met een lekker ruikend bodylotionnetje en een dikke grote bos rozen. Ik vind je altijd heel krachtig overkomen in je reacties. Hopelijk vind je snel je kracht en een beetje optimisme weer terug.

Voor Pademelon: een stevige hug, en een aai over je bol. Hopelijk valt het mee bij de echo, zo niet, dan ook nog een doosje chocolaatjes. Geef jezelf de tijd om alles op een rijtje te zetten!

Voor YL: een kus op je wang, een zonnestraaltje op deze regenachtige dag en een 'kom op meid'. Hopelijk helpt het.

En voor iedereen die het op deze natte dag gebruiken kan: een dagdroom over een mooi wit strand, met blauwe zee, palmbomen, cocktails, een glimlachende dolfijn en, indien gewenst, een zongebruinde, knappe man die je komt insmeren!

Akakia, wat heb je het er weer mooi neergezet!

Ik heb van Yellow 'overheenzettertjes' gekregen en die zijn goehooooed! Ik stuur ze door naar jou vw die rotopmerking. het helpt vast. maar voor de zekerheid ook die 2 kg bonbons erbij en een hele mooie je ziet het zo niet maar deze is taupe met een zweem van zeegroen.
Ik heb ook een overheenzettertje nodig. Waarom blijf ik hier zo lang in hangen?

Zelf heb ik 10 overheerlijke massages door een overheerlijke masseur in de aanbieding. Wie maakt me los?
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 16 juni 2011 @ 22:44:

Ik heb ook een overheenzettertje nodig. Waarom blijf ik hier zo lang in hangen?

Zelf heb ik 10 overheerlijke massages door een overheerlijke masseur in de aanbieding. Wie maakt me los?

Ik! Ik! Ik! O ja: pleeeeaaase?

Ik wil héél graag zo'n massage! Wat een heerlijkheid lijkt me dat!

Hé. trouwens als je heerlijkheid verkeerd typt staat er heelrijkheid! Veel mooier woord!

Twis, ik heb hier een heel mooi 'overheenzettertje' voor je. Hij is blauwig dat neigt naar groenig met wat goudspikkels er door. Je mag hem houden ok?

Erg mooi en hij doet het ontzettend goed.

En ook nog een en een omdat je zo'n leuk mens bent.
Voor iedereen wat wijze woorden:

'Dit Zijn Wijze Woorden'

daar zat je vast nèt op te wachten.
Ik leen de wijze woorden even.

In ruil

een stapel knuffels.

Een ik heb er geen woorden voor maar veel veel sterkte

Een stapeltje verborgen kracht waarvan je niet wist dat het er was
De knuffels hebben geholpen, voel me een stuk beter (echo heb ik pas laat in de middag, dus een einduitslag heb ik nog niet). Ik heb voor Akakia nog een "Wat een tuig!" in de aanbieding. De genuanceerde opmerkingen waren op
quote:2reebruineogen schreef op 16 juni 2011 @ 23:38:

[...]

En ook nog een en een omdat je zo'n leuk mens bent. (Hoe bedoel je labiel?) Ik vind jou ook heel lief!
@ Sgaapie, dát was net wat ik nodig had!

Wat verborgen kracht waarvan ik niet wist dat het er was.

Speciaal voor jou: De rust en ruimte die nodig is om de juiste vragen te stellen. Aan de mensen die antwoorden hebben.

En een klein stekeltje van mij, nét genoeg prikkel om alert te blijven vandaag
quote:pademelon schreef op 17 juni 2011 @ 11:26:

De knuffels hebben geholpen, voel me een stuk beter (echo heb ik pas laat in de middag, dus een einduitslag heb ik nog niet). Ik heb voor Akakia nog een "Wat een tuig!" in de aanbieding. De genuanceerde opmerkingen waren op Bij deze nog een Veel sterkte vanmiddag.
@pademelon, voor jou een doosje goede moed. En een steuntje in de rug.

