snik relatieprobleem
vrijdag 17 juni 2011 om 00:35
Hey,hoop op wat aanspraak. Zojuist is vriend i/d reserve kamer gaan slapen en wil niet meet praten.
Laatste tijd wat ruzietjes. Gestopt met de pil en last van hormonen. Hij mist familie en heeft het niet naar zijn zin op werk.
Conclusie van hem:ik ben boos om niets,steeds ziek (elke twee werk ingesteld+koorts erbij) en hij weet niet wat hij wil.
Hij ligt nu op de andere kamer en ik wordt gek.moet ik hem met rust laten of niet. Ik kan hier zo slecht tegenen kan nu niet slapen en moet morgen wel vroeg op. Hoop op wat afleiding/advies
Laatste tijd wat ruzietjes. Gestopt met de pil en last van hormonen. Hij mist familie en heeft het niet naar zijn zin op werk.
Conclusie van hem:ik ben boos om niets,steeds ziek (elke twee werk ingesteld+koorts erbij) en hij weet niet wat hij wil.
Hij ligt nu op de andere kamer en ik wordt gek.moet ik hem met rust laten of niet. Ik kan hier zo slecht tegenen kan nu niet slapen en moet morgen wel vroeg op. Hoop op wat afleiding/advies
vrijdag 17 juni 2011 om 00:42
vrijdag 17 juni 2011 om 00:45
Tja sorry forum mobiel, dus typen gaat lastig. Zijn familie woont verweg dus langsgaan gaat moeilijk,1 van vriend zijn frustraties. Voor de rest hij weet idd niet wat hij met de relatie wil. En "of hij morgen nog wel wil thuiskomen na het werk". Zoals hij zelf zegt. Ik weet dus niet hoe ik moet reageren op zo'n opmerking
vrijdag 17 juni 2011 om 00:56