@Twisted, wil je een klein beetje stabiliteit? Ik heb hier virtuele bergschoenen staan, waarmee je superstabiel staat!

En gevonden in een keukenlaatje: (het had zich verstopt)

Een blokje troost voor alledag.

Wie het wil, mag het hebben.

En ook nog geregeld: Een mapje overzicht en orde. Iemand?
Nou, de echo bevestigde wat we al vermoedden. Dus ik ben opgelucht, want nu weet ik het iig zeker. En volgende maand gaan we er weer voor! Dus egelviva, je doosje goede moed is zeker aangekomen. En met zo'n steuntje in de rug zit ik lekker vanavond. Bedankt!
Heeft er iemand misschien een 'Zielig Liedje' voor mij? Mijn tranen zitten hoog vandaag en het zou heerlijk zijn als ik even zou kunnen huilen, maar mijn zielige liedjes werken niet. Ik denk dat de stroom is uitgevallen ofzo. En sommige liedjes bleken opeens helemaal niet zo zielig te zijn, raar hoor.

Ik werd trouwens, op zoek naar 'zielige liedjes', bedolven onder de 'eroverheenzettertjes'. Maar ja, die had ik nu juist even níet nodig. Ik vond ook een 'gelukzalige kriebel', maar ook daar kon ik natuurlijk niet echt om huilen. Dus wie er wat aan heeft, neem hem maar hoor!
quote:Friezin71 schreef op 17 juni 2011 @ 23:16:

Heeft er iemand misschien een 'Zielig Liedje' voor mij? Mijn tranen zitten hoog vandaag en het zou heerlijk zijn als ik even zou kunnen huilen, maar mijn zielige liedjes werken niet. Ik denk dat de stroom is uitgevallen ofzo. En sommige liedjes bleken opeens helemaal niet zo zielig te zijn, raar hoor.

Ik werd trouwens, op zoek naar 'zielige liedjes', bedolven onder de 'eroverheenzettertjes'. Maar ja, die had ik nu juist even níet nodig. Ik vond ook een 'gelukzalige kriebel', maar ook daar kon ik natuurlijk niet echt om huilen. Dus wie er wat aan heeft, neem hem maar hoor!Ik heb er heel veel.Om te Beginnen : Dead can dance - I am stretched on your grave ,Dead can dance - The wind that shakes the barley ,Enya -If I could be where you are ,Sade- Pearls ,Sade - Immigrant.Dit zijn er vast een paar ,maar evt. heb ik er nog meer als je wil .
Pademelon, ach gos, dus toch zoals je al dacht. Zorg je wel goed voor jezelf de komende dagen? Hier krijg je een hele fijn arm (voor om je heen te slaan) en een knuffelpakket met dus, hartvormig pluche kussentje, een en een warm kopje chocolademelk. O ja, ook nog een 'we gaan d'r voor!' voor de komende tijd.
quote:Friezin71 schreef op 17 juni 2011 @ 23:16:

Ik werd trouwens, op zoek naar 'zielige liedjes', bedolven onder de 'eroverheenzettertjes'. Maar ja, die had ik nu juist even níet nodig. Ik vond ook een 'gelukzalige kriebel', maar ook daar kon ik natuurlijk niet echt om huilen. Dus wie er wat aan heeft, neem hem maar hoor!

Ach gossie, rottig dat je zo'n verdriet hebt Friezin.

Hm, zielige liedjes heb ik hier ook niet. Sorry.

Maarrrrr.....voor het geval je je tranen nog niet lekker hebt kunnen laten gaan (want inderdaad onderschat niet hoe belangrijk dat kan zijn), ik heb hier wel, komt-ie: Tadaaaaa: 'De juiste snaar'!

Als je die neemt dan barst je geheit in tranen uit.

En in het kader van de nazorg: een een arm om je schouder en een wrijf over je rug, voor als je tranen op zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven